Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (15)Наукові періодичні видання Університету (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інновації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 569
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Д378451527/2017/3
2017р.3
Зміст:
Остапенко, В. Економіка майбутнього - економіка інтелектуального капіталу, культури та любові / В. Остапенко. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економіка, корупція, реформи
Захарченко, В. І. Основні аспекти сучасного процесу зіставлення кретитоспроможності регіонів / В. І. Захарченко. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: регіон, рейтинг, кредит
Коротаєва, Ю. В. Формування та використання потенціалу будівельної галузі / Ю. В. Коротаєва. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: потенціал, будівельна галузь, продукція
Пожуєва, Т. О. Розвиток готельно-ресторанної галузі Запоріжжя та питання міграції як основоположниці цього процесу / Т. О. Пожуєва. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційне підприємництво, регіональний туризм, турична інфраструктура
Потьомкін, Д. М. Роль інновацій у розвитку готельно-ресторанної справи / Д. М. Потьомкін. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: туризм, інновації, готельно-ресторанна справа
Ткаченко, А. М. Інновації та їх роль у готельно-ресторанному господарстві / А. М. Ткаченко. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційний розвиток, технології, конкурентні переваги
Жилінська, Л. О. Методи та інструменти управління забезпеченням розвитку промислових підприємств / Л. О. Жилінська. - С.34-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управління, стратегічний аналіз, класифікація
Пожуєва, Т. О. Причини виникнення та шляхи подолання рейдерства в Україні / Т. О. Пожуєва. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейдерство, захоплення, підборка документів
Силенко, С. А. Скоринг як метод антикризового менеджменту на металургійних підприємствах / С. А. Силенко. - С.48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: скоринг, ризик, банкрутство
Шмиголь, Н. М. Організаційно-економічні методи управління підприємством з використанням інформаційних систем / Н. М. Шмиголь, В. Ю. Цокур. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методи управління, інформаційні системи, інформаційні технології
Бікулов, Д. Т. Формування державного замовлення у сфері вищої освіти в інтересах місцевих громад / Д. Т. Бікулов. - С.59-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, державний бюджет, місцева громада
Гнезділова, О. М. Бухгалтерські та податкові аспекти формування резерву відпусток на підприємстві / О. М. Гнезділова. - С.64-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: резерв, витрати, оподаткування
Всі примірники списані
Знайти схожі

2.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Д378451527/2017/2
2017р.2
Зміст:
Пащенко, Ю. Є. Проблеми та перспективи розвитку національної економіки / Ю. Є. Пащенко, І. І. Любезна. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: макроекономічні показники, галузь економіки, подолання кризового стану
Сірик, А. Є. Особливості прийняття стратегічних рішень щодо розвитку ринку туристичних послуг України / А. Є. Сірик. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: туристичні послуги, стратегії, законодавсто
Сушко, М. Ю. Аналіз впливу державної антикризової політики на промислову галузь України (на прикладі промислового комплексу запорізького регіону) / М. Ю. Сушко. - С.14-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегія розвитку, інвестиції, виробниче підприємство
Порохня, В. М. Моделювання впливу інтелектуального капіталу на макроекономічні процеси в державі / В. М. Порохня, М. М. Радєва, В. І. Кузнецов. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтелектуальний капітал, структурний капітал, розвиток
Порохня, В. М. Методологічний підхід до моделювання часових параметрів розвитку структури та властивостеймалого підприємства / В. М. Порохня, Шерстенников Ю. В. . - С.26-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: логістична система, динамічна модель, мале підприємство
Круглікова, В. В. Оцінка конкурентоспроможності провідних компаній послуг Li-Fi на світовому ринку / В. В. Круглікова. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маркетенгова стратегія, конкуренція, експертна оцінка
Погайдак, О. Б. Стратегічні імперативи формування механізму управління соціогуманітарними чинникамим економічної безпеки підприємств в сучасних посттрансформаційних умовах / О. Б. Погайдак, Р. П. Шерстюк, О. І. Вівчар. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпека підприємств, соціогуманітарна компонента, механізм управління
Антонюк, А. А. Актуальні проблеми розвитку інноваційної діяльності в Україні / А. А. Антонюк, А. А. Сьомченко. - С.45-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джерела фінансування, підприємництво, інноваційний розвиток
Вагілевич, А. А. Використання методології скринінгу в процесі обгрунтування податкових методів державного регулювання національної економіки / А. А. Вагілевич. - С.51-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: податкові ризики, оподаткування, скринінг
Дороніна, О. А. Теоретичні аспекти формування компенсаційної системи в бюджетній сфері України / О. А. Дороніна, К. П. Якименко. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компенсації, компенсаційний пакет, бюджетна сфера
Морщ, Я. І. Реалізація фіскальної та соціальної політики України: точки дотику з реальністю / Я. І. Морщ. - С.62-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фіскальна політика, податки, соціальні товари
Дугієнко, Н. О. Еколого-економічні проблеми використання земель у сільському господарстві України / Н. О. Дугієнко, С. І. Дьякова. - С.67-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: земельні ресурси, агропромислове виробництво, земельний фонд
Сьомченко, В. В. Проблеми та перспективи розвитку аграрного сектору в Україні / В. В. Сьомченко, І. В. Патенко. - С.75-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агротехнологічні вимоги, сучасний стан, розвиток
Боубаа, Абдельвахаб. Відношення досліджень та розробок (P&D) до появи нових продуктів / А. Боубаа, С. Буаіта. - С.81-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, конкурентна перевага, бренд
Всі примірники списані
Знайти схожі

