Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтенція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Назва журналу :Історія. Філософія. Релігієзнавство -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Саух П. Новий образ України. Трансформація духу і випробовування національним буттям/ П. Саух (стр.2-6)
Огнев’юк В. О. Суспільство втрачених цінностей/ В. О. Огнев’юк (стр.7-10)
Коляда І. . Поняття "інтелігенція": історіософські конструкції Миколи Костомарова, Івана Франка та Михайла Драгоманова/ І. Коляда (стр.11-15)
Козлик І. Проблема нерозуміння і гуманітарні науки/ І. Козлик (стр.19-21)
Оніщенко О. Моделювання як методологічний чинник некласичної естетики/ О. Оніщенко (стр.22-28)
Поліщук О. Феномен художньої раціональності/ О. Поліщук (стр.29-32)
Фаріон О. Філософія людської екзистенції: параметри розуміння людини/ О. Фаріон (стр.33-36)
Мітіна В. Проблема духовної особистості в українській філософії/ В. Мітіна (стр.37-40)
Вознюк О. Філософський аналіз синергетичних педагогічих систем/ О. Вознюк, І. Грабар (стр.41-45)
Хижняк І. XXI століття: міжнародні системи та ефект глобалізації/ І. Хижняк (стр.49-54)
Великочий В. Союз Визволення України (1914-1918 рр.) у контраверсійному висвітленні української історіографії/ В. Великочий (стр.61-68)
Куриленко О. Сучасні тенденції розвитку України в оцінках зарубіжних істориків/ О. Куриленко (стр.69-70)
Саух Ю. Буддійська "єдиносутність" людини і світу як інтенція екоетики та філософії сталого розвитку/ Ю. Саух (стр.71-77)
Реєнт О. Ватикан і Україна у XX ст.: історіософська ретроспектива/ О. Реєнт, О. Лисенко (стр.78-82)
Савчук Г. Львівсько-польськаісторична школа 1886-1939 рр.: релігійний аспект/ Г. Савчук (стр.83-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Вєдєнєєв Д. В. Гібридні загрози як об’єкт освітніх практик у культурно-мистецькій сфері України/ Д. В. Вєдєнєєв (стр.3-11)
Вільчинська І. Ю. Традиційні соціокультурні цінності: можливості форсайт-методології/ І. Ю. Вільчинська, О. М. Олійник (стр.12-17)
Денисюк Ж. З. Формування інформаційної культури суспільства в умовах цифровізації/ Ж. З. Денисюк, О. В. Яковлев (стр.18-22)
Овчарук О. В. Творча особистість як суб’єкт культури в парадигмальних вимірах осмислення/ О. В. Овчарук (стр.23-30)
Волинець В. О. Ідентичність особистості та специфіка її самопрезентації у віртуальному комунікативному просторі/ В. О. Волинець (стр.31-36)
Дьяченко Р. В. Ресторанний сервіс: від задоволення утилітарно-прагматичних до культурно-дозвіллєвих потреб/ Р. В. Дьяченко (стр.37-41)
Мохнюк Р. С. Культурні практики творчих спілок у розбудові громадянського суспільства/ Р. С. Мохнюк (стр.42-48)
Осадча Л. В. Феномен корейської хвилі в метамодерному середовищі європейської культури/ Л. В. Осадча (стр.49-56)
Совгира Т. І. Технологія як фактор культурного розвитку людства: дослідження виробничого характеру первісної культури/ Т. І. Совгира (стр.57-60)
Турчак Л. І. Творчість К. Малевича в контексті розвитку світової та вітчизняної художньої культури/ Л. І. Турчак (стр.65-74)
Гайдук О. М. Вплив інформаційної культури на формування образу суперегероя XXI століття/ О. М. Гайдук (стр.75-78)
Гринько Я. В. Експлікація "місць/музеїв сумління" в контексті культури пам’яті/ Я. В. Гринько (стр.79-83)
Комар В. О. Інституціональне поле розвитку та мистецтв України/ В. О. Комар (стр.84-92)
Лавренюк С. В. Діяльність кінопродюсера в культурному просторі України/ С. В. Лавренюк (стр.93-99)
Сварник Б. В. Український театр пантоміми крізь призму синергетичної парадигми/ Б. В. Сварник (стр.100-104)
Афоніна О. С. Авторські дистанційні курси в системі неперервної мистецької освіти/ О. С. Афоніна (стр.105-110)
Варивончик А. В. Українські художні промисли в наукових працях вітчизняних дослідників/ А. В. Варивончик (стр.116-121)
Павельчук І. А. Іконографія переплетених гілок у краєвидах М. Бурачека 1917-1924 рр. (до проблем адаптації молодопольського японізму в творчості українських вихованців Краківської академії мистецтв)/ І. А. Павельчук (стр.122-127)
Бардік М. А. Київські митрополити в мистецькому процесі Києво-Печерської лаври кінця XVIII - початку XX століть/ М. А. Бардік (стр.128-132)
Кузів М. П. Художник "Неспокійної тиші" Микола Бездільний/ М. П. Кузів, І. С. Тютюнник (стр.133-138)
Міронова Т. В. Плюральність художньої творчості у сучасному образотворчому мистецтві: специфіка медіамистецтв/ Т. В. Міронова (стр.139-148)
Міщенко І. І. Натура і образ: місто в мистецтві Чернівців XX - початку XXI століття/ І. І. Міщенко (стр.149-153)
Несен І. І. Роль костюму у формуванні образу персонажу в Театрі корифеїв (1882-1914рр.)/ І. І. Несен (стр.154-158)
Франків Р. Б. Ідилічні сюжети у творенні наративів модерних націй на прикладі німецького, європейського та українського живопису/ Р. Б. Франків, Х. С. Бойко (стр.159-164)
Зайцева В. І. Художня стилізація як основний виражальний засіб у різних жанрах образотворчого мистецтва/ В. І. Зайцева (стр.165-169)
Алішер А. В. Мистецтвознавча динаміка театральної сценографії/ А. В. Алішер (стр.170-175)
Борисенко М. О. Особливості реставрації архітектурної графіки на кальці (на прикладі проєктів архітектора Павла Альошина)/ М. О. Борисенко (стр.176-180)
Підлипська А. М. Ідейно-філософські засади тематизації балетної критики Акіма Волинського/ А. М. Підлипська (стр.182-187)
Бігус О. О. Дефініція поняття "Сучасний танець" у науковому дискурсі/ О. О. Бігус (стр.188-193)
Вишотравка Л. І. Значення сценічних здобутків творчої династії Баклан для розвитку українського балету другої половини XX - початку XXI століть/ Л. І. Вишотравка (стр.194-198)
Герц І. І. Танець як засіб засвоєння соціокультурного досвіду/ І. І. Герц (стр.199-204)
