Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=істота<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Кузнєцова, Олена.
    "... Прекрасна, чиста, високоморальна істота..." (Й. В. Гете про Гамлета). Образ Гамлета в трагедії В. Шекспіра / О. Кузнєцова // Зарубіжна література : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури. - 2018. - N 9. - С. 32-37

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література -- трагедія Шекспіра -- образ Гамлета -- літературний диктант

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Ebo, S.
    Death in Igbo African ontology = Смерть в онтології африканського народу Ігбо / S. Ebo // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P22-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
смерть -- пошуки сенсу свого існування -- африканське суспільство ігбо -- концептуалізація смерті в уявленнях ігбо
Анотація: Смерть - це виклик будь-яким дослідженням людини, її кінцева головоломка. Смерть незмінно знаходиться в центрі людських пошуків сенсу свого існування. Різні культури в різні епохи наближалися до смерті через широку гаму значень і смислів. Африканська спільнота Ігбо, як і інші культури у світі, зіткнулася зі смертю у своїй спробі філософського обґрунтування сенсу свого життєвого досвіду. Людина не повинна просто зникати. Ігбо, як і більшість представників людського роду, відмовляються остаточно прийняти смерть. Серед Ігбо смерть - це континуум. Померлі продовжують жити в пам'яті й діяльності спільноти. Їхній статус на землі мертвих, яка, до речі, не є далекою від місця проживання спільноти, залежить від того, наскільки добре вони жили й наскільки добре їхні нащадки виконували свої обов'язки по відношенню до них, особливо щодо їх поховання. В онтології Ігбо суспільство є центром існування. Навіть у світі мертвих мертві існують для своєї громади. Вони повинні продовжувати робити добро для спільноти, забезпечувати сприятливі умови для богів. Навіть коли мертві не викликають прихильності предків, вони не просто зникають. Вони витають навколо громади, спричиняючи великі незручності для їх близьких, сімей та спільноти в цілому. Коли Ігбо помирає, він не бажає ані бути об'єднаним з богом на небесах, ані бути покараним демоном у пеклі. Його істота по суті визначається як продовження "перебування з громадою". У статті цей унікальний досвід Ігбо щодо розуміння смерті фіксується за допомогою вивчення письмових джерел, усних традицій та інтерв'ю, безпосереднього спостереження за звичаями спільноти на практиці та аналізу живого спілкування. Серед існуючих у світовій філософській спадщині інтерпретацій смерті необхідно чітко виокремлювати унікальну концепцію Ігбо, яка одночасно стосується й проблеми сенсу життя
Дод.точки доступу:
Ебо Сократ


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Колесник, О. С.
    JÖTNAR як «надзвичайні істоти»: когнітивна матриця давньопівнічних мовних репрезентацій [Текст] / О. С. Колесник // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 21. - С. 57-76, DOI 10.28925/2311-2425.2023.215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
міф -- йотун -- система -- семантична ознака -- категоризація -- картина світу -- міфологічний простір
Анотація: У статті розглядаються вербальні репрезентації концепту-міфологеми JÖTUNN (ЙОТУН) у давньоскандинавських едичних текстах. JÖTNAR як надприродні істоти, невідємні компоненти скандинавського міфологічного простору, розглядаються як клас відкритих систем, відзначених набором гіпертрофованих ознак. Етимологічний аналіз імен концепту з наступними широкими аналоговими інтерпретаціями дозволяє ідентифікувати основні «нано-міфи» або «код-они», які іконічним чином окреслюють «попередньо встановлені» траєкторії поведінки й взаємодії ЙОТУН-системи з іншими системами. У статті розглядаються лінгвокогнітивне підґрунтя мовних одиниць, що вербалізують зазначений концепт. Основна увага приділяється ідентифікації наборів концептуалізованих функцій ЙОТУНА. У статті запропоновано когнітивні моделі та відповідні фреймові структури. У статті розглядаються різні типи логічних і семантичних зв’язків між зазначеними концептуальними ознаками та моделями. У нашому дослідженні використовується широкий міждисциплінарний підхід, орієнтований на універсалії (М-логіка), який зосереджується на ідеї ірраціональної раціоналізації реальності (світотворення) і охоплює теорію міфоорієнтованого семіозису. Ідентифіковані семантичні особливості та когнітивні моделі, таким чином, інтегруються в модель ієрархічної площини відкритої системи і утворюють «когнітивну матрицю» концепту ЙОТУН. Кореляції між наборами концептуалізованих ознак обговорюються з точки зору їх компліментарних, детермінативних і каузативних кореляцій. У статті стверджується, що ЙОТУН як надзвичайна істота є незбалансованою (хаотичною) системою, здатною до фрактального розширення. Стаття висвітлює системні передумови парадоксального симбіозу типу між ЙОТУНАМИ та АСАМИ.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Матвіїв, Н.
    Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості [Електронний ресурс] / Н. Матвіїв, Н. Мачинська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 7-13, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- інтелект -- нейробіологія -- спадковість -- середовище
Анотація: Стаття присвячена аналізу досліджень нідерландського професора Діка Франса Свааба в контексті взаємозалежності та взаємовпливу спадковості, середовища та виховання на становлення й розвиток особистості. Автори, здійснюючи критичний огляд публікацій Діка Свааба, акцентували увагу на вагомих ознаках формування особистості, інтегруючи в даному контексті результати досліджень з психології, педагогіки та нейробіології. У публікації показано тісний взаємозв’язок усіх чинників, що впливають на формування особистості (екологічних, соціальних, економічних, ідеологічних, психологічних тощо); доведено їх взаємозалежність та взаємозумовленість на різних вікових етапах розвитку особистості. Зазначено, що внутрішньоутробний розвиток особистості значною мірою залежить від індивідуальних особливостей матері, показано вплив шкідливих звичок матері на генетичні мутації організму дитини. Доведено, що виховання й соціальна взаємодія були й залишаються рушіями культурного й цивілізаційного становлення особистості на різних вікових етапах: людина як загальносуспільна істота формує свою особистість у предметній діяльності й спілкуванні, що характеризує ступінь залучення людини до суспільних відносин. Акцентовано увагу на тому, що соціальний контакт є вагомим чинником гормональних процесів всередині організму людини; показано, що на процеси формування особи активно впливають зовнішні чинники (оптимальна пропорція руху і сну, збої біологічного годинника, стрес, порушення дрібної моторики тощо). Дослідження, ґрунтуючись на базових практичних результатах, отриманих професором Діком Сваабом, презентує необхідність ґрунтовного вивчення означених взаємозумовленостей та взаємозв’язку студентами педагогічних спеціальностей у контексті забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мачинська, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: В622816/2013/1/2
   Журнал

