Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інноваційна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/П 78
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07 + 373
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметна інтеграція--психологічний клімат--модель геологічної школи
Зміст : Сучасність керівника навчального закладу/ К. О. Линьов. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. І. Редько. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу/ А. Г. Панченко. Місце освітнього права в правовій системі України/ Н. О. Давидова. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету/ В. Я. Шуть. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу/ В. П. Руденко. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку/ О. В. Лавриненко. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи/ Ю. С. Давиденко. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів/ О. Ю. Доброханська. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу/ І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти/ Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі/ Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях/ О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти/ О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва)/ Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу/ Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти/ Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом/ Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді/ Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти/ М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу/ O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти/ В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї/ С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня/ O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху/ Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії/ С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку/ С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ/ І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу/ І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу/ С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі/ В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи/ Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом/ І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні/ Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект”/ О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі/ М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи/ Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей/ І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання/ І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу/ А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі/ В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ/ К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями/ Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи/ Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект/ П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу/ Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ/ Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею/ І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини/ У. В. Шостак. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами/ В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи/ Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи/ О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти/ О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Герчанівська П. Е. Діалогізація як сучасна форма інтернаціоналізації суспільного життя/ П. Е. Герчанівська (стр.3-9) Кл.слова: інтернаціоналізація,глобалізація,діалогізація
Кислюк К. В. "Рухливе пограниччя" Харківщини в контексті "гібридної війни" / К. В. Кислюк (стр.9-15) Кл.слова: гібридна війна,культурологія,пограниччя
Павлова О. Ю. Візуальна культура як поле ліквідності модерну/ О. Ю. Павлова (стр.15-20) Кл.слова: візуальна культура,Модерн,ліквідність Модерну
Кириленко К. М. Основоположні культурфілософські підвалини створення інноваційного освітнього простору вищого навчального закладу на прикладі вищого навчального закладу культури/ К. М. Кириленко (стр.20-25) Кл.слова: інноваційна культура,інноваційне освітнє середовище ВНЗ,інноваційна освіта
Божко Л. Д. Бекпекінг: генезис та еволюція/ Л. Д. Божко (стр.25-32) Кл.слова: соціальна мобільність,бекпекер,теоретична рефлексія
Вовкун В. В. Сцена та сценічний комплекс/ В. В. Вовкун (стр.32-36) Кл.слова: глядачевий зал,масові видовища,вистава
Горбань Ю. І. Консервація документів у бібліотеках/ Ю. І. Горбань (стр.37-41) Кл.слова: бібліотека,документ,консервація документів
Доманська О. А. Міфорелігійні вірування як основа ціннісного наративу української культури/ О. А. Доманська (стр.42-48) Кл.слова: міфорелігійні уявлення,наратив,пасіонарність
Каракоз О. О. Ідеологічні зміни у кадровому складі бібліотекарів (20-30-ті рр. XX ст.)/ О. О. Каракоз (стр.48-53) Кл.слова: радянська цензура,цензура,кадрова чистка