Підлипський А. І. Галина Александрович в хореграфічній культурі Тернопільщини/ А. І. Підлипський (стр.205-210)
Шумілова В. В. Національний заслужений академічний ансамбль танцю України імені П. Вірського як предмет мистецтвознавчого дочлідження (2010-2020-ті рр.)/ В. В. Шумілова (стр.211-216)
Ваврик Р. В. Роль фортепіанної підготовки у професійному становленні майбутнього військового диригента/ Р. В. Ваврик (стр.217-222)
Іщенко К. В. До проблеми "Поліфонізації свідомості" в контексті естетики конструктивізму/ К. В. Іщенко (стр.229-233)
Овсяннікова-Трель О. А. Категорія простоти як художня інтенція індивідуально-стильових концепцій "Нової простоти" у творчості сучасних композиторів/ О. А. Овсяннікова-Трель (стр.238-243)
Петрова О. В. "Морська симфонія" Р. Воана Вільямса та її літературне першоджерело/ О. В. Петрова (стр.244-249)
Підгорбунський М. А. Південнослов’янська культура та її вплив на формування богослужбових збірників української православної церкви/ М. А. Підгорбунський (стр.250-256)
Степурко В. І. Опера Мирослава Скорика "Мойсей" за поемою Івана Франка як наратив класико-романтичного ідеалу/ В. І. Степурко (стр.262-266)
Тищенко М. П. К ОРФ. сценічна кантата "Carmina burana": гротеск як засіб створення художнього образу смаженого лебедя/ М. П. Тищенко (стр.267-272)
Кущ В. В. Естрадна пісня та академічна камерно-вокальна музика: точки перетину/ В. В. Кущ (стр.273-278)
Ліхута І. Л. Антрепренерство та ангажемент як форми продюсерської діяльності/ І. Л. Ліхута (стр.279-286)
Моторна Т. Ф. Фортепіанний цикл О. Мессіана "20 поглядів на немовля Ісуса " в аспекті зв’язку зі спадщиною О. Скрябіна/ Т. Ф. Моторна (стр.287-291)
Шан Юн. "Гугеноти" ДЖ. Меєрбера в контексті духовно-христинських шукань епохи романтизму/ Юн Шан (стр.292-298)
Хлистун О. С. Діяльність Ф. Т. Барнума в контексті розвитку американського шоу-бізнесу XIX ст./ О. С. Хлистун (стр.299-303)
Косінова О. М. Історичні аспекти монологічного сценічного мовлення/ О. М. Косінова (стр.304-310)
Винар О. Б. Засоби масової характерності сценічного образу в контексті декодування знакового простору сучасних вистав/ О. Б. Винар (стр.311-316)
Іващенко І. В. Дихотомія феноменального та семіотичного тіла виконавця у контексті театру без актора/ І. В. Іващенко, В. О. Стрельчук (стр.317-322)
Кашуба В. Г. Організаційно-творчі аспекти української циркової школи/ В. Г. Кашуба (стр.323-238)
Меженін А. С. Специфіка майстерності актора в контексті постановок постдраматичного театру/ А. С. Меженін, Ю. В. Цивата (стр.329-333)
Штефюк В. Д. Акторський тренінг у контексті дистанційної освіти/ В. Д. Штефюк (стр.334-339)
Телячий Ю. В. Життя його- академія! Проферор Василь Чернець - ректор Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв/ Ю. В. Телячий (стр.340-343)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:811/В 43
Назва : Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16
Вихідні дані : Харків: Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010
Кільк.характеристики :287 с :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:811 + 811
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання мов-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні засоби--післядипломна освіта--іноземні мови
Зміст : Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов/ Т. М. Артеменко, І. П. Липко. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ І. С. Бахов. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ/ Ж. П. Безцінна. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории/ Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України/ С. В. Варава, В. І. Груцяк. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти/ Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови/ Л. В. Гаврилюк. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови/ І. В. Гіренко. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ/ І. П. Дроздова. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів/ І. М. Жовтоніжко. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією/ І. П. Задорожна. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ/ С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ/ А. О. Ковальчук. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів/ Л. О. Куплевацька. Українсько-російський суржик у професійній сфері/ Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови/ Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної/ Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных)/ Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної/ Л. П. Маслюк. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції/ Ю. М. Несін. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання/ В. В. Панченко. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе/ Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ/ С. В. Понікаровська. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю/ О. О. Савченко. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей/ Н. С. Саєнко. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент/ Т. В. Самосенкова. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі/ Л. І. Селіверстова. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів/ Н. С. Скрипник. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів/ О. В. Старостенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземців/ О. М. Тростинська [и др.]. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів/ Т. П. Цапко. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов/ Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі/ А. Б. Чистякова. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників/ Т. М. Шкваріна. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами/ В. М. Шовковий.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заботнова М. В.
