Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (24)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Google<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 226
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 19
Вихідні дані : : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка Б.м., 2013
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загольна педагогіка--порівняльна-педагогічні розвітки--соціальна педагогіка
Зміст : Образование в структуре национальной инновационной системы/ Б. П. Мартиросян. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в./ Т. М. Высочина. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів/ В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження"./ С. Б. Бабаян. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії/ Т. В. Каракатсаніс. The genesis of pedagogical education in Sweden/ Н. В. Кошарна. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США/ О. В. Андрюшина. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.)/ А. В. Гаврилюк. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів/ Л. В. Канішевська. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine/ С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Ягеніч. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів/ О. Г. Куцан. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти/ Н. Л. Сосницька. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики/ В. І. Бобрицька. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти/ М. Ф. Войцехівський. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах/ Т. О. Кашпур. Використання служб Google для організації практики студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти/ В. П. Покась, Я. С. Фруктова. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови/ І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях/ Н. А. Клішевич. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі/ О. А. Попов. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе/ А. С. Толкачова. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Л. О. Котлова. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею/ С. А. Котловий. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/ І. О. Цибулько. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації/ М. В. Сітцева.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Знайти схожі

2.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : К614139
Назва : Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал
Вихідні дані : Київ, 1998
Колективи : Інститут педагогіки Академії педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
ISSN: 23079851
Зареєстровані надходження:
     2018 
Видання можна знайти в:
Ф1 ЧЗ; ГП ЧЗ; Ф2;
Перейти до зовнішнього ресурсу Офіційний сайт журналу,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Носенко Т. І., Панченко А. Г.
Назва : Використання служб Google для організації практики студентів
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр./ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 67-69 (Шифр 74.0я43/П 24-032373)
ББК : 74.0я43
Анотація: Розглянуто можливості дистанційної підтримки педагогічної практики засобами інтернет-технологій Web 2.0. Наведено приклади створення спільних документів за допомогою сервісів Google-Календар та Google-Документи.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Переглянути або завантажити 
Знайти схожі

4.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : Н057263
Назва : Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал
Вихідні дані : Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка; Київ: Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001
Кільк.характеристики : on-line
Колективи : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Серія: Педагогічні науки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Виходить онлайн із 2023 рокуВключено до переліку наукових фахових видань України (Категорія «Б»). - Назва з титул. екрана
ISSN: 1609-85952412-0774
УДК : 37 + 378
Предметні рубрики: Педагогічні науки
Анотація: Проблеми філософії, теорії і практики неперервної професійної освіти, а також проблеми теорії та методики професійної освіти
Зареєстровані надходження:
     2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001 
Видання можна знайти в:
ГП ІБВ; ГП ЧЗ;
,
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів журналу,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Бібліометрика української науки,
Перейти до зовнішнього ресурсу Open Ukrainian Citation Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Directory of Research Journals Indexing (DRJI),
Перейти до зовнішнього ресурсу BASE (Bielefeld Academic Search Engine),
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat,
Перейти до зовнішнього ресурсу MIAR: Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit,
Перейти до зовнішнього ресурсу Academic Resource Index (ResearchBib),
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Ulrichsweb (Ulrich’s Periodicals Directory) ,
Перейти до зовнішнього ресурсу EBSCO
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004:37.011.33(075/І 74-951315877
Назва : Інформаційні технології - 2014 : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004:37.011.33(075.8) + 37.013.82
Предметні рубрики: Інформаційні технології
Освіта-- Інформаційні технології
Зміст : Хмарні технології в освіті: Dropbox/ А. Блощаневич [та ін.]. Використання вебінарів у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки/ О. В. Дудник. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі/ І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту/ М. А. Гладун. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю/ А. В. Яцишин. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів/ А. Б. Кочарян. / А. Б. Кочарян. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів/ Л. С. Колгатіна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі/ А. О. Костогриз. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента/ А. Кірда. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps/ В. Бубнюк [и др.]. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor/ A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення/ Є. І. Матасар. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження/ Н. П. Мазур. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті/ П. І. Мельніченко. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі/ В. В. Нагорна [та ін.]. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів/ Л. М. Огнівчук. Workshiftmg для студента/ К. П. Плєвако. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики/ Н. С. Пономарева. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя/ В. В. Прошкін. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі/ С. П. Радченко. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу/ О. Ю. Рудик. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування/ А. В. Шипілов. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу/ Я. Б. Сікора. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube/ І. Сотников [та ін.]. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики/ Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу/ І. С. Степура. Інформаційні технології в роботі вчителя/ А. Стецев'ят. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі/ С. Тартасюк [та ін.]. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації/ А. В. Тютюнник. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті/ І. Д. Бовсуновська [та ін.]. Електронна співпраця на основі Веб 2.0/ Л. О. Варченко-Троценко. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів/ Л. О. Варченко-Троценко. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі/ В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення/ О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ/ А. С. Карпенко. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу/ Ю. М. Кучірка [та ін.]. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності/ Г. О. Зензіна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету/ С.М. Рижко-Семенюк. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента/ С.М. Співак. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах/ Д. В. Горбатовский. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad/ S. Makovetska, О. Seidykh. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж/ А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський. Використання інформаційних технологій у театрі/ Л. Первак. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами/ З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров/ Т. А. Колпакова. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні/ Н. П. Литвин, О. О. Сонько. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій/ P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій/ С. Федорчук, В. Співак. Основні поняття та переваги хмарних технологій/ О. І. Яценко. Використання хмарного сервісу Google таблиці/ Я. С. Федосова [та ін.]. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве/ С. А. Лигус. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера/ М. Г. Лискова. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії/ М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів/ М. В. Машкіна. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления"/ А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації/ В. М. Льовкін.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Іноземні мови -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Бігич О. Б. Освітній сайт як засіб навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою/ О. Б. Бігич (стр.3-7) Кл.слова: техніка читання,молодший школяр,освітній сайт
Шастова І. В. Оволодіння шестирічними першокласниками графікою англійської мови/ І. В. Шастова (стр.8-14) Кл.слова: латинський алфавіт,шрифти,друковані та рукописні книги
Шевелько К. О. Вправи для навчання учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови реферативного перекладу/ К. О. Шевелько (стр.15-20) Кл.слова: реферативний переклад,етапи навчання,підсистема вправ
Коваленко Ю. В. Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення/ Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко (стр.21-27) Кл.слова: проектна методика,монологічне мовлення,майбутні філологи
Бірецька Л. С. Вправи для формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Л. С. Бірецька (стр.28-37) Кл.слова: англомовна лексична компетентність,професійно-орієнтоване читання,майбутні лікарі
Квасова О. Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів/ О. Г. Квасова (стр.38-44) Кл.слова: тестові завдання,майбутні філологи,англомовна читацька компетентність
Мартиненко О. Є. Дистанційне навчання іноземних мов з використанням програми SKYPE/ О. Є. Мартиненко (стр.45-47) Кл.слова: дистанційне навчання,навчання по Skype,сервіс Google Drive
Звуки тварин різними мовами: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.48-50) Кл.слова: навчальні картки
Факти з мови жестів: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.51-52) Кл.слова: мова жестів,іншомовна комунікативна компетентність
Ідіоми світу: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.52-54) Кл.слова: іноземні мови,зарубіжні культури
Шкали ЗЄР з говоріння (стр.55-59) Кл.слова: тестування,уміння говорити,рівень оволодіння мовою
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (презентація) (стр.60-62) Кл.слова: тестові завдання,оволодіння іноземною мовою,шкала оцінювання
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (аналіз) (стр.62-64) Кл.слова: оволодіння іноземною мовою,шкала оцінювання,тестові завдання
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Телішевська Л. Хмарні технології на уроках української мови та літератури/ Л. Телішевська (стр.2-5) Кл.слова: диск Google,форми Google,малюнки Google
Павлів І. Уроки за повістю Зірки Мензатюк "Таємниця козацької шаблі". Уроки 1-3 (5 клас)/ І. Павлів (стр.6-13) Кл.слова: план-конспект уроку,Мезантюк Зірка,пригодницька повість
Слотницька І. Леся Воронина."Таємне Товариство Боягузів...". Цикл уроків у 6 класі/ І. Слотницька (стр.14-23) Кл.слова: план-конспект уроку,Воронина Леся,фантастична повість
Ревчук С. Завдання з української літератури для 5 класу (II семестр)/ С. Ревчук (стр.24-28) Кл.слова: план-конспект уроку,теми уроків,оцінювання
Токмань Г. Місце поетичної Сковородіани у системі діалогічно-екзистенційного вивчення української літератури/ Г. Токмань (стр.29-34) Кл.слова: екзистенційне прийняття,навчальна інтерпретація,методична модель
Пренковська А. Суспільно-політичні терміни в лексикографії радянського і пострадянського періодів (порівняльний аспект)/ А. Пренковська (стр.35-39) Кл.слова: суспільно-політична лексика,ідеологізація,деідеологізація
Кравець Л. Концепт хата в метафорах української поезії XX століття/ Л. Кравець (стр.40-42) Кл.слова: концептуальна метафора,художня метафора,реципієнтна зона
Ющук І. Дніпро, Дністер, Дунай/ І. Ющук (стр.43) Кл.слова: походження слова,етимологія,назва Дніпро
Лущій С. Побут 1920-х років у творах Валер'яна Підмогильного (На матеріалі романів "Місто" і "Невеличка драма")/ С. Лущій (стр.44-47) Кл.слова: побут,НЕП,місто
Блик О. Формування світогляду Миколи Костомарова крізь призму біографічного методу/ О. Блик (стр.48-52) Кл.слова: Костомаров Микола,Срезневський Ізмаїл,Лунін Михайло
Ушкалов Л. Що таке Україна у просторі й часі? Відповідь Михайла Драгоманова/ Л. Ушкалов (стр.53-58) Кл.слова: Драгоманов Михайло,українці,малороси
Мафтин Н. Улас Самчук (1905-1987)/ Н. Мафтин (стр.59-64) Кл.слова: епічне мислення,деталізований наратив,міфотворчість
