Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=communication<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 263
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Щиглинська, М. М.
    Бібліотеки Великої Британії у застосунку Google arts & Culture [Текст] / М. М. Щиглинська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 123-128. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки -- Велика Британія -- твори мистецтва -- колекції
Анотація: У статті розглянуто способи сучасних форм представлення бібліотек та популяризації їх колекцій творів художнього мистецтв, документної спадщини на прикладі бібліотек Великої Британії у застосунку “Google Arts & Culture”. Проаналізовано основні джерела з цієї проблематики вітчизняних та зарубіжних науковців. Мето-дологічною основою дослідження є соціокомунікативний, системний, соціокультурний та інформаційний підхо-ди, які у сукупності дали змогу розглянути проєкт Google Arts & Culture як комунікаційне, інформаційне та со-ціокультурне явище. Методологія базових підходів доповнюється комплексом дослідницьких методів, зокрема аналізу та синтезу, порівняння й контент-аналізу.Схарактеризовано функціональні можливості застосунку “Google Arts & Culture” з популяризації колекцій бібліотек. Виявлено особливості оформлення та наповнення профілів бібліотек відповідно до специфіки фонду бібліотеки. Визначено перспективи подальшого дослідження проєктів, пов’язаних із розповсюдженням інфор-мації про документну спадщину, популяризації колекцій, побудови комунікації між закладами культури та ви-вчення інших новітніх форм представлення бібліотек

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Кононенко, Л. М.
    До проблем культурної комунікації України в контексті світового розвитку [Текст] / Л. М. Кононенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- соціальна трансформація -- національна ідентичність -- культурна комунікація
Анотація: Статтю присвячено виявленню основних тенденцій у розвитку комунікаційних процесів в Україні в умо-вах глобальних соціокультурних трансформацій. Актуальність дослідження зумовлена насамперед стрімки-ми трансформаційними процесами, що відбуваються у світі. У статті зроблено спробу аналізу світових тен-денцій суспільно-культурного розвитку та впливу цих процесів на українські реалії. Для сучасної цивілізації характерними є дві визначальні тенденції розвитку: інтеграції та диференціації. Поряд з безсумнівними по-зитивними досягненнями, які несе в собі тенденція до інтеграції, є й помітні негативні риси, насамперед ті, що стосуються стандартизації та нівеляції національного способу життя, культури, мови, всього комплексу морально-етичних рис та духовності, який заведено вважати національною ментальністю.Також охарактеризовано наукові підходи, що відображають багатоаспектність різних напрямків у галузі культурних та комунікативних досліджень. Визначено механізми взаємодії та взаємовпливу культурної ко-мунікації та суспільного розвитку. Для України використання новітніх технологій сприяло розширенню на-ціонального інформаційного простору, залученню широких верств населення до світових культурних та ін-формаційних процесів, поступальному опануванню нових наукових знань та культурно-дозвіллєвих практик, демократизації суспільства в цілому. Проте відкритість національного інформаційного простору сприяє по-ширенню в країні стандартизованих форм культури та надзвичайно потужних закордонних інформаційних потоків, що в умовах дуже слабкої присутності України у світових засобах масової інформації становить певну загрозу її національній безпеці.Автор статті доходить висновку, що Україні необхідно долучитися до європейського досвіду щодо розв’язання проблеми органічного поєднання національного і космополітичного аспектів, а також зростання комунікацій-ної складової у цих процесах

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Феринська, А. І.
    Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України [Текст] / А. І. Феринська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 110-116. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
кандидат -- передвиборча кампанія -- відеореклама
Анотація: У статті здійснено аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Прези-дента України. Основними методами дослідження є системно-аналітичний, історико-порівняльний, типо-логії і класифікації. Проаналізовано п’ять кандидатів від різних політичних партій: Володимир Зеленський, Петро Порошенко, Юлія Тимошенко, Юрій Бойко та Анатолій Гриценко. Подано результати власного аналізу щодо кожного кандидата. Виділено основну класифікацію та структуру політичної реклами. Досліджено аналіз прикладів політичної відеореклами топ-п’ять кандидатів, які використовувались у виборчій кампанії 2019 р., відповідно до класифікацій: сили впливу на аудиторію А. Дейяна; сценарію як критерію класифікації Л. Девліна; тематики повідомлення М. Керна; типу риторики Р. Джосліна; функцій реклами Ф. Котлера; типології Дж. Ві-терспуна. Опрацьовано різноманітні методи політичних і соціальних технологій, які допомагають заволодіти прихильністю виборців. Виділено такі канали трансляції політичної реклами, як візуальна, аудіальна та аудіо-візуальна (змішана).Відсутність ґрунтовної інформації щодо аналізу політичної реклами та її психологічних особливостей зумовила проведення дослідження з цієї проблематики.