Назва : Інтернет-меми як засіб реалізації стратегічної комунікації
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 17. - С. 30-38. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/17). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічна комунікація--маніпуляція--політика--меми--м’яка сила--політичні меми--ефект мандели
Анотація: Стаття присвячена виявленню засобів імплементації інтернет-мемів як засобу реалізації стратегічної комунікації. Мета роботи полягає у визначенні можливостей інтернет-мему бути задіяним у процесі реалізації стратегічної комунікації, будучи елементом м’якої сили, що застосовується світовими лідерами. У статті проаналізовано зміст ключових понять — інтернет мемів, стратегічної комунікації, політичного дискурсу і політичних мемів. Крім того, у роботі наголошено на маніпулятивних можливостях інтернет-мемів, які вони реалізують через ефект Мандели. Інтенція створення мемів залежить від умов їх вербалізації, включаючи потребу формування політичної думки і ідеології. Таким чином, стаття висвітлює способи трансформування розважальних інтернет-мемів на засіб маніпуляції. У дослідженні було подано список факторів, наявність яких здатна впливати на спроможність політичних мемів маніпулювати вибором інтернет-користувачів. У статті запропонована авторська класифікація політичних мемів (текстуальних, нетекстуальних і анімаційних) і надано визначення поняттю «політичний мем», який базується на його наративі та змісті. Практичний матеріал було обрано із соціальної мережі Instagram, а саме із офіційних сторінок англомовних новинних агенцій, таких як: BBC, CNN, Politico і FoxNews. У роботі було визначено способи реалізації ефекту Мандели та його зв’язку із політичними інтернет-мемами. Окрім того, у роботі представлені результати дослідження, яке було проведено журналом Slate, що надало змогу підтвердити теорію авторки і наголосити на можливостях інтернет-мемів виступати як реалізатором стратегічної комунікації, так і засобом маніпулятивного впливу.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Літературний процес: методологія, імена, традиції -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Анісімова Н. "Над безоднею часу...": екзистенціальний вимір категорій часу в модерній ліриці покоління 80-х років XX ст./ Н. Анісімова (стр.5-10) Кл.слова: екзистенція,буття-у-світі,метафоричний образ
Александрова Г. Критична й читацька рецепція і "літературні ряди"/ Г. Александрова (стр.11-15) Кл.слова: літературні ряди,читач,канон
Боднар О. "Псалом життя" Генрі Лонґфелло в україномовних інтерпретаціях/ О. Боднар (стр.15-19) Кл.слова: переклад,першотвір,інтонація
Вінгренюк Х. Рецепція як медитація у творах Володимира Дрозда (" Білий кінь Шептало") та Михайла Коцюбинського ("Intermezzo")/ Х. Вінгренюк (стр.19-21) Кл.слова: рецептивна поетика,медитація,бінарність
Вірченко Т. Образ України в чорнобильській трагікомедії М. Наєнка "Отець Антоній" ("До неба - пішки"): конфліктологічна інтерпретація/ Т. Вірченко (стр.22-25) Кл.слова: сучасна українська драматургія,художній конфлікт,конфліктологічна інтерпретація
Вишницька Ю. Ритуал инициации: теоретичний аспект/ Ю. Вишницька (стр.25-31) Кл.слова: міфологічний сценарій,секуляризація,трансформація
Годунок З. Проблема герменевтики індивіда художньої прози Миколи Хвильового/ З. Годунок (стр.32-35) Кл.слова: діалогізм,саморефлексія,часопростір
Гребенюк Т. Поняття подієтворчого потенціалу художнього прийому в контексті теорії темпоральності читацької рецепції/ Т. Гребенюк (стр.35-38) Кл.слова: художній прийом,рецепція,подієва реалізація прийому
Демська-Будзуляк Л. Естетичні тенденції розвитку літературної критики у Наддніпрянській Україні 1917-1921 рр./ Л. Демська-Будзуляк (стр.39-43) Кл.слова: культурне відродження,модернізм,традиція
Дем’янець Ю. Концепт та концептосфера "святість" в українській картині світу/ Ю. Дем’янець (стр.44-47) Кл.слова: фрейм,культурна константа,мовний стереотип
Дуброва О. Архетипні знаки космологічності та космогонічності в ліриці Волта Вітмена та Богдана-Ігоря Антонича/ О. Дуброва (стр.47-50) Кл.слова: космологічність,архетип,архаїчна свідомість
Жигун С. Поетична творчість Є. Плужника крізь призму нової стилістики/ С. Жигун (стр.51-54) Кл.слова: нова стилістика,недостатня лексикалізація,зв’язки
Золотоноша Л. Інтертекст архетипно-культуральних мотивів у ліриці шістдесятників/ Л. Золотоноша (стр.55-57) Кл.слова: інтертекст,екзистенціалізм,символ
Іванів Р. Концептосфера "Людина" в українській фразеології/ Р. Іванів (стр.58-61) Кл.слова: концепт,людина,фразеологізм
Качак Т. Інтерпретаційні аспекти художніх текстів для дітей/ Т. Качак (стр.62-65) Кл.слова: тексти для дітей,інтерпретаційна стратегія,літературознавчий аналіз
Кейван І. Онтологічно-смислові схеми крізь призму архетипної формули боротьби-творення: твори Наталі Кобринської "Дух часу" та "Судія"/ І. Кейван (стр.66-69) Кл.слова: архетипна формула,наративні структури,символ лабіринту-лісу
Клепікова О. Універсальність й унікальність художніх концептів та їх відображення в концептосистемі прози Лариси Денисенко/ О. Клепікова (стр.70-74) Кл.слова: художній текст,концептуальний аналіз,картина світу
