Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Chinese<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.581=111/C 45
Автор(и) : Chang, Raymond, Chang, Margaret Scrogin
Назва : Speaking of Chinese
Вихідні дані : New York: W.W.Norton&Company.Inc, 1978
Кільк.характеристики :197 с
ISBN, Ціна 0-393-04503-X: 30.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.53
УДК : 811.581=111
Предметні рубрики: Мовознавство-- Китайська мова-- Англійська мова
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лі Цзі Хуа
Назва : Modern Chinese school:traditions and foreign influence
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 2. - С. 13-22. - ISSN 24111317 (Шифр У043/2015/2). - ISSN 24111317
Примітки : Текст англ. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.3./.5(091)(510)
Предметні рубрики: Загальна середня освіта-- історія, 19-21 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта китаю--конфуціанство--традиційна школа--прагматизм
Анотація: Висвітлюється розвиток педагогічної думки та загальної середньої освіти в Китаї впродовж XIX – початку XXI ст. Зазначається, що для Китаю до початку XIX ст. були характерні крайня ізольованість і несприйнятливість до будь-якого зарубіжного впливу.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Схід -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Dubinina V. Gadamer as a universal philosophy of understanding/ V. Dubinina, H. -G. Hermeneutics (стр.5-9)
Osiptsov A. Conceptuality and communication at the philosophical tradition of Richard Rorty/ A. Osiptsov, O. Tsybulko (стр.10-14)
Sakovska O. Aristotelian neothomism in the 20th century: Charles de Koninck and differentiation of sciences of nature/ O. Sakovska (стр.15-19)
Stoyatska G. Ambivalence of metaphorical thinking in the context of search for senses/ G. Stoyatska (стр.20-24)
Bilokobylskyi O. "The hard problem" of consciousness in the light of phenomenology of аrtificial intelligence/ O. Bilokobylskyi (стр.25-28)
Ebo S. The "matser" made world: a new conceptualization of matter and spirit/ S. Ebo (стр.29-36)
Hurzhy K. City and its researchers: social-philosophical focus on the concepts and explanations of the city phenomenon/ K. Hurzhy (стр.37-41)
Jonah A. A. Social technologies for solving humanitarian problems: experience of Nigeria/ A. A. Jonah (стр.42-48)
Ovsiankina L. Consolidating role of historical memory in formation the moral foundations of modern Ukrainian society/ L. Ovsiankina (стр.49-54)
Stovpets O. Chinese legal-philosophic syncretism and its influence to value orientations of the Chinese society/ O. Stovpets (стр.55-60)
Subbotin V. Conceptualization of strategies for transformation of social development of global civilization/ V. Subbotin (стр.61-67)
Chikarkova M. Philosophy in the digital epoch: potential development and challenges/ M. Chikarkova (стр.68-71)
Zinchenko V. International models, trends and concepts of the philosophy of education in the context of sustainable social development under global institutional transformation conditions/ V. Zinchenko (стр.72-81)
Wereta Y. W. Peace education to manage institutional conflict at Addis Ababa university/ Y. W. Wereta (стр.82-94)
Fylypchuk S. Special spheres of the UGCC charitable activity in the light of confessional media: religious analysis/ S. Fylypchuk (стр.95-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(510)/К 21
Автор(и) : Кардуччи, Лиза
Назва : Огромен как мир
Вихідні дані : Пекин: Межконтинентальное издательство Китая, 2003
Кільк.характеристики :201 с
Примітки : На обкладинці опечатка в назві: Огроен как мир
ISBN, Ціна 7-5085-0245-0: 25.00 грн.
ДРНТІ : 39.23
УДК : 908(510)
Предметні рубрики: Країнознавство --Китай
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): країнознавство--country studies--китай--china--китайська мова--chinese--культура китаю--culture of china--освіта китаю--education of china--економіка китаю--china's economy--пропаганда--propaganda--тибет--tibet
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(510):321(510)/С 98
Автор(и) : Сюеюань, Тянь, Чжунцин, Инь
Назва : Основные сведения о Китае . Выпуск 5 : Политический строй Китая
Вихідні дані : Пекин: Межконтинентальное издательство Китая, 2004
Кільк.характеристики :183 с
ISBN, Ціна 7-5058-0472-0: 25.00 грн.