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Сосєдко, К. Д.
    Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів [Текст] / К. Д. Сосєдко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 117-122. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-мем -- мем -- самоекспансія -- комунікативна одиниця -- комунікація -- вплив
Анотація: У статті розглянутоявище мемів та їх значення в контексті інтернет-простору, а також яким чином інтернет-меми впливають на характер комунікації в мережі, досліджено історико-культурні наслідки функ-ціонування мемів.Меми — соціокультурне явище, що є наслідком розвитку кіберпростору. Це потужний засіб комунікації, тому важливо проаналізувати роль цієї комунікаційної одиниці у суспільстві. Меми є масовим явищем, здат-ним постійно збільшувати оберти, залучати нових користувачів. Саме у такий спосіб відбувається навмисний вплив на індивідуальну свідомість людини. Однак найстрашніше те, що мем сприймається по-різному, створю-ючи нові реалії, навіть спотворюючи їх. Тому важливо дослідити специфіку функціонування мемів в інтернеті. Культура їх створення відображає рівень розвитку суспільства.У статті розглядається історія виникнення поняття «мем», виокремлено жанрове різноманіття та ви-значено класифікацію форматів (наведено приклади найпопулярнішого мему, що активно поширюється соці-альними мережами). Проаналізовано можливі причини, які можуть бути наслідком створення мему.Інтернет-мем — це вірусний інформаційний продукт, що користуватиметься попитом ще довго, адже лег-кість сприйняття та відтворення для сучасного користувача надзвичайно важлива. Водночас мем може швид-ко втрати свою популярність, причини якої розглядаються у статті

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Шевчук, З. В.
    До питання медіаманіпуляцій в українському інформаційному просторі: контекст і огляд видання «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців» Оксани Мороз [Текст] / З. В. Шевчук // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 28-34. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- маніпуляція -- медіаманіпуляція -- інформаційна втома -- інформаційний вірус -- інформаційне поле
Анотація: У цій статті розглянуто проблематику медіаманіпуляцій в українському інформаційному середовищі на прикладі присвяченої цьому питанню книги Оксани Мороз «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців». Оксана Мороз першою в Україні структуровано зібрала і розкрила технології та прак-тики, за допомогою яких створюються медіавіруси і здійснюється маніпуляція масовою свідомістю громадян через медіа. Це українське видання вписано в загальносвітовий контекст цієї проблематики з акцентом на та-ких явищах, як інформаційний вибух, синдром інформаційної втоми, накопичення даних, інформаційна вразли-вість сучасної людини, штучний інтелект та інтеграція людини і створених нею технологій.Проаналізовано конструктивний внесок авторки в дослідження цього питання та вирішення проблеми ма-ніпулювання масовою свідомістю в українському суспільстві. Авторка навела багато інсайдерської інформації, напрацьованої за роки роботи за лаштунками медіа, її праця містить описи реальних механізмів і схем, за яки-ми, в залежності від бюджету, задач та інструментів, і створюються «інформаційні віруси» або здійснюються масштабні медіаманіпуляції у власне українському інформаційному полі.Зазначено основні чинники формування інформаційної гігієни та їхню ймовірну результативність в україн-ському середовищі. Розуміння широким загалом тих інструментів, що використовуються задля маніпулювання масами за посередництвом різноманітних медіа, а також уміння відстежити інструментальний слід є реаль-ним виходом із ситуації, що склалася в українському медіапросторі. Ця публікація є спробою почати обговорен-ня та привернути увагу до насущної проблеми, що вимагає системного вирішення на рівні регуляторів медіа-ринку в Україні та активних дій з введення інформаційної гігієни в загальноукраїнському масштабі та спільних для всіх правил гри