Колінько О. Трансформація естетики символізму в модерній новелі/ О. Колінько (стр.74-79) Кл.слова: ідея двосвіту,теургічна творчість,авторський міф
Конончук Т. Екзистенційний вимір комічного в повісті Анатолія Дімарова "Самосуд"/ Т. Конончук (стр.79-83) Кл.слова: комічне,експресіоністична тенденція,художній хронотоп
Косинська Н. Міфосимволіка часопростору в повісті Марії Матіос "Москалиця"/ Н. Косинська (стр.84-87) Кл.слова: міфокритика,хронотоп,міфологема
Костенко Г. Метажанр драматичного жанру у сфері концептуально-авторської візії та популярної культури/ Г. Костенко (стр.88-93) Кл.слова: водевіль,популярна культура,високохудожня культура
Крупка В. Маскулінна концептосфера поезії Володимира Забаштанського/ В. Крупка (стр.94-97) Кл.слова: концептосфера,алюзія,метафора
Ленська С. Аксіологічна парадигма новелістикидоби "Розстріляного Відродження"/ С. Ленська (стр.97-100) Кл.слова: мала проза,екзистенціальні проблеми,авангардизм
Малютіна Н. Феноменологія трагічного у натуралістично-символістській драмі Я. Каспровича, В. Оркана, Г. Ващенка, Є. Карпенка, С. Черкасенка/ Н. Малютіна (стр.101-107) Кл.слова: натуралізм,мораліте,колізія
Марчук К. Рецепція Біблії в "Повісті врем’яних літ"/ К. Марчук (стр.108-111) Кл.слова: рецепція,літопис,мотив
Мацевко-Бекерська Л. Комунікативний дискурс наративу: від першого читання до читацьких стратегій/ Л. Мацевко-Бекерська (стр.111-116) Кл.слова: естетичний діалог,рецепційне середовище,оприявнення інтенції
Мейзерська Т. "Тібетська книга мертвих" у смисловому полі роману "Uroboros" О. Сича/ Т. Мейзерська (стр.116-120) Кл.слова: сенс,зрада,втілення
Мірошниченко Н. Конфлікт міфологій у сучасні йукраїнській драматургії, присвяченій трагедії голодомору (на прикладі п’єс "Калина і песиголовці" Надії Марчук та "Зерносховище" Наталі Ворожбит)/ Н. Мірошниченко (стр.120-124) Кл.слова: катастрофа,деструкція ідеології,конфлікт міфологій
Музика Т. Релігійна природа творчого мислення Василя Барки: аксіологічний аспкт (на матеріалі роману "Спокутник і ключі землі")/ Т. Музика (стр.125-128) Кл.слова: християнська аксіологія,художній світ,трансцендентні цілі
Нестерович Є. Е-читач як новий учасник літературної комунікації/ Є. Нестерович (стр.129-132) Кл.слова: інтернет-простір,електронний текст,е-читач
Оладько Т. Контекст та інтертекст драматичного жанру І. Тобілевича "Паливода XVIII століття"/ Т. Оладько (стр.132-136) Кл.слова: жанр,розіграш,інтертекст
Савицька Н. Міфопоетика роману Віктора Савченка "З того світу - інкогніто"/ Н. Савицька (стр.136-140) Кл.слова: наукова фантастика,міфопоетична модель,хронотоп
Сенчило Н. Соціальний і соціалістичний реалізм в аспекті турецького літературознавства/ Н. Сенчило (стр.140-144) Кл.слова: соціальний реалізм,соціалістичний реалізм,критичний реалізм
Сидоренко Н. Архетипні джерела символіки у повістях Юрія Збанацького для дітей/ Н. Сидоренко (стр.144-146) Кл.слова: хронотоп,повість для дітей,поетика
Синицька О. Трансформація аксіологічних основ української літературної критики (на прикладі критичних статей про творчість Василя Симоненка 1960-2010 рр.)/ О. Синицька (стр.147-150) Кл.слова: аксіологічна парадигма,пострадянські трансформації,метакритика
Стороха Б. "Сильні позиції" Інтерпретації тексту: приклад новели Г. Г. Еверса "Павук"/ Б. Стороха (стр.150-153) Кл.слова: стиль,поетика,інтерпретація
Сухарєва С. Біблійна дискурсивність української польськомовної прози XVII століття/ С. Сухарєва (стр.153-156) Кл.слова: полемічний епістолярій,богословський трактат,апологія
Ткаченко А. Про актуальність класичної текстології (В. Симоненко. Лірика)/ А. Ткаченко, Д. Ткаченко (стр.157-162) Кл.слова: текст,авторська інтенція,стиль
Улюра Г. Жіноча проза в ситуації постфольклору: випадок сучасних російських казкарок/ Г. Улюра (стр.162-167) Кл.слова: жанр,літературна казка,жіноча проза
Чекалюк В. Герменевтика - важлива складова комунікаційних процесів у журналістиці/ В. Чекалюк (стр.167-169) Кл.слова: журналістика,герменевтика,соціальні комунікації
Шуть В. Інтерсеміотичні явища в українській есеїстиці (на матеріалі збірки Ю. Андруховича "Диявол ховається в сирі")/ В. Шуть (стр.170-173) Кл.слова: інтерсеміотичність,вторинні моделюючі системи,інтенція
Ярошевич І. Художнє втілення ідеї християнського всепрощення у трагедії Миколи Костомарова "Переяславська ніч"/ І. Ярошевич (стр.173-176) Кл.слова: прощення,біблійна притча,трагедія
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лебідь-Гребенюк, Євгенія
Назва : Біографічний наратив у щоденниках Дмитра Туптала і Тараса Шевченка
Місце публікування : Слово і час: наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ: Фенікс, 2020. - № 2. - С. 68-79. - ISSN 0236-1477 (Шифр С707612/2020/2). - ISSN 0236-1477
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): щоденник--жанр--наративна стратегія--реципієнт--авторська інтенція
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лебідь-Гребенюк, Євгенія
Назва : Щоденники Аполлона Мокрицького і Тараса Шевченка: текст і контекст
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2019. - N 5. - С. 39-45 (Шифр Д357007/2019/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): щоденник--жанр--наративна стратегія--реципієнт--авторська інтенція--інший