3.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П798116/2016/5
2016р.5
В содерж.:
Ковганич, Г. Творчість. Розвиток. Компетентність. Здоров'я. Успіх : Життєтворчий потенціал виховної системи / Г. Ковганич, В. Кириченко. - С.6-35
Лисенко, О. Виховна система ПНЗ: традиції та інновації / О. Лисенко. - С.36-62
Фоменко, А. Формування соціальної компетентності особистості у творчій групі / А. Фоменко, А. Пасічник. - С.63-66
Ликова, Я. Формування патріотичних почуттів у дітей та підлітків на кращих зразках української музичної культури / Я. Ликова. - С.67-72
Всі примірники списані
Знайти схожі

4.


    Елькін, Олександр.
    9 фактів про сінгапурську освіту. Фінансування педагогічних ідей і тілесні покарання / О. Елькін // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2018. - № 8. - С. 74-79

Кл.слова (ненормовані):
сінгапурська освіта -- фінансування педагогічних ідей -- інновації у викладанні -- підвищення кваліфікації

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


   
    A model to assess online learning: analysis and proposal / L. Alonso-Diaz [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 1-5, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.m15 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- електронне оцінювання -- відеоконференції -- вища освіта -- інновації в методах навчання -- синхронне середовище -- якісне дослідження
Анотація: У цьому дослідженні аналізується система оцінювання методів електронного навчання. Запропонована система використовувала відеоконференцію для оцінювання студентів. Випробувана модель використовувалася в трьох різних країнах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Alonso-Diaz, L.
Tosina, Y.
Puerto, G. D.
Esteban P. G., Masa J. A.


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
   908(520)
   A88


   
    Assembling Japan : Modernity, Technology and Global Culture / Edited by Griseldis Kirsch, Dolores P. Martinez and Merry White. - Oxford : Peter Lang, 2015. - vi, 251 p. - ISBN 978-3-0343-1830-3 (alk. paper) : 150.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культура--Поширення--Японія

   Культура--Глобалізація--Японія


   Технологічні інновації--Японія


   Японія--Цивілізація, 1868-
    Японія--Цивілізація--Західні впливи

Кл.слова (ненормовані):
culture and globalization -- civilization -- technological innovations -- глобалізація -- культура -- цивілізація -- технологічні інновації
Анотація: У книзі під редакцією Гріселдіс Кірш, Долорес Мартінес і Меррі Уайт, його розділи присвячені популярній культурі, їжі, подорожам, економіці, культурній політиці та технічним інноваціям, щоб пояснити природу та структуру взаємодії Японії із Заходом та Азією.
Дод.точки доступу:
Kirsch, G. \editor.\
Martinez, Dolores P. \editor.\
White, M. \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
   908(520)
   S32


    Schilling, Mark.
    Contemporary Japanese Film / by Mark Schilling. - 1st ed. - Boston : Weatherhill ; London, 1999. - 399 p. - ISBN 978-0-8348-0415-9 : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Кінофільми--Японія

   Кіно--Продюсери та режисери--Японія


Кл.слова (ненормовані):
кіноіндустрія -- японські кінофільми -- motion pictures -- motion picture producers and directors
Анотація: Кінокритик газети The Japan Times Марк Шиллінг пропонує погляд на японське кіно 1990-х років. Його книга, що охоплює десятиріччя з 1989 по 1999 рік, наповнена рецензіями, аналізами та інтерв’ю. Інтерпретаційні есе дають розуміння деяких проблем і тем і створюють послідовний контекст, на тлі якого інновації чітко проявляються. На його думку, японське кіно наприкінці минулого століття і, мабуть, у нинішньому столітті перебуває в періоді бродіння, порівняно з деякими попередніми періодами занепаду. Ряд незалежних секторів вважаються такими, що кидають виклик умовностям індустріального мейнстрімового японського кіно. Підтвердженням цієї тези є чотириста рецензій на різноманітні представницькі фільми та десяток профілів провідних продюсерів і режисерів. Шиллінг вважає, що нові незалежні музиканти відмовляються від формул, які характеризують більшість великих студійних випусків. Він також візуалізує, як вони досягають нових впливів, часто з інших медіа — телебачення, манги, музичних відео, комп’ютерних ігор. У Японії, як і в інших країнах, фільми все ще є засобом заробляння грошей, але Шиллінг вважає, що «довгострокове процвітання галузі залежить від розвитку відповідного людського капіталу». Тут він вказує, що це таке.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
378.014.25
E91


