Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=EHEA education, reserach and innovation<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378.014.25/E91
Автор(и) :
Назва : European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies/ editor: A. Curaj, L. Deca, R. Pricopie. Vol. I
Вихідні дані : Cham: Springer, 2018
Кільк.характеристики :406 с
Серія:
ISBN, Ціна 978-3-319-77407-7: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.014.25
Предметні рубрики: Вища освіта-- Міжнародна діяльність-- Розвиток
Болонський процес-- Європейський досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): болонський процес--диверсифікація вищої освіти--ehea освіта, дослідження та інновації--європейська освітня політика--фінансування та управління вищою освітою--інтернаціоналізація вищої освіти--bologna process--diversification of higher education--ehea education, reserach and innovation--european education policies--internationalization of higher education--european higher education area
Анотація: Інтернаціоналізація вищої освіти широко вважається стратегічним пріоритетом для урядів у всьому світі через економічні, політичні, соціальні та академічні вигоди, пов’язані з нею. Виходячи з передумови, що національна держава відіграє центральну роль у процесі інтернаціоналізації вищої освіти, у статті стверджується, що важливо проаналізувати поточний стан справ і запитати: що роблять національні держави для інтернаціоналізації вищої освіти ? У статті наведено оригінальні дані про поширення національної політики інтернаціоналізації в усьому світі. Виявляється, що стратегічне мислення щодо інтернаціоналізації є відносно новим явищем з обмеженим охопленням. З огляду на кількість країн, які приймають національну політику, аналіз показує, що у світі домінують розпорошені зусилля, коли йдеться про інтернаціоналізацію вищої освіти. Чому проблематичною є відсутність національної стратегії? У країнах, де університети значною мірою залежать від державних коштів, відсутність узгодженого напрямку інтернаціоналізації на національному рівні може обмежити масштаби та підірвати ефективність стратегій інтернаціоналізації на інституційному рівні.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378.014.25/E91
Автор(и) :
Назва : European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies/ editor: A. Curaj, L. Deca, R. Pricopie. Vol. II
Вихідні дані : Cham: Springer, 2018
Кільк.характеристики :410-706 с
Серія:
ISBN, Ціна 978-3-319-77407-7: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.014.25
Предметні рубрики: Вища освіта-- Міжнародна діяльність-- Розвиток
Болонський процес-- Європейський досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): болонський процес--диверсифікація вищої освіти--ehea освіта, дослідження та інновації--європейська освітня політика--фінансування та управління вищою освітою--інтернаціоналізація вищої освіти--bologna process--diversification of higher education--ehea education, reserach and innovation--european education policies--internationalization of higher education--european higher education area
Анотація: Майбутнє вищої освіти – Конференція дослідників Болонського процесу (FOHE-BPRC) вже зарекомендувала себе як орієнтир у європейському середовищі вищої освіти. Два попередні видання (17-19 жовтня 2011 р., 24-26 листопада 2014 р.) із приблизно 200 європейськими та міжнародними учасниками в кожному, що охоплювали понад 50 країн, були організовані до Конференцій міністрів, таким чином заохочуючи послідовний діалог між дослідниками та політики. Основні висновки конференцій FOHE були представлені на конференціях міністрів ЄПВО (2012 та 2015), щоб зробити так, щоб голос дослідників краще почули європейські політики та особи, які приймають рішення. Цей том присвячений продовженню збору доказів і розробки політики на основі досліджень, а також подальшому скороченню розриву між політикою та дослідженнями в ЄПВО та в більш широкому глобальному контексті. Він має на меті визначити дослідницькі сфери, які потребують більшої уваги до ювілейної конференції міністрів ЄПВО 2020 року, з наголосом на нових питаннях, що виникають в академічній та освітній спільноті. Ця книга є платформою для обговорення ключових питань між дослідниками, різними безпосередніми суб’єктами вищої освіти, особами, які приймають рішення, та широкою громадськістю.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)