Попович О. В. Феномен адаптації: культурологічний аналіз/ О. В. Попович (стр.54-58) Кл.слова: адаптація,соціальна адаптація,гомеостаз
Жовнерчук С. А. Правові традиції культури сімейних відносин/ С. А. Жовнерчук (стр.58-62) Кл.слова: сім'я,культура,право
Цімох Н. І. Маніпуляція суспільною свідомістю в політичних ток-шоу на телебаченні України/ Н. І. Цімох (стр.63-68) Кл.слова: телевізійний простір,політичні ток-шоу,теледебати
Бензюк О. О. Світогляд Анатолія Білошицького в контексті проблеми цінностей: культурологічний аспект / О. О. Бензюк (стр.68-72) Кл.слова: Білошицький Анатолій, про нього,аксіологія,світогляд
Бойко З. В. Особливості менталітету українського народу та менталітетів інших народів/ З. В. Бойко (стр.72-77) Кл.слова: концепт "серце",екзистенціалізм,менталітет українського народу
Килимистий С. М. Класифікація видів анімаційної діяльності в туризмі/ С. М. Килимистий (стр.77-83) Кл.слова: анімація в туризмі,анімація туризму,рекреаційна анімація
Ляшенко Л. Л. Роль батька у вихованні Еріха Корнгольда: до проблеми природи таланту/ Л. Л. Ляшенко (стр.84-88) Кл.слова: Корнгольд Еріх, про нього,музичні здібності,талант
Матвійчук Б. С. Типологізація та функціональні прояви реклами/ Б. С. Матвійчук (стр.89-94) Кл.слова: типи реклами,функції реклами,реклама
Наколонко І. М. Проблема здорового способу життя в культурі часів Київської Русі/ І. М. Наколонко (стр.94-98) Кл.слова: здоровий спосіб життя,Київська Русь,перша межа смертності
Сабадаш С. Ю. "Читацька критика" Л. Виготського у культурному просторі XX сторіччя/ С. Ю. Сабадаш (стр.98-103) Кл.слова: читацька критика,містицизм,Виготський Лев, про трагедію "Гамлет" У. Шекспіра
Чернець М. О. Культуротворча місія міжкультурного діалогу у контексті ініціативи "Європейська столиця культури"/ М. О. Чернець (стр.104-107) Кл.слова: міжкультурний діалог,культуротворча місія,європейська столиця культури
Чорна К. В. Переваги та недоліки інфотейнменту в телевізійних програмах українського телебачення/ К. В. Чорна (стр.108-113) Кл.слова: інфотейнмент,телевізійний жанр,телевізійні програми
Завгородня Г. Ф. Деякі аспекти методології аналізу музичних творів/ Г. Ф. Завгородня (стр.114-119) Кл.слова: музичне мислення,музичний стиль,аналіз музичного твору
Опанасюк О. П. "Техніка моєї музичної мови" Олів’є Мессіана в контексті інтенції зачарованості "неможливостями"/ О. П. Опанасюк (стр.120-127) Кл.слова: Мессіан Олів’є, про нього,зачарованість "неможливостями",музична мова
Бондар Є. М. Сучасне хорове виконавство та освіта: скерованість на синтетичність/ Є. М. Бондар (стр.128-133) Кл.слова: хорове виконавство,хорова творчість,театралізація
Гнатишин О. Є. Фактура як предмет уваги української музикології: концептуальний аспект/ О. Є. Гнатишин (стр.133-139) Кл.слова: вчення про фактуру,українська музикологія,музикознавство
Громченко В. В. Жанр як засіб музичної виразності (на прикладі творів для духових інструментів соло)/ В. В. Громченко (стр.140-144) Кл.слова: твір,жанр,композитор
Єргієв І. Д. Режисерські інтенції виконавської інтерпретації сучасної інструментальної музики / І. Д. Єргієв (стр.145-150) Кл.слова: артистична гра,концертна над-ідея,сценарний принцип
Кавун В. М. Концертно-виконавська образність в оперній творчості М. В. Лисенка (до 130-річчя постановки опери "Майська ніч або Утоплена") / В. М. Кавун (стр.150-156) Кл.слова: концертно-виконавська образність,українська оперно-вокальна школа,оперна драматургія
Кушнір А. Я. Династія Химиченків - засновники традицій українського професійного флейтового виконавства/ А. Я. Кушнір (стр.157-162) Кл.слова: Химченко Василь, про нього,Химченко Олександр, про нього,київська флейтова школа
Овсяннікова-Трель О. А. Кіномузика як культурний феномен сучасності/ О. А. Овсяннікова-Трель (стр.163-168) Кл.слова: кіно,музика,композитор
Панченко В. П. Музичне продюсування: генеза і трансформації/ В. П. Панченко (стр.168-172) Кл.слова: театр,музичне продюсування,звукозапис
Петрова О. В. "Facade" У. Уолтона (до історії створення)/ О. В. Петрова (стр.172-177) Кл.слова: Уолтон Уільям, Facade, про твір,музична творчість,Сітуел Едіт, про нього
Пухлянко М. Є. Вплив діяльності Ф. Ліста на формування принципів менеджменту та PR в академічній музиці/ М. Є. Пухлянко (стр.177-181) Кл.слова: артистичний менеджмент,PR-компанія,імпресаріо
Рябуха Н. О. Звукообраз як категорія музичного мислення: онтологічний та гносеологічний аспекти/ Н. О. Рябуха (стр.181-187) Кл.слова: звукообраз,музичне мислення,звуковий образ світу
Хананаєв С. В. До питання взаємодії творчих практик / С. В. Хананаєв (стр.188-193) Кл.слова: фортепіанна творчість,інтегративність,мистецька діяльність
Самая Т. В. Естетичні проблеми саунду у естрадному вокальному виконавстві/ Т. В. Самая (стр.193-199) Кл.слова: естрадне вокальне мистецтво,естетика саунду,голосові прийоми
