Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (23)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=communication<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 263
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Boichuk, Valentyna, Zhelanova, Viktoriia
Назва : Methodological support of intercultural communication of students in english lessons
Паралельн. назви :Методичний супровід формування міжкультурної комунікації підлітків на уроках англійської мови
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2022. - № 7. - С. 53-66. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.75 (Шифр T017777504/2022/7). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.75
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методичне забезпечення--міжнародне спілкування
Анотація: Статтю присвячено методичному забезпеченню формування міжкультурної комунікації підлітків на уроках англійської мови. Метою статті є опис методичного забезпечення, яке можна використовувати для формування міжкультурної комунікації підлітків на уроках англійської мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.75/D49
Автор(и) : Devlin, Heidi, Gannon, Corine, Sharun, Jo-Anna
Назва : The Practice of Imagination
Вихідні дані : Edmonton: A Genesis Publication, 2013
Кільк.характеристики :157 с
Колективи : Edmonton Catholic School
ISBN, Ціна 978-0-9880891-1-2: 30.00 грн.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.922.75
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): temporary art--observation--communication--inquiry project--the role of materials--innovations--teacher reflections
Анотація: Ця книга - це насичена візуальна подорож, яка допомагає доноситинавчальний матеріал через уяву дітей.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dovgyi S. O., Yurikov O. I., Zozyuk M. O.
Назва : About one statistical model of error rate in the stream of packet data transmission through communication channels
Місце публікування : Кибернетика и системный анализ: міжнародний науково-теоретичний журнал. - Київ: Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2020. - № 5. - С. 63-69. - ISSN 0023-1274 (Шифр К499224528/2020/5). - ISSN 0023-1274
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): статистична модель--різницеве стохастичне рівняння--стаціонарний процес--рівновага--коваріаційна статистика--оцінка параметрів за траєкторіями
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Gever V. C.
Назва : Effect of Mobile phone communication messages on participation in agriculture among university unemployed graduates
Паралельн. назви :Вплив смс-повідомлень на процес працевлаштування безробітних молодих спеціалістів з університетською освітою до сільськогосподарських підприємств Нігерії (історико-соціологічне дослідження)
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 2. - С. 52-59. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільське господарство--спілкування--повідомлення--випускники університетів--участь
Анотація: У статті проаналізовано вплив 412 смс-повідомлень від Mtn Nigeria agro info Services Added Value, які протягом 2018 р. надсилались випускникам університетів із сільськогосподарськими спеціальностями. Автором був вивчений зміст цих повідомлень та їх ефективність у прийнятті рішень молодими спеціалістами щодо власного працевлаштування до сільськогосподарських підприємств Нігерії. Задля досягнення цього завдання автор здійснив поділ усього масиву смс-повідомлень на чотири категорії ("доказові", "локальні", "дескриптивні" та "ударні"). З них "доказові" повідомлення були найефективнішими в комунікації, спонукаючи безробітних до прийняття конструктивних рішень щодо свого працевлаштування. Загалом результати дослідження свідчать про те, що повідомлення, надіслані на мобільні телефони абонентів, є дуже ефективних засобом у залученні кваліфікованих спеціалістів до роботи в аграрному секторі країни. Окрім історичної, важливою є й соціологічна компонента даного дослідження, бо безробіття випускників університетів робить їх вразливими, і до того ж може мати негативний вплив на суспільство. Важливим є й те, що це дослідження може прислужитись й до позитивних змін у деяких поведінкових стереотипах, бо нині мобільний телефон є дуже ефективним засобом не лише у передачі повідомлень, але й у формуванні певних смаків та ціннісних уявлень. Нарешті, отримані результати дослідження впливатимуть на змістовне наповнення контенту для користувачів мобільних телефонів, оскільки вони свідчать про доволі суттєву різноаспектну ефективність згадуваних категорій смс-повідомлень. Відтак найголовнішою інновацією даної статті є доведення впливу мобільного зв'язку на важливі поведінкові рефлекси, а поданий в ній фактаж та сформульовані висновки будуть корисними та повчальними як для постачальників телекомунікаційних послуг та експертів з комунікації, так і для менеджерів аграрних підприємств, соціальних працівників та дослідників даної проблематики. Найважливішим результатом даного дослідження є доведення того, що завдяки отриманню безробітними випускниками університетів агроінформаційних підказок значна їх частина зуміла працевлаштуватись, водночас ті, хто не зважив на цю інформацію, залишалися безробітними
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Havrysh O., Velychko V., Fedorenko O.
