Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іноземні студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Серія: Педагогіка .
    Психологія
ISSN: 2078-1687
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Зміст : Проектування стандартизованого тесту/ Л. М. Артемчук. Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа/ П. Г. Асоянц, Є. О. Плотніков. Застосування мобільних телекомунікаційних пристроїв у викладанні математики/ О. П. Бесклінська. Електронний кейс з ділової англійської мови у самостійній позааудиторній роботі студентів/ О. П. Биконя. Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мов/ О. Б. Бігич. Поняття англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів/ Л. С. Бірецька. Формування полікультурної компетентності курсантів вищих морських начальних закладів засобами інформаційних технологій/ Н. М. Бобришева. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу/ О. А. Бойченко. Інтернет-технології у професійній освіті майбутніх філологів/ С. С. Данилюк. Використання інтернет-ресурсів у вищій школі/ Л. А. Карташова. Виклики інформаційного суспільства сучасній освіті/ Т. І. Коваль. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови/ Т. І. Коробейнікова. Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення/ Н. П. Кочубей. Поняття готовності майбутніх правознавців до використання інформаційних технологій у професійній діяльності/ Л. В. Липська. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців/ А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська. Веб-квест як засіб навчання майбутніх економістів публічного виступу/ Н. К. Лямзіна. Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи/ Н. В. Майєр. Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів/ Н. В. Мосьпан. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов/ Г. І. Подосиннікова. Віртуальні школи в країнах Європи/ З. О. Поляничко. Технології дистанційного навчання в процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в майбутніх учителів історії/ О. О. Пушкар. Вікі-технологія у навчанні студентів технічних спеціальностей іноземної мови/ О. С. Синекоп. Професійно спрямоване навчання іспанської мови майбутніх менеджерів/ О. В. Сташко. Дистанційна платформа Мoodle у навчанні англійської мови за проектною методикою/ О. В. Стрілець. Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи/ О. О. Трякіна. Концепція мовної підготовки іноземців у вищих навчальних закладах України/ Н. І. Ушакова. Критерії відбору навчального матеріалу для створення англомовної мультимедійної презентації в контексті теми Евро-2012/ А. Ю. Чуфарлічева. Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції/ О. А. Щербина. Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді/ О. П. Сергєєнкова. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей дітей/ В. М. Шмаргун. Автори номера ; Пам’ятка авторові
Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(73)"19/20"(07/Р 69-965355697
Автор(и) : Романовська О. О.
Назва : Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Кн. 1 : Гуманітарна та підприємницька підготовка американців
Вихідні дані : Б.м., 2009
Кільк.характеристики :261 с
ISBN, Ціна 978-966-382-216-7: Б.ц.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378(73)"19/20"(075.8)
Предметні рубрики: Вища освіта --США
Анотація: У посібнику йдеться про становлення та розвиток вищої освіти у США (ХХ-ХХІ ст.), її взаємодію зі всіма рівнями й формами освітянської галузі, підготовку людини до активного життя і гармонійного, всебічного співіснування у суспільстві. Аналізується організація і структура навчального процесу в американських ВНЗ, принципи їх діяльності, умови і зміст навчання. Досліджується підприємницький характер системи вищої освіти США.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58(4Укр)я43/Д 70-901646188
37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали VI щорічної Всеукраінської наук.-практ. конференції 21 квітня 2016 р. м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 378:167(082) + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів/ О. І. Браткова. Суб’єктний підхід до структури університетського середовища/ Д. А. Волківська. Актуальність і перстективи музейної педагогіки/ О. В. Дудар. Особливості підготовки вчителів початкової школи - не проект, а реалії часу/ О. Ю. Закраєвська. Ік-технології як атрибути професійної діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ/ А. С. Карпенко. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи: реалії та перспективи/ Н. С. Кипиченко. Проблеми розвитку компетентностей міжкультурної комунікації під час навчання української мови в іншомовній аудиторії/ С. С. Костюк. Особливості фахової підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності "Корекційна освіта (логопедія)" на основі практичної діяльності (з досвіду роботи дитячого логопедичного центру "Логотренажер")/ Т. В. Мельніченко, К. О. Кібальна, О. В. Мороз. Інтегроване навчання старшокласників у контексті вивчення морфології української мови / А. М. Олійник. Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Ініціативність дитини дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема сучасності / Туклер В. В. Агіляр. Актуальність вивчення психології виховання в індійській сім’ї/ Б. Кумар. Страх професійної дереалізації у студентів-психологів/ Т. О. Лимар, Т. В. Циганчук. Український варіант європейської ідентичності та інтеграційний досвід Чеської республіки/ П. І. Плісова. Исследование самооценки подростков с разным уровнем субъективного ощущения одиночества/ О. В. Помазова. Соціальна робота в місцевих громадах в Сполучених Штатах Америки: методи та моделі/ А. О. Попова. Переконання як передумова виникнення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Релігійно-філософський дискурс українських філософів західної діаспори: історіографічний аспект/ Г. В. Сало. Табір полонених вояків царської армії в Кніттельфельді (Австро-Угорщина) в кінці 1914- першій половині 1915 pp.: виокремлення українців та їх самоорганізація/ І. В. Срібняк. Напрямки формування толерантності підлітків в поліетнічному середовищі/ І . С. Шпильова.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6) Кл.слова: Нацрада з питань науки і технологій,програма "Горизонт 2020",педагогічна освіта