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Журавська, О. В.
    Концепція удосконалення ЕНК із радіожурналістики для забезпечення якості навчання [Текст] / О. В. Журавська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 35-42. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- радіожурналістика -- практикоорієнтований підхід -- якість навчання -- дистанційне навчання
Анотація: У дослідженні розкриваються концептуальні засади удосконалення змістового наповнення ЕНК із радіожур-налістики для студентів бакалаврського освітнього рівня з урахуванням специфіки дистанційного навчання та вимог до фахової компетентності радіожурналістів. Розглянуто особливості переходу на практикоорієн-тований підхід у навчанні.Для цього було проаналізовано специфіку актуального сертифікованого курсу та проведено опитування студен-тів, які опановували матеріал навчальної програми з його використанням. За даними анкетування було визначено кілька нових продуктивних напрямів підготовки практичних завдань, що дадуть змогу формувати й розвивати вміння та навички, необхідні радіожурналістові для успішної професійної діяльності. Студенти вважають, що умін-ня збирати й перевіряти інформацію, аналізувати документи й бази даних, а також технічні навички (монтування, верстка, обробка фото-, аудіо- та відеоматеріалів) є базовими складниками для журналістської компетентності.Результати дослідження є важливими для підготовки підручника з радіожурналістики, що відображати-ме принципи раціонального поєднання теорії з практикою, необхідні для активізації пізнавальної діяльності студентів, формування навичок роботи в сучасних медіа. Виокремлено важливі компоненти змісту навчання з радіожурналістики, а саме: слухання радіопередач і подкастів, аналіз їх жанрово-стильових особливостей, композиції; аналіз своїх і чужих текстів та обговорення їх визначених особливостей; розвиток навички розпові-дати історії, використовуючи доцільні виражальні засоби; формування уміння знаходити й подавати важливі для розкриття характеру героїв деталі; удосконалення навичок інтерв’ювання, відбору фактів при вивченні поточної інформаційної картини світу, джерел даних та написання інформаційних повідомлень

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Гондюл, О. Д.
    Компанії з найкращою репутацією у світі: соціальна відповідальність як ключовий аспект у комунікації зі стейкхолдерами [Текст] / О. Д. Гондюл // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 13-21. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність -- сталий розвиток -- репутація -- нефінансовий звіт -- комунікаційні канали
Анотація: Актуальність статті полягає у необхідності дослідження корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) компаній та впровадженні ними сталого розвитку як інструменту для аналізу впливу КСВ на їхню репутацію. Це дає можливість проаналізувати комунікативні канали, завдяки яким відбувається висвітлення інформації про КСВ-проєкти. Відповідно дослідження КСВ та сталого розвитку компаній є важливими як для подальшо-го вироблення рекомендацій щодо каналів ефективної комунікації про відповідальні дії компаній та чинники, що впливатимуть на їхню репутацію.У статті на прикладі компаній LEGO Group, The Walt Disney Company та Rolex продемонстровано вплив проєктів та програм з КСВ та сталого розвитку на репутацію компанії, проаналізовано основні соціальні ме-режі компаній, через які відбувається висвітлення їх КСВ-діяльності.Інструмент, за допомогою якого компанія висвітлює та демонструє свою відповідальність, — це нефінансо-ві звіти, зазвичай за стандартами GRI, або ж звіти зі сталого розвитку, що показують, наскільки ефективно і позитивно компанія впливає на екологію, економіку та суспільство. У статті проаналізовано корпоративні сайти, соціальні мережі та нефінансові звіти досліджуваних компаній за 2018–2019 рр.Коли компанія створює сталу етичну політику, яка виходить за рамки державних правил, вона формує довіру своїх клієнтів. А добре спланована медіастратегія дає змогу іншим дізнатись про хід і результати про-єктів та підвищити репутацію компанії