Всесвіт [Текст] : журнал іноземної літератури. - Київ, 1925 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 1/2
Зміст:
Шекспір, Вільям. Сонети / В. Шекспір. - С.5-21
Фойл, Наомі. Вибрані поезії / Н. Фойл. - С.22-27
Порамоч, Кукріт. Різні долі : роман / К. Порамоч ; пер. О. Авраменко. - С.29-123
Еко, Умберто. Ноніта / У. Еко ; пер. Г. Федоров. - С.124-128
Еко, Умберто. Відкриття Америки / У. Еко ; пер. А. Маслюх. - С.129-134
Шатилов, Микола. Мерседес повертає на Лібень : документальний нарис / М. Шатилов. - С.135-205
Авраменко, Олександр Миколайович. Дивосвіт тайської літератури / О. Авраменко. - С.207-210
Кл.слова: ТАЙСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Бару, Жан-П’єр. Сартр і насильництво пригноблених / Ж. П. Бару ; авт. передм. Р. Офіцинський, пер. В. Мотрук. - С.211-225
Кл.слова: САРТР
Дроздовський, Дмитро. Шекспірівський дискурс модерності:версія Ігоря Костецького / Д. Дроздовський. - С.226-236
Кл.слова: ІГОР КОСТЕЦЬКИЙ, МОДЕРНІСТЬ
Дроздовський, Дмитро. "Діалог.Повага.Гідність" - концепції розвиткулюдства на II Міжнародному гуманітарному форумі в Баку / Д. Дроздовський. - С.237-242
Симонян, Бабкен. Поет - крихка істота, чиє серце болить за все, що відбувається на планеті / Б. Симонян. - С.243-249
Зейналова, Севіндж. Творчість М. Ф. Ахундова та її вплив на формування ідей у дискурсі азербайджанської літератури / С. Зейналова. - С.250-254
Кл.слова: М. Ф. АХУНДОВА, АЗЕРБАЙДЖАНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Ємець, Олександр. Поетична проза Кейт Шопен / О. Ємець. - С.255-257
Кл.слова: КЕЙТ ШОПЕН
Шатова, Ірина. "Тендітні тіні Японії": Другий Міжнародний фестиваль Хлєбникова на Запорізькій землі / І. Шатова. - С.258-263
Шопен, Кейт. Два літа і дві душі : оповідання / К. Шопен ; пер. А. Слісаренко, А. Брикова. - С.269-271
Шопен, Кейт. Провісник : оповідання / К. Шопен ; пер. Ю. Дудчак. - С.271-272
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (10.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: В651854400/2018/5
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 5
Зміст:
Шалагінов, Борис. Культурологія у шкільному курсі літератури: нові виклики / Б. Шалагінов. - С.2-6
Майхер, Оксана. Конкурс-огляд "Мій компетентнісно орієнтований урок зарубіжної літератури" / О. Майхер. - С.7-8
Хмельовська, Людмила. Людина живе, поки чогось прагне. Бінарний урок за новелою О. Генрі "Останній листок". 7 клас / Л. Хмельовська, О. Слободянюк. - С.8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гревцева Т., Тамара. Асоціативні підсумкові завдання як форма інтерактивної роботи / Тамара Гревцева Т. - С.19-23
Кашуба, Євдокія. Хоч де б ти був, не залишай бруду! Урок за оповіданням Кіра Буличова "Навколо світу за три години" / Є. Кашуба. - С.24-26
Бондарчук, Ніна. Навіть сконструйована істота потребує любові і прихильності. Два уроки за повістю К. Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки" / Н. Бондарчук. - С.27-30
Бондарчук, Ніна. Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі / Н. Бондарчук. - С.30-32
Ялтанець, Тетяна. Старша сестра Полліанни. Урок за повістю Люсі-Мод Монтгомері "Енн із зелених дахів" / Т. Ялтанець. - С.33-34
Яремчук, Наталія. "Найважливіші зустрічі людини - це її зустрічі з дітьми" Два уроки за повістю М. Аромштам "Коли відпочивають янголи" / Н. Яремчук. - С.35-38
Яремчук, Наталія. Моральні проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки шляхів в житті та ін.) та їхнє осмислення у творі Марини Аромштам "Коли відпочивають янголи" / Н. Яремчук. - С.38-40
Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури / О. Первак. - С.41-42
Первак, Олександр. Узагальнення та систематизація матеріалу: внесок письменників XIX-XX ст. у національному та світову скарбницю художніх цінностей / О. Первак. - С.43-44
Жеміоніс, Ірина. Нехай не згаснуть наші смолоскипи. Урок за творчістю Пауля Целана / І. Жеміоніс. - С.49-54
Семеняк, Ганна. Як знайти спосіб бути щасливим?. Урок за романом-притчею Пауло Коельо "Алхімік" / Г. Семеняк. - С.55-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: З296477334/2018/9
   Газета