    European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies [Текст] / editor: A. Curaj, L. Deca, R. Pricopie. - Cham : Springer, 2018.
   Vol. I. - 2018. - 406 p. - ). - ISBN 978-3-319-77407-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Міжнародна діяльність--Розвиток

   Болонський процес--Європейський досвід


Кл.слова (ненормовані):
болонський процес -- диверсифікація вищої освіти -- EHEA освіта, дослідження та інновації -- європейська освітня політика -- фінансування та управління вищою освітою -- інтернаціоналізація вищої освіти -- Bologna process -- diversification of higher education -- EHEA education, reserach and innovation -- european education policies -- internationalization of higher education -- european higher education area
Анотація: Інтернаціоналізація вищої освіти широко вважається стратегічним пріоритетом для урядів у всьому світі через економічні, політичні, соціальні та академічні вигоди, пов’язані з нею. Виходячи з передумови, що національна держава відіграє центральну роль у процесі інтернаціоналізації вищої освіти, у статті стверджується, що важливо проаналізувати поточний стан справ і запитати: що роблять національні держави для інтернаціоналізації вищої освіти ? У статті наведено оригінальні дані про поширення національної політики інтернаціоналізації в усьому світі. Виявляється, що стратегічне мислення щодо інтернаціоналізації є відносно новим явищем з обмеженим охопленням. З огляду на кількість країн, які приймають національну політику, аналіз показує, що у світі домінують розпорошені зусилля, коли йдеться про інтернаціоналізацію вищої освіти. Чому проблематичною є відсутність національної стратегії? У країнах, де університети значною мірою залежать від державних коштів, відсутність узгодженого напрямку інтернаціоналізації на національному рівні може обмежити масштаби та підірвати ефективність стратегій інтернаціоналізації на інституційному рівні.
Дод.точки доступу:
Curaj, Adriana \editor\
Deca, Ligia \editor\
Pricopie, Remus \editor\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
378.014.25
E91


    European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies [Текст] / editor: A. Curaj, L. Deca, R. Pricopie. - Cham : Springer, 2018.
   Vol. II. - 2018. - 410-706 p. - ). - ISBN 978-3-319-77407-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Міжнародна діяльність--Розвиток

   Болонський процес--Європейський досвід


Кл.слова (ненормовані):
болонський процес -- диверсифікація вищої освіти -- EHEA освіта, дослідження та інновації -- європейська освітня політика -- фінансування та управління вищою освітою -- інтернаціоналізація вищої освіти -- Bologna process -- diversification of higher education -- EHEA education, reserach and innovation -- european education policies -- internationalization of higher education -- european higher education area
Анотація: Майбутнє вищої освіти – Конференція дослідників Болонського процесу (FOHE-BPRC) вже зарекомендувала себе як орієнтир у європейському середовищі вищої освіти. Два попередні видання (17-19 жовтня 2011 р., 24-26 листопада 2014 р.) із приблизно 200 європейськими та міжнародними учасниками в кожному, що охоплювали понад 50 країн, були організовані до Конференцій міністрів, таким чином заохочуючи послідовний діалог між дослідниками та політики. Основні висновки конференцій FOHE були представлені на конференціях міністрів ЄПВО (2012 та 2015), щоб зробити так, щоб голос дослідників краще почули європейські політики та особи, які приймають рішення. Цей том присвячений продовженню збору доказів і розробки політики на основі досліджень, а також подальшому скороченню розриву між політикою та дослідженнями в ЄПВО та в більш широкому глобальному контексті. Він має на меті визначити дослідницькі сфери, які потребують більшої уваги до ювілейної конференції міністрів ЄПВО 2020 року, з наголосом на нових питаннях, що виникають в академічній та освітній спільноті. Ця книга є платформою для обговорення ключових питань між дослідниками, різними безпосередніми суб’єктами вищої освіти, особами, які приймають рішення, та широкою громадськістю.
Дод.точки доступу:
Curaj, Adriana \editor\
Deca, Ligia \editor\
Pricopie, Remus \editor\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)