ДРНТІ : 39.23 + 10.15.51
УДК : 908(510):321(510)
Предметні рубрики: Країнознавство --Китай
Політичний устрій --Китай
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політичний устрій--political system--китай--china--вибори--election--демократія китаю--china's democracy--законодавство китаю--chinese legislation
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.745:908/С 91
Назва : Сучасні тенденції сходознавства : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції
Вихідні дані : Харків: ХНПУ, 2011
Кільк.характеристики :166 с
Колективи : Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди :
ДРНТІ : 00 + 39.23
УДК : 005.745:908 + 908
Предметні рубрики: Сходознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сходознавство--orientalism--японська література--харукі муракамі--юкіо місіма--кобо абе--кансайський діалект--японські молодіжні пісні--китай--виховний процес--діти-сироти--orphans--партійна періодика--китайські народні танці--chinese folk dance--перська мова--persian--фірдоусі--перська поезія--persian poetry--turkish vocabulary--лексика турецької мови--турецька преса--the turkish press--турецька мова--turkish--періодичні вдання--periodicals
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Studia Philologica -2019р.,N 13
Цікаві статті :
Peer W. Foregrounding Theory: An Old Model from a New Perspective/ W. Peer, A. Chesnokova (стр.7-10)
Буніятова І. Р. Порівняльне мовознавство: цілі, завдання, перспективи розвитку/ І. Р. Буніятова (стр.11-16)
Жаботинська С. А. Семантика лінгвальних мереж у навчальному комбінаторному тезаурусі/ С. А. Жаботинська (стр.17-27)
Жуковська В. В. . Семантика граматичної конструкції: корпусно-квантитативний вимір/ В. В. Жуковська (стр.28-35)
Zinchenko H. Y. Null Subjects in Old Germanic Languages/ H. Y. Zinchenko (стр.36-40)
Hyryn O. V. Influence of Middle English Northern Dialects on the Development of the English Language/ O. V. Hyryn (стр.41-45)
Kalytiuk L. P. Cohesive Ties in Carl Sagan’s ‘Pale Blue Dot’/ L. P. Kalytiuk (стр.46-48)
Шапочкіна О. В. Модель категорії стану давньогерманських мов як "розмита множина": категоріальний фокус квалітативності/ О. В. Шапочкіна (стр.49-56)
Yakuba V. V. Concepts of Religion in Modern American Rap Lyrics/ V. V. Yakuba, I. H. Riazanov (стр.57-61)
Велівченко В. Ф. Маніпулятивні технології політичного медіадискурсу (на прикладі англомовних політичних медіатекстів)/ В. Ф. Велівченко (стр.62-67)
Новікова О. О. Структурні й функціональні особливості вставних конструкцій в українському науковому дискурс/ О. О. Новікова (стр.68-74)
Тугай О. М. / О. М. Тугай (стр.75-86)
Руснак І. Є. Феномен малоросійства в інтерпретації Уласа Самчука (на матеріалі трилогії "Ост")/ І. Є. Руснак (стр.87-97)
Гайдаш А. В. Особливості міжпоколіннєвого конфлікту в американській драматургії другої половини ХХ — початку ХХІ століття (на матеріалі п’єс Х. Фута, П. Джоунса та С.Е. Гурджиса)/ А. В. Гайдаш (стр.98-105)
Бугрій А. С. Літературна реконструкція як діалог минулого й сучасного в романі «Щиголь» Д. Тартт/ А. С. Бугрій (стр.106-111)
Дроздовський Д. І. Критика постмодернізму з позиції постпостмодернізму: ревізія дискурсу симулякрів у британському романі/ Д. І. Дроздовський (стр.112-119)
Semenist I. V. Modernism in Chinese “Search for Roots” Literature of the 1980s/ I. V. Semenist (стр.120-126)
Щербаков Я. І. Життєвий шлях і художні образи Конфуція та його найближчих учнів в «Луньюй» («??», «Судження та бесіди Конфуція») в контексті дослідження та культурної спадщини Китаю: історико-літературні аспекти літературної/ Я. І. Щербаков (стр.127-135)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2020р. т.26,N 4
Цікаві статті :
Федорук O. Образ запорожця Кирила Тура у викресленому фрагменті роману П. Куліша "Чорна рада"/ O. Федорук (стр.118-123)
Бойко Н. Іронічність як відчуття дійсності (на прикладі малої прози О. Кониського)/ Н. Бойко (стр.124-130)
Руснак І. Поетика фейлетону "Подєбрадський чичероне" Миколи Чирського/ І. Руснак (стр.131-137)
Колошук Н. Тріада Віра — Надія — Любов як символ у ліриці шістдесятників Б. Окуджави та Є. Сверстюка/ Н. Колошук (стр.138-144)
Semenist I. "Misty Poetry" as a reflection of the nature of Chinese literature of the "New Period" (second half of the 20th century)/ I. Semenist (стр.145-150)