Грищенко А. П. Ферруччо Бузоні та його редакція "Добре темперованого клавіру" : творчі пошуки музиканта та їх втілення в збірці Й. С. Баха/ А. П. Грищенко (стр.199-205) Кл.слова: Бузоні Феруччо, про нього,транскрипції творів Й. С. Баха,динаміка
Зотов Д. І. Саксофонна школа на Полтавщині : етапи розвитку (1988-2012 pp.)/ Д. І. Зотов (стр.205-211) Кл.слова: академічне мистецтво,саксофонне виконавство,Полтавщина
Приходько А. В. Рецептивні моделі західноєвропейського музичного авангарду XX століття: спроба диференціації/ А. В. Приходько (стр.211-216) Кл.слова: рецепція,рецептивні моделі,музичний авангард
Савайтан О. Г. Макс Регер "Варіації і фуга на тему Й. Баха": інтонаційна драматургія, специфіка втілення традицій/ О. Г. Савайтан (стр.217-222) Кл.слова: Регер Макс, Варіації і фуга на тему Й. Баха, про твір,варіаційний цикл
Чайковська К. І. Виконавсько-стильові критерії професіоналізму ансамблю скрипалів / К. І. Чайковська (стр.222-227) Кл.слова: ансамбль скрипалів,виконавство,стиль
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва газети: Інформатика -2017р.,N 12
Цікаві статті :
Топ-наука 10 найважливіших наукових відкриттів 2017 року (стр.6) Кл.слова: зарубіжна література,наукові відкриття
Демченко Л. Карти знань. Розробки уроків для 9-го класу/ Л. Демченко (стр.7-14) Кл.слова: інформатика,конспект уроку,карта знань
Журибеда О. Масиви. Уроки з програмування для 9-го класу/ О. Журибеда (стр.15-19) Кл.слова: масив,табличні величини,інформатика
Журибеда О. Елемент керування "багаторядкове текстове поле". Введення та виведення табличних величин/ О. Журибеда (стр.20-24) Кл.слова: інформатика,багаторядкове текстове поле,табличні величини
Букач А. уКодуємо для Android. Навчальний веб-квест на підтримку вивчення програмування в середовищі МІТ App Inventor/ А. Букач (стр.25-31) Кл.слова: інформатика,конспект уроку,веб-квест
Журибеда О. Де навчатись учителям? Огляд проектів і заходів для самоосвіти/ О. Журибеда (стр.32-35) Кл.слова: інформатика,самоосвіта,інноваційна освіта
Гогерчак Г. Спільнота інтелектуалів . Завдання, відповіді та вказівки до розв’язання завдань практичної частини I етапу ІОІТ - 2017 у номінаціях "Інформаційні системи та бази даних " і "Веб-технології"/ Г. Гогерчак (стр.36-51) Кл.слова: інформатика,бази даних,веб-технології
Журибеда О. Зачарована пектораль. Історично-пригодницькі мотиви в задачах/ О. Журибеда (стр.52-57) Кл.слова: інформатика,зачарована пектораль
Хто швидше? Логічні задачі для розумників (стр.58-60) Кл.слова: інформатика,логічні задачі
Цікаві статті :
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.73/Г 93
Автор(и) : Губерський, Леонід Васильович, Андрущенко, Віктор Петрович
Назва : Філософія як теорія та методологія розвитку освіти
Вихідні дані : Київ: МП Леся, 2008
Кільк.характеристики :514, [1] с
ISBN, Ціна 966-8126-60-2: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.01.07
УДК : 37.013.73
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна освіта--філософія болонського процесу
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кириленко, Катерина Михайлівна
Назва : Основоположні культурфілософські підвалини створення інноваційного освітнього простору вищого навчального закладу на прикладі вищого навчального закладу культури
Місце публікування : Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - Київ: Міленіум, 2015. - Вип. 2(5). - С. 20-25 (Шифр М625259445/2015/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна культура--інноваційне освітнє середовище внз--інноваційна освіта
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Журибеда, Оксана
Назва : Де навчатись учителям? Огляд проектів і заходів для самоосвіти
Місце публікування : Інформатика. - Київ: Шкільний світ, 2017. - № 12. - С. 32-35 (Шифр І823343/2017/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатика--самоосвіта--інноваційна освіта
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дорош, Марина, Толокольнікова, Катерина
Назва : Експеримент із медіаосвіти: 15 запитань і відповідей
Місце публікування : Школа: інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 5. - С. 34-43 (Шифр Ш872624/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна освіта--медіаосвіта
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Назва : Не пропустити четверту промислову революцію : STEAM-освіта - світовий тренд, що прийшов до України
Місце публікування : Соціальний педагог: всеукраїнська газета для фахівців/ Редакції загальнопедагогічних газет. - Київ: Шкільний світ, 2018. - N 8. - С. 4-5 (Шифр С911378/2018/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна освіта--система навчання stem--steam-вчителі
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання : 74.489я031/К 59 рукописний текст
Автор(и) : Козак, Людмила Василівна
Назва : Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.489я031
Предметні рубрики: Вища освіта-- професійна освіта-- викладачі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критерії готовності викладача--інноваційна освіта--організаційно-методичні засади
