Пошуковий запит: (<.>K=іншомовна підготовка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2015
|
>3.
| Теорія та методика фізичного виховання і спорту - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Нітенко О. В. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою)/О. В. Нітенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2(42-43).-С.109-113
|
>5.
| Бабушко С. Пріоритетні напрями формування іншомовної компетентності професійного спрямування студентів НУФВСУ - майбутніх фахівців сфери туризму/С. Бабушко // Теорія та методика фізичного виховання і спорту. -Київ:Олімпійська література, 2016,N № 4.-С.66-70
|
>6.
| Kosharna N. Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block "foreign language"/N. Kosharna, L. Petryk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.50-59
|
>7.
| Освіта для миру. Том 2. - 2019
|
>8.
| Павлюк Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки/Р. О. Павлюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.217-228
|
>9.
| Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/Т. Головатенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.242-258
|
>10.
| Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/А. Cоломаха // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.143-155
|
|
|