Katerynych P. Educational journalism in Ukraine: Current status and development prospects/ P. Katerynych (стр.151-158)
Васьків М. Особливості журналістських публікацій В’ячеслава Медведя — колумніста/ М. Васьків (стр.159-171)
Гольцева М. Експресивний МА-подяка у дипломатичному дискурсі Ради Безпеки ООН/ М. Гольцева (стр.172-176)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37.01/P36
Назва : Pedagogical and Psychological Sciences: Development Prospect in Countries of Europe at the Beginning of the Third Millenium: collective monograph. Vol. 2
Вихідні дані : Stalova Wola, 2018
Кільк.характеристики :384 с
Колективи : Economics College in Stalowa Wola
Примітки : Англійська, українська, польська, російська мова. - Бібліогр. в кінці ст.
ISBN (в пер.), Ціна 978-9934-571-62-6: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01 + 159.9
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія-- Розвиток
Зміст : Трансформація ідей про трудове виховання дітей в педагогічній думці України (20-30-ті роки ХХ століття)/ Є. Б. Антипін, А. Д. Січкар. Systruction particularities of teaching education country language to Chinese students at the initial stage in Uktainian universities/ V. V. Bondarenko, I. N. Bondarenko. Випереджувальна стратегія поведінки особистості як проблема сучасної психології/ Ю. О. Бохонкова, Ю. В. Сербін. Розвиток дошкільного виховання в Україні в контксті новаторської педагогіки (друга половина ХХ століття)/ О. А. Венгловська. Discipline "foreign language for specific purposes" in the context of media education/ N. P. Vilkhovchenko, H. I. Shayner. Duchowość w seksuanośći człowieka/ V. A. Hupalovska. Formation of the learner's linguistic identity on the basis of the synergetic approach/ N. M. Dyka, V. O. Mykytenko. Self-education as a condition of professional development and self-development of teacher-organizers in the sphere of cultural and leisure activities and recreation/ I. V. Dubrovina, O. M. Tadeush. Communicative culture of a future teacher of music in the context of pedagogical innovations/ A. V. Zaitseva, T. U. Strogal. Новаторство в школах України у другій половині ХХ століття: соціально-педагогічний феномен/ Г. І. Іванюк. Psychological features of teenagers time perception with different manifestations of aggressive behavior/ Yu. O. Klymenko, V. V. Shevchuk. Проєктний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україні/ Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига. Розвиток форм навчання у вітчизняній педагогічній науці 20-х-30-х рр. ХХ ст./ С. А. Кушнірук. Acquiring "EMI teacher" status by HEI academics as a condition for their self-realization/ N. V. Marakhovska. Implementation of innovative ways forming professional competence of future education managers/ N. V. Nahorna. Acmetological approach in professional training/ O. Yu. Ocheretna. Metodology of teaching professional lisciplines at higher educational establishment in the system of professional preparation of instrumentalists in the conditions of higher artistic an pedagogical education/ T. A. Radzivil. Formation and development of economic culture in Ukraine/ A. Ye. Spitsyna. Methodological of teaching aspects of the problem of formation of future teachers' scientific-research culture in higher pedagogical scool/ V. V. Tusheva. Метод обратной связи в личностно-ориентированном подходе к обучению, отраженном в портфолио выпускников средней и высшей школы/ Е. М. Федотова, И. А. Томаз. The development of professional competence of a teacher in the system of preparation for the implementation of the through content line of the new Ukrainian school "Entrepreneurship and financial literacy"/ O. V. Chasnikova.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : U102043303
Назва : Ukrainian journal of Sinology Studies : науково-дослідний журнал
Вихідні дані : Київ: Department of Education and culture of the Embassy of the People’s Republic of China in Ukraine, The Chinese Language Teachers Association of ukraine, Borys Grinchenko Kyiv University, National Instituti of Social Development of the Chinese Academy of Social Sciences,Б.р.