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Подоляка, Н. С.
    Сучасний самвидав, зін-видання як спосіб самовираження та комунікації [Текст] / Н. С. Подоляка, О. О. Швачко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
самвидав -- видавнича справа -- медіакомунікації -- зін/фензін
Анотація: Метою статті є прагнення дослідити можливості сучасного самвидаву в Україні для подальших наукових досліджень на прикладі зін-видань. У статті використано такі методи дослідження: емпірико-теоретичні методи аналізу, синтезу, дедукції, а також опитування. Із теоретичних методів — опис та інтерпретація. Використання цих методів дало змогу дослідити функціонування такого виду комунікацій, довести, що нині індустрія самвидаву набуває поширення серед професійних письменників, а не лише аматорів. За результатами дослідження доведено, що сучасна культура самвидаву в Україні — малодосліджене явище. Досвід виготовлення та популяризації сучасних форм самвидаву досить новий. Український самвидав здебільшого публікується у со-ціальних мережах; наукових фахових обґрунтувань процесу розвитку самовидавничої книги у XXI ст. практично не зустрічаємо. З’ясовано, що третина опитаних пов’язує явище самвидаву тільки з історичним минулим краї-ни, боротьбою українців за самоідентифікацію в часи існування СРСР. Меншість опитаних мають інформацію про конкурси і спеціалізовані сайти, що надають можливість авторам творчо проявити себе через самвидав. Сучасний самвидав успішно інтегрувався в нову культуру і сьогодні є часткою мистецтва та літератури.Акцентовано увагу на новітніх формах самвидаву, зокрема на зін-виданнях. Cхарактеризовано платформи популяризації та спеціалізовані сайти, завдяки яким сучасні автори мають можливість представити свою творчість. Дослідження може стати підґрунтям для формулювання практичних рекомендацій щодо налаго-дження інформаційної взаємодії в тріаді «видавець/художник — новітні форми самвидаву — аудиторія», до-поможе сформувати інформаційну базу для пізнання функціонування новітніх форм медіапродукту, а також виробити механізми організації й формування аудиторії
Дод.точки доступу:
Швачко, О. О.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Хамедова, О. А.
    Західноукраїнський часопис «Жіночий голос» (1931‒1939): версія соціалістичного фемінізму [Текст] / О. А. Хамедова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 67-73. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
часопис -- преса -- соціалізм -- фемінізм -- ідеологія
Анотація: У статті досліджено часопис «Жіночий голос», який видавався з 1931 до 1939 р. у Львові і був офіційним друкованим органом громадської організації «Союзу українських працюючих жінок “Жіноча громада”». Схарак-теризовано сутність редакційної політики журналу «Жіночий голос», що позиціонував себе як соціалістичний, визначено ідеологічний дискурс, який формував часопис. Це видання пройшло довгий шлях від тематичної сто-рінки у газеті соціалістів «Громадський голос» до самостійного часопису.Вибрана методологія — синтез феміністичного дискурс-аналізу і здобутків постколоніальної критики. Ба-гато матеріалів у часописі можна назвати ідеологічними текстами, оскільки вони поширювали соціалістичні ідеї. У часописі «Жіночий голос» ідеологічний дискурс формувався у тому числі й за рахунок героїзації діячів соціалістичного руху межі ХІХ‒ХХ ст. Журнал цілеспрямовано конструював ідеалізований образ української соціалістки-феміністки. Інтенціональність тексту збігалася з його прагматикою, адже авторський заклик до відданості соціалістичним ідеалам знаходив відгук у багатьох читачок-трудівниць.У статтях часопису доволі часто трапляються згадки про спільну боротьбу з чоловіками проти капіта-лістів, що свідчить про небажання редакції ідентифікувати видання виключно з феміністичним рухом. Для со-ціалісток важливою насамперед була ідея економічного звільнення жінки, боротьба за гідні умови праці та її оплати, і спільниками у цьому вбачалися чоловіки-пролетарі.Редакція соціалістичного часопису дотримувалася думки про те, що суто феміністськими гаслами може захопитися лише буржуазна жінка, а українським селянкам і робітницям (які були основною читацькою ауди-торією) будуть ближчими ідеї соціальної справедливості.Для ідеологічних текстів журналу характерна своєрідна авторська інтерпретація політичної ситуації, власні ідейні акценти та специфічна стилістика. У ході дослідження було з’ясовано, що західноукраїнський ча-сопис «Жіночий голос» пропонував власну версію фемінізму, який включав феміністичні ідеї, національно-дер-жавницькі концепти і соціалістичну ідеологію.Дослідження історії феміністичних тенденцій у медійному дискурсі й специфіки їх втілення у пресі є новим і перспективним напрямом в українському медіазнавстві

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Пастушина, В. М.
    Проблемно-тематичні спектри журналу «Розбудова нації» (1928-1934 рр.) [Текст] / В. М. Пастушина // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 74-81. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ідеологія -- національно-визвольний рух -- міжвоєнний період -- державність -- соборність -- незалежність -- пропаганда
Анотація: У статті висвітлено проблемно-тематичний спектр програмного органу ПУН «Розбудова нації» — жур-налу, який став одним із основних друкованих органів українського національно-визвольного руху в міжвоєнний період. Здійснено спробу розкрити основну проблематику часопису та показати, яким чином здійснювалася редакційна політика, як групувався контент, яким чином працювали публіцисти і які основні теми були ви-світлені. Історію журналу подано в контексті конкретних історико-культурних та соціальних подій. Основна мета полягала в ознайомлені сучасного читача з націоналістичними рухами минулого на прикладі друкова-ного видання 20‒30-х років ХХ ст., аналізі та актуалізації контенту, який і сьогодні залишається важливим для українського суспільства. Часопис «Розбудова нації» розглянуто як націоналістичне видання у міжнарод-ному світлі, оскільки його дописувачами були публіцисти з різних частин світу. Зібрано інформацію про фор-мат та контент. Проаналізовано особливості структури та автури видання, тематичні спектри, жанрову та стилістичну специфіку. Досліджено контентну роль «Розбудови нації» в організації Конгресу українських на-ціоналістів. Показано, що більшість важливих суспільно-політичних ситуацій, що виникала у 1920–30-х роках та стосувалася українського питання, була розглянута в «Розбудові нації». Зрештою висновано, що для «Роз-будови нації» програмною є ідея націоналізму, ідея визволення рідної держави від окупантів та розбудова само-стійної української держави. Визначальною у цьому контексті є боротьба за незалежність, яка повинна здій-снюватися будь-якими засобами, включаючи революційні.

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)