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Овсяннікова-Трель, Олександра Андріївна
Назва : Категорія простоти як художня інтенція індивідуально-стильових концепцій "Нової простоти" у творчості сучасних композиторів
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 2. - С. 238-243. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2021/2). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): простота--складність--індивідуально-композиторська концепція--стильова концепція--музична технологія
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання : 82.091+821.162.1-/О-76-723825922 рукописний текст
Автор(и) : Остапович, Марія Олександрівна
Назва : Авторська модель польського іронічного наративу (приклад Станіслава Дигата) : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук : 10.01.06
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :205 с
Колективи : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 17
УДК : 82.091+821.162.1-3Диг.09
Предметні рубрики: Польська література-- Теорія літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іронічний наратив--моделювання іронічного дискурсу--інтенція наратора--авторський стиль
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пастух, Тарас
Назва : "Молода муза" в спогадах Петра Карманського
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ: Редакція журналу "Дивослово", 2021. - N 11/12. - С. 47-54 (Шифр Д357007/2021/11/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мемуари--наратив--інтенція--естетизм--репрезентація--канон--літературне угрупування--модернізм
Анотація: У статті розглянуто спогади Петра Карманського "українська богема", присвячені літературному угрупованню "Молода Муза". Автор постулює, що Петро Карманський прагне вирішити кілька завдань: представити власну молодість, друзів і колег, з якими тоді спілкувався і творив певне культурне коло; зафіксувати у слові те, що з часом зникне з пам’яті, відходить у забуття; прописати феномен "Молодої музи" в каноні тогочасної української літератури. "Українська богема" підтверджує тезу, що спогади є реконструкцією минулих подій. а самі мемуари зумовлені певними намірами
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Просалова, Віра, Григошкіна, Ярослава
Назва : Текстові лакуни та парадокси їх інтерпретації
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 22. - С. 60-66. - DOI https://doi.org/10.28925/2412-2475.2023.22.8 (Шифр Л580023252/2023/22). - DOI https://doi.org/10.28925/2412-2475.2023.22.8
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автор--інтенція--текст--лакуна--читач--рецепція--рецептивна поетика--інтерпретація
Анотація: Статтю присвячено текстовим лакунам, тим парадоксам недомовленості, що виникають при читанні художніх творів і нерідко призводять до віднайдення в них різних смислів, зовсім протилежних, адже на процес сприйняття впливає чимало чинників: соціокультурний контекст, соціальна чи професійна приналежність читача, його життєвий досвід, вік, стать, ситуація тощо. Актуальність цієї студії зумовлена необхідністю прояснення різних літературознавчих версій образу головної героїні з новели Леоніда Мосендза «Роксоляна», що ввійшла до збірки «Людина покірна» (1937). За допомогою рецептивного та герменевтичного методів дослідження встановлено відмінність у заповненні текстових лакун, які призвели до того, що Ігор Набитович тлумачить героїню як зрадницю, Віра Просалова – як наречену, яка прагне врятувати коханого. Різне сприйняття образу головної героїні зумовлене авторською стратегією: апеляцією до постаті улюбленої дружини турецького султана Сулеймана Пишного, включенням новели до збірки, назва якої налаштовує на зустріч із покірними персонажами та певною мірою визначає типаж. Недомовленість у творі досягається також редукцією важливих сцен, зокрема підготовки та знищення більшовицького штабу, розривом у перебігу сюжету (2 тижні відсутності очевидця подій), висвітленням образу новітньої Роксолани лише через сприйняття наратора, пуантом як жанровою ознакою новели, незавершеністю твору, стилістичною фігурою апосіопези. В основу композиції цієї новели покладено прийом синкризи, що підтверджує свідомий намір автора не ставити крапки над І, а змусити читача самому зробити висновок про суть патріотизму та відступництва. У статті зосереджено увагу на тих засобах поетики, які активізують читацьку увагу, дають простір його уяві й тому нерідко призводять до різночитання, адже реципієнт заповнює лакуни на свій розсуд. Аргументовано висновок про свідому авторську стратегію, розраховану на привернення уваги до постаті Роксолани, залучення читача до процесу співтворення, потенційну відкритість художнього тексту для наступних рецепцій.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 80я43/S90
Автор(и) : Семенюк, Антоніна Афанасіївна, Хникіна, Оксана Олександрівна
Назва : Інформативний аспект сімейного дискурсу
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування :: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка. - Studia Philologica, Вип. 3. - С. 30-34 (Шифр 80я43/S90-873082247)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 16
ББК : 80я43