Зарубіжна література [Текст] : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури/ Національна академія педагогічних наук. - Київ : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Терлига, Наталія. Благородний розбійник Робін Гуд. Фольклорна балада / Н. Терлига. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Міллер, Ірина. Італійське Відродження як специфічна культурно-історична епоха середньовіччя. Данте Аліг’єрі (1265-1321). Його значення в історії європейської культури / І. Міллер. - С.15-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузнєцова, Олена. Епоха ренесансу в Англії. Найвідоміші представники. Здобутки драматургії Шекспіра / О. Кузнєцова. - С.26-31
Кузнєцова, Олена. "... Прекрасна, чиста, високоморальна істота..." (Й. В. Гете про Гамлета). Образ Гамлета в трагедії В. Шекспіра / О. Кузнєцова. - С.32-37
Бондар, Ірина. Зображення героїв билин та балад у мистецтві : Інтегрований урок-дослідження. 7-й клас / І. Бондар. - С.41-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Лепська, Жанна. Мій улюблений сучасний зарубіжний поет : Круглий стіл. 7-й клас / Ж. Лепська. - С.46-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Холодняк, Наталія. Скарбничка інноваційних форм. Проведення масових позакласних заходів із зарубіжної літератури / Н. Холодняк. - С.53-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Полонська, Тетяна. Використання Smart-технологій на уроках зарубіжної літератури / Т. Полонська. - С.57-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: К249688/2017/3/4
   Журнал

Критика [Текст] : часопис. - Київ, 1997 - . - ISSN 1563-6461. - Виходить щомісячно
2017р. Число 3/4
Зміст:
Люкс, Леонід. Чому більшовики прийшли до влади? До століття жовтневого перевороту / Л. Люкс. - С.1-13
Кл.слова: "парадокс" Лютневої революції, співпраця Лєніна з німцями, "липневі дні": поразка більшовиків
Шпорлюк, Роман. Лєнін, "Великоросія" та Україна / Р. Шпорлюк. - С.14-24
Кл.слова: україно-російські відносини, нація, російсько-українські відносини
Шліпченко, Світлана. Дилеми й головоломки пам’яті / С. Шліпченко. - С.24-28
Кл.слова: пам’ятники, монументи, контр-монумент
Грабович, Григорій. Уявімо собі на мить... / Г. Грабович. - С.29-32
Кл.слова: істота суспільства, Ірванець Олександр, Харків - 1938, про твір, нація
Ірванець, Олександр. Харків - 1938 : уривки з роману / О. Ірванець. - С.33-39
Кл.слова: проза, роман, текст
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ІФ / Літературна критика ХХ-ХХІ століть: основні тенденції і постаті
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Арцишевський, Роман Антонович.
    Методологічні засади гуманістичної педагогіки / Р. А. Арцишевський // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 69-76. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК

Рубрики: Гуманістична педагогіка--філософія людини

Кл.слова (ненормовані):
гуманістична педагогіка -- здібності -- людина -- мета -- самовдосконалення -- цінність -- цілісність
Анотація: Метою статті є спроба визначити методологічні засади, на яких повинна вибудовуватися сучасна гуманістична педагогіка: головні положення філософії людини, в яких вона розкривається як найскладніший об’єкт пізнання, як вища цінність, як цілісна система, як істота, наділена здатністю до самовдосконалення і прагненням до самореалізації тощо.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

10.


    Колібаба, Лариса.
    Морфологічні форми іменників у контексті теорії мовної норми [Текст] / Л. Колібаба // Українська мова : науково-теорет. журнал. - 2018. - N 2. - С. 50-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-3540

Кл.слова (ненормовані):
прескриптивна граматична норма -- дескриптивна граматична норма -- морфологічна норма -- іменник -- знахідний відмінник -- чоловічий рід -- істота -- неістота

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)