Назва : The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany
Паралельн. назви :Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці соціальних працівників для роботи з біженцями в Німеччини
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 49-61. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міграційна політика--соціальна робота з біженцями--інформаційно-комунікаційні технології--соціальний педагог--технологія підготовки майбутніх соціальних педагогів
Анотація: Автори висвітлили німецьку практику соціальної роботи з біженцями та роль ІКТ під час цього процесу. У статті вказано на роль різних міжнародних організацій, таких як ЮНЕСКО, Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, Міжнародний комітет Червоного Хреста, Європейська рада з питань біженців і вигнанців, Міжнародна організація з міграції тощо. Ці організації розробляють та затверджують міжнародні стандарти роботи з біженцями, а також пропонують сучасні підходи до вирішення проблем з цією категорією світового співтовариства. Автори визначили основні форми та напрямки соціальної роботи з біженцями в Німеччині. Також вони висвітлили характерні особливості роботи німецьких університетів під час підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з мігрантами та розвитку їхніх компетенцій (а саме ІКТ-компетенцій). У цій статті автори дійшли до висновку, що процес підготовки соціальних педагогів до роботи з різними групами клієнтів (у тому числі для роботи з біженцями) у Німеччині є багаторівневим. Принципи наступності, послідовності, наполегливості у реалізації змісту та технологій навчання є основними у підготовці майбутніх соціальних працівників. Іншими особливостями процесу підготовки соціальних педагогів у Німеччині є також практичне використання міждисциплінарного підходу та тісна співпраця з різними державними та недержавними організаціями соціальної сфери. Автори також наголосили, що під час професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів значна увага приділяється науковопрактичним аспектам їх підготовки до роботи з біженцями та іммігрантами. Велику роль для соціальних педагогів у підготовці до майбутньої професії відіграє формування ІКТкомпетентності та оволодіння технологіями соціального "втручання" у життя та ситуацію досліджуваної категорії клієнтів. У статті також зазначено, що однією з основних вимог до соціального педагога для роботи з біженцями є здатність використовувати на практиці набуті знання та навички для отримання найкращих результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hàlytska M., Rekun N.
Назва : Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 62-67. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6267 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6267
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті проаналізовано основні підходи до формування готовності студентів до міжкультурного спілкування в туристичній сфері, серед яких: індивідуальний підхід до студентів; проблемний і творчий характер завдань з іноземної мови; використання сучасних інноваційних технологій навчання; діалогізація процесу навчання; моделювання професійних комунікативних ситуацій. Поняття «готовність студентів до міжкультурного спілкування» розглянуто як інтегративну професійну характеристику особистості, що визначає рівень професіоналізму майбутнього фахівця щодо його іншомовної комунікативної компетенції та включає потреби, мотиви, психологічні якості, предметні та інтелектуальні знання, уміння й навички, які дозволяють успішно використовувати іноземну мову для виконання професійних завдань. Зроблено висновок, що іноземна мова слугує важливим засобом міжкультурного спілкування і водночас особливим механізмом ефективної співпраці, оскільки впливає на процес формування професійної кваліфікації та компетентності майбутніх фахівців туристичної сфери, що забезпечує їх конкурентоспроможність на ринку праці та гарантує працевлаштування за фахом. У зв’язку з цим, актуалізується проблема підготовки фахівців такого професійного рівня, які б якісно володіли уміннями та навичками професійного іншомовного спілкування, адекватно поводилися б у різноманітних сферах комунікації, використовуючи необхідні знання про культуру, прийняту у чужомовному соціумі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ivanov D.