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004/І 74
Назва : Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004 + 378
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Тези
Освіта
Зміст : Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання/ С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма/ А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови/ К. М. Білик. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз"/ О. А. Білоус. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі/ О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. Організазія МООС з використанням WIKI-технології/ Л. О. Варченко-Троценко. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів/ О. С. Воронкін. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси"/ М. А. Гладун. Блоги як засоби освітньої діяльності/ О. М. Глушак. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій/ Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote/ Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. Роботехніка як змагання інтелектів/ О. М. Дзюба. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка/ Т. А. Дорошенко. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ/ А. С. Карпенко. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами/ В. В. Коваленко. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту/ О. А. Ковальчук. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів/ Г. А. Кучаковська. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи/ В. О. Кучеровська. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами/ Н. В. Олексюк. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології/ С. В. Онищенко. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі/ С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі/ Ю. В. Панченко. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах/ К. П. Плєвако. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін/ С. М. Рижко-Семенюк. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті/ П. В. Саварин. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу/ О. С. Савченко. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Я. О. Сичікова. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті/ Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності/ С. М. Співак. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики/ С. М. Стариков. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету/ А. В. Тютюнник. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін/ Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive/ Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі/ А. О. Харук. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі/ О. Хворостяний. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти/ Д. С. Шульженко. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності/ А. О. Юрченко. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі/ А. В. Яцишин. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень/ І. Є. Андрущак. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів/ В. В. Артемчук. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів/ В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation/ В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста/ ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах/ Д. В. Горбатовський. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу/ І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста/ К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення/ С. В. Маковецька. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів/ О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії/ С. В. Малюта. Використання Google Scholar в науці/ Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста/ І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах/ О. А. Поліщук. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України/ О. О. Попов. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки/ Н. С. Редько. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією/ М. А. Сабліна. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства/ М. А. Сабліна. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів/ В. М. Семенюк. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач/ О. Л. Сєдих. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel/ О. Сєдих, А. Овчарук. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій/ І. С. Степура. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами/ А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT/ И. Барков. Современные инструменты создания мобильных сетей/ А. Богданов, Р. Кудинов. Створення Youtube-каналу відеоконтенту/ Б. Болбот. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу/ О. Голуб, Н. Мегедь. Хмарний сервіс 4SYNC/ І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY/ Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. Хмарний сервіс Onedrive/ А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі/ Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж/ М. Козленко, Н. Бойчук. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті/ Є. Котул. Огляд сучасних технологій 3D-друку/ О. Кузьменко. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів/ О. Куліковська. Використання хмарного сервісу "Мега"/ Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure/ О. Марченко. Можливості математичного пакета Mathcad/ Н. Назаренко. Хмарний сервіс Google Sites/ П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. Використання хмарного відеоредактора Wevideo/ І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. Віртуальна дошка Padlet/ Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів/ В. О. Яскевич. Інструменти соціальної мережі "Твіттер"/ Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : О168872740
Назва : Освітологія [Електронний ресурс] : українсько-польський науковий журнал
Паралельн. назви :Oswiatologia
Вихідні дані : Київ: Едельвейс; Варшава, 2012
Кільк.характеристики : on-line
Колективи : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : включено до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б». - Назва з титул. екрана
ISSN: 2226-30122412-124Х
ДРНТІ : 14
УДК : 37
ББК : 74.00(4Укр+4Пол)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта
Анотація: Науково-методичний щорічник є українсько-польським, польсько-українським виданням, заснованим з метою розвитку нового наукового напряму інтегрованого дослідження освіти – освітології. Дослідження, висвітлені у даному виданні, розкривають методологічні засади освітології, а також ті галузі наукового знання, що складають зміст освітологічної підготовки, а саме: філософію освіти, історію освіти, соціологію освіти, культурологію освіти, освітнє право, освітню політики, управління освітою, економіку освіти.
