Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (17)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=communication<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 263
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001(038)/І 48
Автор(и) : Ільченко О. М.
Назва : Англо-українсько-російський словник міжнародної комунікації: наука, техніка, освіта, журналістика : словник
Паралельн. назви :International Communication: science, technology, education, journalism: English - Ukrainian - Russian Dictionary
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014
Кільк.характеристики :632 с
Колективи : Національна академія наук України, Ценр наукових досліджень та викладання іноземних мов
Примітки : Дод. тит. арк. англ. мов.
ISBN, Ціна 978-966-2748-52-9: 50.00 грн.
ДРНТІ : 12.09
УДК : 001(038)=111=161.2=161.1
Предметні рубрики: Міжнародні комунікації-- Англійська мова-- Українська мова-- Російська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наука--техніка--освіта--журналістика
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.8)/А 64
Автор(и) : Шпак В. К., Популях В. Я., Кириченко З. Ф., Голуб Н. М.
Назва : Англійська мова для повсякденого спілкування : підручник . -4-е вид., стер.
Паралельн. назви :English for everyday communication
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2005
Кільк.характеристики :301 с
ISBN, Ціна 966-642-299-9: 50.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.111(075.8)
Предметні рубрики: Мовознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтонація--наголос--типи складів--теми
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : І254815328
Назва : Інтегровані комунікації : науковий журнал
Паралельн. назви :Integrated communication
Вихідні дані : Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016
Колективи : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Примітки : включено до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б»У 2022 р. формат видання змінено на електронний. - Назва з титул. екрана
ISSN: 2524-2652
ДРНТІ : 19
УДК : 070 + 659
Предметні рубрики: Засоби масової інформації-- Видавнича справа-- Зв’язки з громадськістю
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): преса--радіомовлення--телебачення--науковий журнал
Зареєстровані надходження:
     2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016 
Видання можна знайти в:
ГП ЧЗ; ГП АБ; Ф2; Ф3;
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Вернигора С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University/ С. М. Вернигора (стр.8-13)
Гузенко Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти/ Т. А. Гузенко (стр.14-20)
Гусак О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців/ О. П. Гусак (стр.21-25)
Курбан О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів/ О. В. Курбан (стр.26-30)
Курбан С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі/ С. О. Курбан (стр.31-36)
Чекалюк В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу/ В. В. Чекалюк (стр.37-42)
Чечулін О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій/ О. В. Чечулін (стр.43-45)
Вернигора Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів)/ Н. М. Вернигора (стр.46-52)
Масімова Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування)/ Л. Г. Масімова (стр.53-58)
Полковенко Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій/ Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко (стр.59-62)
Шпак В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку/ В. І. Шпак (стр.63-69)
Герасименко О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля/ О. С. Герасименко (стр.70-72)
Маркова М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків/ М. В. Маркова, А. Р. Марков (стр.73-85)
Росінська О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи/ О. А. Росінська (стр.86-90)
Санакуєв М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики/ М. Г. Санакуєв (стр.91-96)
Матвійчук О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою/ О. Є. Матвійчук (стр.97-101)
Герасимюк Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства/ Л. С. Герасимюк (стр.102-105)
Сніжко А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти»)/ А. С. Сніжко (стр.106-108)
Курбан С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан (стр.109-110)
Приндюк Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури/ Д. В. Приндюк (стр.111-113)
Горбенко Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка/ Г. В. Горбенко (стр.114-120)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vernyhora, Svitlana
Назва : Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University
Паралельн. назви :Методика викладання фахових дисциплін англійською мовою в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 8-13 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи--методика викладання--фахові дисципліни, англійська мова--реклама--зв’язки з громадськістю
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузенко Т. А.
Назва : Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти
Паралельн. назви :The essentials of formation of communicative strategy of Kyiv: theoretical and practical aspects
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 14-20 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--публічний простір--місцеве самоврядування--київ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гусак О. П.
Назва : Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців
Паралельн. назви :Event analysis: A Component in Training of Modern PR Professionals
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 21-25 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зв’язки з громадськістю--комунікація--реклама
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О. В.
Назва : Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів
Паралельн. назви :Structural model of information online network processes
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 26-30 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні мережі--онлайн-мережі--комунікація--інформація
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан С. О.
Назва : Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі
Паралельн. назви :Representation of the major types of gender stereotypes in advertising
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 31-36 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна комунікація--реклама--рекламний простір--україна
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чекалюк В. В.
Назва : Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу
Паралельн. назви :Representation of the major types of gender stereotypes in advertising
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 37-42 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж держави--спілкування--медіа--дипломатія--політика--аудиторія
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)