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.489я031/К 59 рукописний текст
Автор(и) : Козак, Людмила Василівна
Назва : Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : дисертація ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :550 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.489я031
Предметні рубрики: Вища освіта-- професійна освіта-- викладачі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критерії готовності викладача--інноваційна освіта--організаційно-методичні засади
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів/ О. Уваркіна (стр.7-17) Кл.слова: військове лідерство,іманентність,національна безпека
Калінічева Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності/ Г. Калінічева (стр.18-30) Кл.слова: гуманітарне право,російська військова агресія
Камінська М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням/ М. Камінська (стр.31-37) Кл.слова: демократія,свобода в освіті,освітні програми
Рябченко В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади/ В. Рябченко (стр.38-48) Кл.слова: доброчесність,моральність,соціальна відповідальність
Кузьмич І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства/ І. Кузьмич (стр.49-60) Кл.слова: компетентнісний підхід,студентоорієнтоване навчання,передвища освіта
Тадеуш О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу/ О. Тадеуш (стр.61-67) Кл.слова: інноваційна освіта,методологія,освітні інновації
Братко М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів/ М. Братко (стр.68-75) Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти,технологія навчання,функції сторітелінгу
Оржель О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння/ О. Оржель (стр.76-81) Кл.слова: студентоцентроване навчання,громада,комплексний холістичний підхід
Дурдас А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс/ А. Дурдас [и др.] (стр.82-88) Кл.слова: креативність,толерантність,міжнародне спілкування
Бойко Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя/ Г. Бойко, Н. Мачинська (стр.89-96) Кл.слова: дистанційна освіта,мобільність педагога,самотивація
Наумова В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури/ В. Наумова (стр.97-103) Кл.слова: стан готовності,професійна культура,неформальна освіта
Ващенко Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки/ Л. Ващенко, О. Карбованець (стр.104-111) Кл.слова: причинне мислення,система понять,причинність
Яремчук Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз/ Н. Яремчук (стр.112-118) Кл.слова: віртуальні технології,інформатизація,цифровий освітній простір
Сірант Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти/ Н. Сірант (стр.119-126) Кл.слова: бережливість,фінансова грамотність,ощадливість
Сисоєв О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща/ О. Сисоєв (стр.127-134) Кл.слова: циркулярна економіка,післядипломна освіта,економіка управління відходами
Десі Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії/ Г. Десі, С. Ермінарто (стр.135-139) Кл.слова: весільний макіяж,електронний посібник,історія макіяжу
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тадеуш О.
Назва : Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 61-67. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.6 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна освіта--методологія--освітні інновації
Анотація: У статті охарактеризовано теоретичну й практичну значущість використання загальнонаукової методології і, зокрема, системного підходу як методологічного підґрунтя щодо розуміння сутності інноваційної освіти і можливості визначення, структурування й упорядкування комплексу знань про всі її складники. Зазначено, що інноваційність як світоглядна настанова сучасності стимулює прискорення темпів становлення і розповсюдження нових цінностей у суспільстві; відповідно, інноваційна освіта повинна бути зорієнтована передусім на духовну, гуманну сутність інноваційних перетворень, на загальнокультурний та професійний розвиток людини, на стимулювання і формування креативного стилю мислення, творчого підходу до життя, системи духовних цінностей, розвиток готовності приймати рішення і нести за них відповідальність в умовах постійних змін, ризиків, нововведень. Визначено поняття «принципи інноваційної освіти» як фундаментальних вихідних положень системного характеру, функціональна діяльність яких зорієнтована на інноватизацію освіти та підвищення її якості, зокрема у вдосконалених чи нових освітніх системах, складниках освітнього процесу, освітніх технологіях, наукових та науково-методичних розробках, технічних засобах закладів освіти для підвищення пізнавальної здатності й освітньої діяльності здобувачів освіти. Визначено, обґрунтовано та охарактеризовано змістове наповнення принципів інноваційної освіти крізь призму системного підходу: принципу глобальної мети, принципу цілісності, принципу структурності, принципу ієрархічності, принципу функціональності, принципу невизначеності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)