Предметні рубрики: Мовознавство-- Лінгвістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформація--інформативний діалогічний дискурс--прескриптивний діалогічний дискурс--інтенція
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81'37/С 48
Назва : Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика : програма міжнародної наукової конференції, 10-12 жовт. 2013 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :15 с :
ДРНТІ : 16.01
УДК : 81'37
Предметні рубрики: Мовознавство-- Семантика-- Синтактика
Зміст : Візантійська символіка в американській поезії епохи модернізму/ Л. І. Бєлєхова. Виды импликатур / Л. Р. Безуглая. Знание и информация в лингвистическом освещении/ Д. Г. Богушевич, И. В. Иванова-Мицевич, Т. В Писанова. Категория глагольного вида в германских языках: история вопроса / И. Р. Буниятова. Коммуникативный статус слова в модульном тексте (на примере текстов рекламных объявлений)/ Е. В. Быкова. Антонимическая периферия лингвоидеологемы "народ" / С. Г. Воркачев. Как устроен текст?/ Л. И. Гришаева. Знаковые пластии в лексической подсистеме языка/ С. А. Жаботинская. Конкуренция языковых ресурсов в условиях глобализации / Е. А. Карпиловская. Основы функциональных исследований языка и речи в русле когнитивно-дискурсивной парадигмы знания / А. Э. Левицкий. Акторечевая ипостась паратаксиса/ А. Н. Приходько. Сказочный дискурс: новое о старом/ И. Ф. Ухванова-Шмыгова. The Chomskyan turn: its promises and effects / Z. A. Kharitonchik. О компетентности и легитимности эксперта в науке / B. E. Чернявская. Динамическая система частей речи русского языка в когнитивно-дискурсивном аспекте/ А. Л. Шарандин. Історія мовленнєвого акту і дискурсу: когнітивно-прагматичний ракурс/ I. C. Шевченко. Статус песенного текста в современной типологии текстов/ Н. А. Алексеева. Особливості застосування темпоральних адвербів у маркуванні компонентів інформаційної структури середньоанглійського речення/ Андрушенко О. Ю. . Лексичні та граматичні трансформації в українському перекладі роману Вільяма Голдінга "Володар мух"/ Ю. Ю. Васильчук. "Записки" І. Г. Галагана — малодосліджена пам'ятка староукраїнської мови XVIII ст. / Т. Л. Видайчук. Міфолорний простір роману Скотта Момадея "House Made of Dawn" / С. В. Волкова. Англійські зворотні предикативні інтенсифікатори / O. B. Гирин. Актомовленнєва послідовність у діалогічному дискурсі/ Н. Ф. Гладуш. Синтаксические разговорные средства взаимодействия автора и читателя медийного текста/ Т. Н. Гребень. До питання про семантичний аспект вивчення герундіальних конструкцій англійської мови: синхронія та діахронія / В. А. Григоренко. Аксіологічннй потенціал лексеми "green" в екологічному дискурсі (на матеріалах веб-сайтів міжнародних неурядових природоохоронних організацій) / Н. О. Гудзь. Принцип бинарности в определении значения метеорологических глаголов/ И. В. Дмитриева. Диахроническая лингвосинергетика - новый подход к исследованию эволюции языка/ Т. Н. Домброван. Комунікативні імплікатури в процесуальному законодавстві України / О. Л. Доценко. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю в українській політичній рекламі/ Ю. О. Жукова. Ресурси корпусної лінгвістики у дослідженні історичної динаміки мови/ В. В. Жуковська. Структура апозитивних конструкцій з підрядним означальним реченняму середньо- і ранньоновоанглійській мові / Г. Є. Зінченко. Структурно-семантические особенности перфектных форм на различных этапах развития английского языка/ И. В. Иванова-Мицевич, А. И. Статино. Мовні засоби, що вживаються у порівняннях рівнозначних об'єктів і дій у давньогерманських мовах (на матеріалі молитви "Отче наш")/ Л. П. Калитюк. Проблема мультикультуралізму в діалозі культур/ І. В. Ковалинська. Англомовний переклад української діалектної лексики як чинник стильової трансформації тексту/ А. М. Козачук. Лексическая сочетаемость антонимов: по данным национального корпуса русского языка / И. В. Кошкина. Ознаки категорії ірреальності у прозових творах Е. А. По/ М. В. Кравець. VOSI-конструкції з дієсловами want та believe у сучасній англійській мові/ Т. В. Криворучко. Умовні речення зі складнопідрядним та складносурядним зв'язками у середньоанглійській мові (на матеріалі пам'яток північних діалектів)/ О. І. Кхеліл. Теоретичні здобутки програми мінімалізму ; Внутренний и внешний локатив в структуре английского предложения с предикатом, образованным по конверсии/ А. В. Ломовая. Лексико-семантичні особливості мовної особистості політичного лідера Великобританії 40-х років Вінстона Черчилля / О. В. Луньова. Фактор семантического субъекта в определении типа ситуации качественного изменения / Е. С. Ляшенко. Мобільність меж поетичної парадоксальності (на матеріал сучасного англомовного поетичного дискурсу) / О. С. Маріна. Синтаксичні особливості вигуків сучасної китайської мови / О. О. Нестеренко. The basic parts of speech in English / A. D. Oguy, A. I. Galina. Ірреальні порівняльні підрядні речення у середньоверхньонімецькій мові/ М. П. Оксанич. Особливості засвоєння англійських фразових дієслів україномовними студентами / К. Ю. Пилипенко. Екстрапозиція клауз в англійському складному реченні: функціональний аспект/ М. Г. Плоткіна. Семантичні особливості