Зареєстровані надходження:
     2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012 
Видання можна знайти в:
ГП ЧЗ;
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Науков електронна бібліотека,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar (Google Академія),
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу MIAR: Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Academic Resource Index (ResearchBib),
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit,
Перейти до зовнішнього ресурсу BASE (Bielefeld Academic Search Engine),
Перейти до зовнішнього ресурсу Directory of Research Journals Indexing (DRJI),
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Український педагогічний журнал -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Кремень В. Г. Проблема якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/ В. Г. Кремень (стр.8-15)
Топузов О. М. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів/ О. М. Топузов (стр.16-27)
Тран Дук Туан. Conception of textbook reorientation and modernisation in Vietnam after 2015/ Дук Туан Тран (стр.28-35)
Локшина О. І. Порівняльна педагогіка в Україні у вимірі розвитку світової компаративістики/ О. І. Локшина (стр.36-46)
Бібік Н.М. Переваги і ризики запровадження компетентнісного підходу в шкільній освіті/ Н. М. Бібік (стр.47-58)
Бондар В. І. Методологія та філософія наукового пізнання: подібність, відмінність, взаємозбагачення/ В. І. Бондар (стр.59-68)
Арцишевський Р.А. Методологічні засади гуманістичної педагогіки/ Р. А. Арцишевський (стр.69-76)
Мальований Ю. І. Концептуальні підходи до формування структури змісту профільного навчання/ Ю. І. Мальований (стр.77-84)
Савченко О. Я. Діагностика і дидактичні умови формування у молодших школярів мотивації уміння вчитися/ О. Я. Савченко (стр.85-98)
Величко Л. П. Дидактичний потенціал предметного тезауруса учня/ Л. П. Величко (стр.99-106)
Голуб Н. Б. Концептуальні засади сучасної методики навчання української мови в загальноосвітній школі/ Н. Б. Голуб (стр.107-118)
Гупан Н.М. Деякі суперечності змісту шкільного навчального курсу "Історія України" (7-й клас)/ Н. М. Гупан (стр.119-125)
Цимбалару А. Д. Modelling the academic space of the junior schoolchildren:a didactic aspect/ А. Д. Цимбалару (стр.126-136)
Мацько Л. І. Українська мовна особистість Тараса Шевченка як чинник компетентнісно орієнтованої професійної підготовки філологів/ Л. І. Мацько (стр.137-149)
Гуржій А. М. The peculiarities of forming the contents of training manual on information technologies for the future teachers of arts & humanities/ А. М. Гуржій, Л. А. Карташова, В. В. Лапінський (стр.150-162)
Ільченко В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як необхідна умова єфективної освіти/ В. Р. Ільченко (стр.163-170)
Пометун О.І. Педагогічні засади освіти для сталого розвитку в українській школі/ О. І. Пометун (стр.171-182.)
Смагін І. І. Особистісно орієнтоване і суб'єктно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі/ І. І. Смагін (стр.183-191)
Спірін О. М. Досвід впровадження електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України/ О. М. Спірін, С. М. Іванова (стр.192-205)
Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів (стр.206-214)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)