ISSN: 2709-149X
Зареєстровані надходження:
     2021  2020 
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Semenist I.
Назва : "Misty Poetry" as a reflection of the nature of Chinese literature of the "New Period" (second half of the 20th century)
Паралельн. назви :«Туманна поезія» Як віддзеркалення природи китайської літератури «Нового періодУ» (друга половина xx століття)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Том 26, № 4. - С. 145-150. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2020.4.5 (Шифр С325934233/2020/26/4). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2020.4.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туманна поезія--китайська література--менлунши--культурна революція--модернізм--китай--культурна революція
Анотація: Предметом дослідження є формування течії «Туманної поезії » в китаи ськіи літературі кінця XX століття. Мета статті — розкрити динаміку «Туманної поезії » в межах модерністської парадигми на тлі китаи ської літератури «Нового періоду». Методика дослідження ґрунтується на ідентифікації ключових категоріи модерністської поетики, що сприи маються і трансформуються в практиці версифікації течії . Метод соціокультурної контекстуалізації використовується для визначення місця «Туманної поезії » в естетичному та ідеологічному контексті Китаю періоду після Культурної революції . Результати дослідження виявляють ліричні спроби модерністського пошуку ідентичності в китаи ськіи літературі «Нового періоду». Пошуки власного «Я» та прагнення ширшого визначення категорії ідентичності розглядаються та всебічно аналізуються на матеріалі загалу репрезентативних поетичних текстів (Чжан Мін, Мен Лан, Беи Дао, Дуо Дуо). «Туманна поезія» поклала початок «новому періоду» в історії сучасної китаи ської літератури. Ця літературна течія продемонструвала якісні зміни в ідеологічних засадах і художніи практиці нової поезії Китаю у XX столітті. «Туманна поезія» стала своєрідним естетичним протестом проти ідеи но-художніх кліше попередньої культурно-історичної епохи. Поняття «Я» в межах парадигми Туманної поезії достовірно ідентифікується як незалежна свідомість, не продиктована жодною ідеологією чи доктриною, розкрита за допомогою зображень внутрішніх думок поета, як свідомих, так і підсвідомих. Результати дослідження демонструють трансформаціи нии потенціал поетики течії «Туманної поезії » на просодичному рівні, на рівні стилістичної образності та в жанровіи специфіці. Інтерпретативні результати дослідження виявляють значення «Туманної поезії » в тому, що ця течія відродилась і дала новии поштовх для подальшого розвитку гуманістичніи орієнтації китаи ської поезії . Новизна дослідження полягає в розкритті художніх засобів освоєння маргінального простору, що забезпечують поету та ліричному герою критичну дистанцію від панівного дискурсу політико-культурного істеблішменту в добу після Культурної революції в Китаї . Дослідження підсумовує, що течія «Туманна поезія» поставила у фокус суб’єктивне начало в мистецтві та відкрила дискурс для активних пошуків нової художньої діи сності, у якіи поєднані спадщина класичної поезії Китаю, наи кращі гуманістичні традиції нової поезії початку XX століття та модерністські риси західної поезії .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми)
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019
Кільк.характеристики :477 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка , Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Зміст : Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір/ О. Є. Блинова. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності/ Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях/ О. М/ Болотова. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості/ Г. С. Венгер, М. О. Шагай. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології/ А. В. Вертель. Едипів комплекс як передумова появи свідомості/ А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації/ Н. О. Видолоб. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України/ Н. П. Вовк, С. І. Головченко. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства/ О. М. Воронкевич. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів/ О. С. Галата. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані/ І. М. Галян. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій/ І. М. Гресько. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості/ Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах/ Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях/ В. Л. Зливков. Криза довіри в міжособистісних стосунках/ О. В. Котух. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві/ О. М. Лозова. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла/ М. С. Лугова. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості/ Н. Ю. Меженна. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу/ О. Г. Мирошник. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів/ Л. О. Ніколаєв. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь/ С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. Стратегії подолання студентами криз у навчанні/ Н. О. Обухова. Варіативність як якість особистості/ В. Г. Панок. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства/ К. М. Пасько. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики/ І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості/ Л. С. Пілецька. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді/ Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку/ А. О. Попович, І. С. Попович. Психологічні особливості творчої кризи особистості/ Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя/ Л. П. Українець. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану/ Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології/ А. І. Шевченко. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. Мотивація до влади студентської молоді/ В. В. Яремчук. Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток ; Вікові особливості сепарації дочки від матері/ Л. Н. Акімова. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології/ О. С. Аркатова. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці/ В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку/ К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів/ Н. О. Бурейко. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз/ С. О. Вікторенко. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку/ М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення/ І. О. Гаврилюк. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня/ С. М. Галушко. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест?/ І. М. Горова. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку/ А. А. Дереча. Тривожність як феномен кризи підліткового віку/ Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях/ А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю/ О. В. Завгородня. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці/ Н. О. Ідріс. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі/ Н. В. Коляда, В. Матвієнко. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури/ С. О. Копилов. Структура почуття цінності власного життя у студентів/ М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness/ I. Lytvynenko, T. Shcherbak. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки/ Л. М. Лисенко. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста/ М. В. Мартіросян. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності/ Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді/ Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях/ С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами/ В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. Проблема підліткової кризи/ К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України/ Н. В. Пейков, С. В. Пухно. Розвиток людини у світлі кризових явищ/ Є. В. Підчасов. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти/ С. В. Пухно. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини/ С. В. Пухно, І. В. Скринник. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи/ Д. М. Туркова. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів/ Л. Б. Фролова. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції/ І. В. Яворська-Вєтрова. Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології/ О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. Ревнощі та техніки їх подолання/ С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/ Ю. С. Бондарук. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів/ О. І. Галян. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям/ Н. В. Даниленко. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ)/ А. А. Дзюбенко. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді/ Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?"/ О. І. Звоновська. Фобії у хворих терапевтичного профілю/ Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами/ І. М. Кучманич. Особливості математичної тривожності сучасних школярів/ С. О. Лукомська. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами/ В. Г. Малес. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів/ О. А. Матеюк, А. О. Маковський. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації/ Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя/ В. Ф. Моргун. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами/ Т. О. Мотрук. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР/ С. О. Ніколаєнко. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків/ М. О. Нестеренко. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти/ В. Г. Панок. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій/ Т. В. Петренко, О. В. Острівна. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок/ І. В. Пузь. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів/ О. В. Руденко. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти/ П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога/ Н. Г. Скрипник. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців/ Л. В. Тараскіна. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Д. Б. Усик. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС/ І. М. Ушакова. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву"/ Т. Д. Хенкіна. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя/ В. І. Шебанова. Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті ; Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників/ В. Г. Бабич, К. М. Пасько. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї/ І. М. Біла. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку/ А. А. Бударіна. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості/ А. О. Вагабова. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя/ С. Е. Важинський, Т. М. Демура. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах/ М. Й. Варій. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС/ О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента/ І. О. Вахоцька. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці/ Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності/ Т. В. Жванія. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом/ С. І. Крученко. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя/ С. Б. Кузікова, О. А. Богород. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності/ Т. М. Кузьменко. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування/ І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. Проблема мобінгу у робочому середовищі України/ В. А. Оверчук. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective/ Y. Y. Pashchenko, Hui Li. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби/ І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців/ Г. К. Радчук. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй/ O. Д. Caфiн. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів/ Л. В. Сіроха. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів/ О. О. Скиба. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів/ Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання/ Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки/ Г. ХарченкоТ. Соціалізація особистості в складних умовах життя/ Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти/ Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України/ Ю. А. Луценко.
Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Stovpets O.