підмета в англійських медіальних конструкціях/ М. В. Полховська. Ключові концепти культури: критерії виокремлення / I. Г. Саєвич. Демотиватор: форматно-жанровая перспектива / Т. Н. Свищук. Componential analysis of lexicon on the dust jackets of English books / A. L. Smolyana. Образ человека как волевой личности в культурных традициях Запада и Востока/ В. И. Соколова. Риторика Дэвида Кэмерона: когнитивный аспект/ С. В. Соколовська. Особливості раціональної аргументації текстів СПЕ американської лінгвокультурної традиції початку XXI ст/ Ю. І. Торговець. Лингвистическая экология: к определению понятия/ Е. В. Троц. Вербалізація концепту "ризик" у сучасній англійській мові/ В. А. Ущина. Лінгвокультурологічний аспект кольороназви "чорний" (на матеріалі фразеологізмів французької мови)/ Л. О. Федорова, В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Эволюция синтаксических структур с глаголами to look, to feel, to taste, to smell / И. И. Цвирко. Антропоніми в оригіналах і перекладах вікторіанських романів/ Ю. Л. Чала. Жанр: класифікаційні критерії/ О. А. Черниш. Роль структурно-семантически значимых элементов в организации денотативной структуры текста/ И. В. Чучкевич. Языковые средства оценки нового знания в реализации функций научно-популярного газетного текста/ В. Ю. Якубова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Слово і час -2013р.,N 8
Цікаві статті :
Грицик Л. За полудень віку/ Л. Грицик (стр.3-6)
Бернадська Н. Філологічний семінар/ Н. Бернадська (стр.6-7)
Костенко Н. Віршознавчий семінар/ Н. Костенко (стр.7-8)
Костенко Н. Літературна студія імені Максима Рильського/ Н. Костенко, О. Яровий (стр.8-9)
Ткаченко А. Студентські літературні альманахи/ А. Ткаченко, О. Яровий (стр.9-12)
Грицик Л. Українське порівняльне літературознавство 1920-х років: між реліктами позитивістських уявлень і типологією/ Л. Грицик (стр.12-23) Кл.слова: літературознавство, порівняльна поетика
Бернадська Н. Модерний любовний роман в українській і японській літературах початку ХХ століття (Валер’ян Підмогильний і Дзюн’ітіро Танідзакі)/ Н. Бернадська (стр.32-32) Кл.слова: любовний роман, інтелектуально-психологічна проза, поетика, жанр
Гнатюк М. Текстологія - базова філологічна дисципліна/ М. Гнатюк (стр.32-46) Кл.слова: текст, рукопис, генеис, текстологія
Ткаченко А. Роман оман (текстологічний детектив з анекдотичними врапленнями й автопіаром)/ А. Ткаченко (стр.46-65) Кл.слова: рукопис, автограф, цензура, самоцензура, авторська правка, інтенція
Шаповал М. Драма про Шевченка: інтермедійний ключ розуміння/ М. Шаповал (стр.65-72) Кл.слова: інтертекст, інтертекстуальність, інтермедійніть, образ
Бігун О. Мова як еманація святості: церковнослов’янізми Тараса Шевченка крізь прризму семіозису/ О. Бігун (стр.72-78) Кл.слова: святість, церковнослов’янська мова
Андрійченко Н. Архетипологія роману Василя Шкляра "Чорний ворон"/ Н. Андрійченко (стр.78-86) Кл.слова: міфологема, архетип, символ, роман
Астаф’єв О. Міфологема Дунаю в українській літературі (на прикладі творів Володимира Каліки)/ О. Астаф’єв ; О. Астаф'єв (стр.86-97) Кл.слова: міфологема, традиція, рецепція, архетип, інтертекст
Костенко Н. Авангардистський тип українського дольника (Дк3, Дк4): метрика й ритміка/ Н. Костенко (стр.97-114) Кл.слова: авангард, 3-іктовий дольник, 4-іктовий дольник
Яровий О. Духовні пунктири гоголівської аксіології/ О. Яровий (стр.112-115) Кл.слова: проповідь,сповідь,християнство
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Слово і час -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Ермоленко С. "Неокраяне крило" мовотворчості Тараса Шевченка/ С. Ермоленко (стр.3-17) Кл.слова: шевченко Тарас,мовна творчість Шевченка,історія української літературної мови
Мовчанюк В. Сугестивна магія Шевченкової поезії/ В. Мовчанюк (стр.17-24) Кл.слова: комунікативна інтенція,сугестія особистості автора,сугестивна структура твору
Пелешко Ю. Болгарський вплив на українську літературу в добу пізнього Середньовіччя (друга половина XIV — перша половина XVI ст.)/ Ю. Пелешко (стр.25-32) Кл.слова: другий південнослов'янський вплив,богомильство,ісихазм
Білоус П. Українське одописання часів Руїни (друга половина XVII - початок XVIII ст.)/ П. Білоус (стр.32-36) Кл.слова: ода,проповідь,геральдична поезія
Рарицький О. Художньо-документальна проза як метажанр: проблема рецепції та інтерпретації, особливості вияву й функціонування/ О. Рарицький (стр.37-48) Кл.слова: ЖАНР,МЕТАЖАНР,жанровий синкретизм
Циховська Е. Теоретичні дилеми поняття інтермедіальності/ Е. Циховська (стр.49-59) Кл.слова: інтермедіальність,інтертекстуальність,медіатизоване суспільство
Волощук Є. Чи можливо зібрати розкидане каміння? Генераційні констеляції в романі "Йов" Йозефа Рота/ Є. Волощук (стр.60-77) Кл.слова: міжгенераційний конфлікт,історико-культурна парадигма,ідентичність
Краснова Л. Бруно Шульц - критик. Стилістична інтенція ситуативно сформованої мови/ Л. Краснова (стр.78-81) Кл.слова: метафоричність,афористична мова,Шульц Бруно
Зварич В. Життя у слові (до 90-річчя від дня народження Людмили Краснової)/ В. Зварич (стр.81-84) Кл.слова: Краснова Людмила,ювілей,літературознавство