Куцик П. Львівському торговельно-економічному університету - 200 років / П. Куцик, С. Д. Гелей (стр.7-23) Кл.слова: торговельно-економічна освіта,кооперація,наука
Барна М. Львівський торговельно-економічний університет - визнаний науковий центр з економіки та торгівлі / М. Барна, Б. Семак (стр.24-33) Кл.слова: наукові школи,становлення,науково-педагогічні кадри
Яцунь О. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку / О. Яцунь (стр.34-47) Кл.слова: мегауніверситет,монетизація освіти,освітній стандарт
Дараган Т. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк (стр.48-54) Кл.слова: вища освіта,освітні програми,іноземні студенти
Качмар О. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості / О. Качмар (стр.55-64) Кл.слова: агресія,агресивність особистості,агресивна поведінка
Головенкін В. Ще раз про систему оцінок у вищій школі / В. Головенкін (стр.65-72) Кл.слова: національна шкала оцінювання,шкала ЄКТС,12-бальна шкала оцінювання
Корсак О. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід/ О. Корсак (стр.73-82) Кл.слова: обов’язкова освіта,педагогічні виміри,національні екзамени
Бебко С. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження/ С. Бебко (стр.83-89) Кл.слова: вища освіта,освітні функції,система вищої освіти
Возник О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возник (стр.90-97) Кл.слова: опорні схеми,конспекти,компетентність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.irbis-nbuv.gov.ua
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі/ В. Андрущенко (стр.5-11) Кл.слова: людина,освіта,культура
Бобало Ю. . Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у національному університеті "Львівська політехніка"/ Ю. Бобало (стр.12-27) Кл.слова: якість вищої освіти,вищі навчальні заклади
Рубанець О. Когнітивні технології у вищій освіті/ О. Рубанець (стр.28-34) Кл.слова: когнітивні технології,когнітивні процеси,когнітивний розвиток
Верьовкін В. Особливості реалізації освітньої політики щодо переміщених університетів України/ В. Верьовкін (стр.35-40) Кл.слова: освітня політика,гібридна війна,трансформація конфлікту
Похресник А. Комунікологія Adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України/ А. Похресник (стр.41-47) Кл.слова: вища школа,комунікологія,ноокомунікологія
Степаненко І. Навчання іноземних студентів в Україні: стан проблеми, перспективи/ І. Степаненко (стр.48-55) Кл.слова: іноземні студенти,інтернаціоналізація вищої освіти,стратегія вищої освіти
Козлова Г. Actual problems of competence approach in ecological education for engineering studenta/ Г. Козлова, Т. Саєнко (стр.56-60) Кл.слова: екологічна освіта,технічний університет,компетентісний підхід
Сергієнко Т. Науково-теоретичні засади формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів/ Т. Сергієнко (стр.61-67) Кл.слова: професійна медична комунікація,українська мова,іноземні студенти
Лисак О. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності/ О. Лисак (стр.68-73) Кл.слова: академічна мобільність,рівень поінформованості,студентський маркетинг
Курбатов С. Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європеських країн/ С. Курбатов (стр.74-77) Кл.слова: студенти,якість вищої освіти,європейський простір вищої освіти
Корсак О. Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти/ О. Корсак (стр.78-83) Кл.слова: обов’язкова освіта,педагогічні виміри,національні екзамени
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дараган, Тетяна, Тимошенко, Наталія, Власюк, Оксана
Назва : Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи
Місце публікування : Вища школа. - Київ: Знання, 2017. - № 4. - С. 48-54 (Шифр В730231/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--освітні програми--іноземні студенти
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Степаненко, Ірина
Назва : Навчання іноземних студентів в Україні: стан проблеми, перспективи
Місце публікування : Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 48-55 (Шифр В748746/2017/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--інтернаціоналізація вищої освіти--стратегія вищої освіти
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сергієнко, Тамара
Назва : Науково-теоретичні засади формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів
Місце публікування : Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 61-67 (Шифр В748746/2017/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна медична комунікація--українська мова--іноземні студенти
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слесик, Катерина
Назва : Формування моральних відносин іноземних студентів на підготовчому відділенні університету
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків: Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019. - № 2. - С. 3-11. - ISSN 2078-7782 (Шифр Т992504671/2019/2). - ISSN 2078-7782
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етична культура--структура етичної культури--моральні відносини--моральна поведінка--формування етичної культури--іноземні студенти
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)