Назва : Chinese legal-philosophic syncretism and its influence to value orientations of the Chinese society
Паралельн. назви :Китайський філософсько-правовий синкретизм і його вплив на ціннісні
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 1. - С. 55-60. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): китай--соціальні відносини--ціннісні орієнтири--філософсько-правовий синкретизм--правова політика--ментальні традиції
Анотація: Статтю присвячено дослідженню історико-культурних та філософсько-правових факторів, які справляють вплив на формування ціннісних орієнтирів китайського суспільства. Аналіз цих факторів проведено із застосуванням історико-філософського методу, який дає змогу простежити поворотні моменти культуроґенезу китайської цивілізації, та конкретно-історичного підходу. Останній сприяє кращому розумінню залежності нинішнього стану китайської соціокультурної реальності від подій недалекого минулого, та від традиційних духовних цінностей, сформованих на різних етапах історичного шляху Синітської цивілізації. Робиться акцент на взаємній детермінованості матеріальної і духовної складової у розвитку китайського соціуму, в якому прагнення до реалізації прагматичних інтересів вдало поєднується із глибокою повагою до власних духовнокультурних традицій, джерелами котрих є конфуціанство, даосизм та, почасти, легізм. Специфіка китайської ментальності, яка багато в чому визначається конфуціанською етикою, віддзеркалюється у національній політико-правовій доктрині, у моделях соціальних відносин, у ставленні сучасних китайців до інститутів держави, права, державної влади, правової політики тощо. У статті підкреслюється, що китайська юриспруденція зазнавала потужного впливу з боку двох філософських доктрин - конфуціанства та легізму, і така ситуація спостерігалася майже протягом усієї історії імперського Китаю. Цим і обґрунтовується виражена тенденція до переважання норм моралі над нормами права у регулюванні різноманітних питань суспільного життя, майже завжди, аж до Синьхайської революції. У ХХ столітті норми конфуціанської етики і установки легізму, що визначали основи правової системи Китаю, було істотно переглянуто під впливом марксистських ідей, а також внаслідок активної рецепції принципів романо-германської правової системи. Це позначилося на різних областях правозастосовної практики в Китаї, однак для демонстрації тих змін ми обмежилися аналізом проблематики організованої злочинності та протидії корупції в КНР. У висновку констатується, що сутність нинішнього китайського підходу до регулювання широкого кола суспільних відносин може бути визначено як "філософсько-правовий синкретизм". Адже правова свідомість китайців видається не чимось мозаїчним, а постає такою, що успішно інтегрує різні світоглядні традиції, суміщаючи їх у нерозривній єдності.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(520)/H49
Автор(и) : Heine, Steven
Назва : From Chinese Chan to Japanese Zen : A Remarkable Century of Transmission and Transformation
Вихідні дані : New York: Oxford University Press, 2018
Кільк.характеристики :xx с ; 266 с
Примітки : В рамках проєкту "Read Japan Project".
ISBN, Ціна 978-0-19-063750-7: 150.00 грн.
ДРНТІ : 21.91
УДК : 244.82-9(520)
Предметні рубрики: Дзен-буддизм-- Історія --Японія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): zen buddhism--history--дзен-буддизм--історія--японія
Анотація: Ця важлива книга містить вичерпний огляд і аналітичне дослідження походження та поширення дзен-буддизму в Японії. Автор Стівен Гейне висвітлює основні нововведення в релігії та культурі, які відбулися в критичному історичному періоді з 1225 по 1325 роки, і розглядає трансформацію китайського чань-буддизму в японський дзен-буддизм протягом цього періоду, який став свідченням народження того, що стало відомим як секта дзен. Щоб змалювати динамічну перехресну якість цього переходу, автор використовує такі поняття, як перенесення, трансфігурація, трансплантація та транспортування, щоб показати, як дзен-буддизм, який зародився півтисячоліттям раніше як містичний утопічний культ для ченців-відлюдників, отримав широку популярність серед впливові світські послідовники в Китаї та Японії. Аналізуючи цю трансформацію та трансплантацію буддизму з Китаю до Японії з культурної та соціально-політичної точки зору, автор стверджує, що перехід відбувся через серію спочатку повільних і поступових культурних передач, трансплантацій і трансформацій, які незабаром прискорилися. Цей том показує, що в той час як розвиток школи чань на континенті добігав кінця, секта дзен в Японії безперервно зростала і поступово міцно утверджувалася. Ця спадщина тривала кілька століть і продовжує справляти сильний вплив у Східній Азії та в усьому світі. У книзі показано, як ця успішна трансплантація з континенту на Японський архіпелаг зберігає свою актуальність у нову епоху глобального транснаціоналізму, яка закріпилася з 20 століття.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)