Мороз Л. Щоб душа не зачерствіла доостанку" (до 110-річчя від дня народження З. П. Мороза)/ Л. Мороз (стр.85-97) Кл.слова: жанри,конфлікти,ідеологічний тиск
Осадчук В. Кроки зростання (до 20-ої річниці створення кафедри української філології Інституту мови та літератури Придністровського державного університету ім. Т. Г. Шевченка)/ В. Осадчук (стр.98-102) Кл.слова: Придністровський державний університет ім. Т. Г. Шевченка,українська філологія,мовознавство та літературознавство
Голобородько Я. Формула Гегеля і поезія "Місця Сили" (спостереження над естетичними інтенціями Павла Щириці)/ Я. Голобородько (стр.103-107) Кл.слова: тези,антитези,метафорика
Корбич Г. Dotyk Nadziei. Доторк надії. Die Beruhrung der Hoffnung/ Г. Корбич (стр.107-109) Кл.слова: поезія,солідарність з Україною,збірка "Доторк надії"
Астаф’єв О. Масова література: експерименти, іміджі, стереотипи / О. Астаф’єв ; О. Астаф'єв, В. Ткачук (стр.110-113) Кл.слова: паралітература,семіосфера,художня інформація
Вертій О. Уснословеснознавство Івана Франка: підсумки і перспективи/ О. Вертій (стр.113-118) Кл.слова: жанри,усна народна творчість,Франко Іван
Вручення Премії імені Олександра Білецького. Виступи лауреатів (стр.119-122) Кл.слова: лауреати Премії імені Олександра Білецького,Пастух Тарас,Родик Костянтин
Тарнашинська Л. Конференція в Оломоуці/ Л. Тарнашинська (стр.122-123) Кл.слова: VII симпозіум україністів, Оломоуц (Чеська Республіка), 2014 р.,славістика,текст
Овчаренко Н. Пам’ять про поета/ Н. Овчаренко (стр.123-124) Кл.слова: Кисельов Леонід,поезiї,презентація видання
Салій Олександра. Франкознавчий пленер в Інституті Івана Франка НАН України/ Олександра Салій (стр.124-125) Кл.слова: II Молодіжна конференція, Київ, 2014 р.,Франко Іван,збірка "Із літ моєї молодості"
Іван Денисович Бажинов (стр.126) Кл.слова: Бажинов Іван,некролог,літературознавство
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко, Анатолій
Назва : Роман оман (текстологічний детектив з анекдотичними врапленнями й автопіаром)
Місце публікування : Слово і час. - Київ: Фенікс, 2013. - № 8. - С. 46-65 (Шифр С707612/2013/8)
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Українська мова -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Критська В. "Граматичний словник української літературної мови. Словозміна" в теорії та практиці сучасного мовознавства/ В. Критська (стр.3-19) Кл.слова: словозміна
Матвіяс І. Діалектизми в мові творів Михайла Яцкова/ І. Матвіяс (стр.20-23) Кл.слова: форма слова,звукосполучення,конструкція
Лаврінець О. Пасивні конструкції предикативними формами на -но, -то та предикативнимми пасивними дієприкметниками на -ний, -тий у сучасній українській науковій мові/ О. Лаврінець (стр.24-38) Кл.слова: синтаксична синімія,структрурна схема
Барчук В. Концептуальні параметри таксису: проблеми інтерпретації/ В. Барчук (стр.39-50) Кл.слова: Граматична категорія,дієслово,таксис
Бибик С. Мовні знаки повсякденної культури в смучасній газетно-журнальній публіцистиці (на матеріалі лексики діалогізованого повідомлення)/ С. Бибик (стр.51-58) Кл.слова: Мовна практика,усна мова,діалог
Бардукова Г. Способи порушення норми в українській фраземіці/ Г. Бардукова (стр.59-67) Кл.слова: фраземіка
Коць Т. / Т. Коць (стр.68-75) Кл.слова: Словотвір,мовна норма,похідне слово
Ляшук Н. Метапростір системотворчого поняття "мова"/ Н. Ляшук (стр.76-87) Кл.слова: Лінгвістична термінологія,метапростір,багатозначність
Ажнюк О. Екологія офіційного мовлення як об'єкт правового захисту/ О. Ажнюк (стр.88-103) Кл.слова: Юридична лінгвістика,комунікативна норма,офіційне мовлення
Шабат-Савка С. Категорія комунікативної інтенції: типові вияви та синтаксична реалізація в сучасній українській мові/ С. Шабат-Савка (стр.104-114) Кл.слова: комунікативна інтенція,еквіваленти речення
Федорова Л. Категория оценки: до проблемистановлення та вираження в слові (на матеріалі метафор газетно-журнальної періодики)/ Л. Федорова (стр.115-121) Кл.слова: Оцінка,структура оцінки,метафора
Другі Міжнародні читання "Лінгвістичні студії молодих дослідників", присвячені пам'яті професора К. Ф. Шульжука (стр.122-125) Кл.слова: Філологія
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шабат-Савка, Світлана
Назва : Категорія комунікативної інтенції: типові вияви та синтаксична реалізація в сучасній українській мові
Місце публікування : Українська мова: науч.-теорет. журн./ Німчук В. - 2013. - N 1. - С. 104-114. - ISSN 1682-3540 (Шифр У616793/2013/1). - ISSN 1682-3540
Предметні рубрики: лінгвістика-- модальність
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 80я43/S90
Автор(и) : Юркова, Крістіна Олександрівна
Назва : Комунікативно-прагматичні властивості риторичних питань в англомовному віршованому мовленні
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування :: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка. - Studia Philologica, Вип. 3. - С. 85-92 (Шифр 80я43/S90-873082247)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 16
ББК : 80я43
Предметні рубрики: Мовознавство-- Англійська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативно-прагматичні властивості--риторичні питання--перлокутивний ефект--авторська інтенція
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)