Назва : The superhuman being manipulated: the digital and the real personality on social networks
Паралельн. назви :Надлюдна маніпульована: цифра та реальна ідентичність у соціальних мережах
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 1(7). - С. 19-25 (Шифр І254815328/2019/1(7))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): надлюдина--соціальна мережа--профіль ідентичності--великі дані--категоризація
Анотація: Метою статті є опис базових механізмів використання даних активності чи пасивності користувачів соціальних мереж та власників гаджетів, а також пов’язаних із цим викликів. Використовуючи метод контент аналізу, профіль у соціальній мережі розглядається як профіль ідентичності власника, в якому наявність чи відсутність інформації свідчить про те, ким є користувач та до яких категорій його можна зарахувати за різноманітними критеріями. Профіль у мережі розглядається як місце сповіді користувача, а гаджет – як «протез», потрібний кожному для реалізації власних потреб. Таким чином, людина з гаджетом розглядається як єдине ціле. Наводено відомості про розвиток методики OCEAN, яка дозволяє «виміряти» психіку особи на підставі її аутоекспресії у соціальній мережі. Подано приклади використання даних користувачів фірмою Кембридж Аналітика для політичних цілей – президентських виборів у США 2016 року, Брексіту, а також приклади, які свідчать про глобальний рівень збору персональних відомостей, їх високу репрезентативність, автоматизацію процесів збору та обробки інформації користувачів соціальних мереж та їх профілювання. Для демонстрації рівня репрезентативності даних наведено порівняння кількості користувачів соціальної мережі Фейсбук у США з кількістю населення країни. Також з метою виявлення співвідношень тих аспектів, які вивчаються проаналізовано статистичні дані користувачів системи Андроід. Ґрунтуючись на методах індукції та дедукції, висвітлено проблеми, пов’язані з процесами використання інформації користувачів гаджетів (крадіжку ідентичності, використання персональних відомостей для маніпуляцій, у тому числі політичних та споживацьких, загрози для демократичності виборів та втрату суб’єктності у прийнятті рішень). Зазначено тенденцію зневіри людей до політичної системи загалом, яка буде розвиватися як реакція на зазначені вище процеси. Запропоновані рішення, що можуть зменшити негативні процеси (вдосконалення законодавства на міжнародному та національному рівнях, сприяння підвищенню обізнаності). Цінність цієї роботи для науки та суспільства вбачається у комплексну висвітленні проблем, які у багатьох аспектах залишаються маргінальними, хоча їх вплив на різні суспільні групи загалом та кожну людину зокрема є надзвичайно вагомими.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kompaniiets L.
Назва : Organizational culture study as the system element of internal business communication
Паралельн. назви :Дослідження організаційної культури як елемента системи внутрішньофірмових комунікацій
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 3. - С. 41-46. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--глобальний і локальний вимір--класифікація--культурна парадигма організації--організаційні комунікації
Анотація: Стаття присвячена дослідженню сучасних процесів у сфері прийняття рішень і побудови комунікаційних систем організації. Виконано комплексний аналіз організаційної культури, як складової культури суспільства, системи цінностей та переконань, які визначають моделі поведінки працівників і обумовлюють характер життєдіяльності організації. Зокрема, використовуючи порівняльно-критичний аналіз різних концептуалізацій феномену "організаційна культура" та показуючи переваги соціокультурного підходу як платформи для аналізу соціальних структур, що формують ціннісне підґрунтя менеджерських рішень, авторка розглядає організаційну культуру як чинник формування ефективних менеджерських рішень; встановлює основні принципи класифікації організаційної культури; визначає її структуру на основі концепції трьох рівнів: "поверхневий", "підповерхневий" та "глибинний", які формують "культурну парадигму" організації і її цілісний образ; виділяє та аналізує типові внутрішні складові органі-за-ційної культури. Вирішення цих задач дозволило, по-перше, систематизувати соціально-філософські концепції, які осмислюють феномен організаційної культури, за глобальним та локальним рівнями, кожен з яких відповідає певному рівню інструментарію, що застосовується в соціально-комунікативному аналізі; по-друге, визначити, яким чином і якою мірою організаційна культура впливає на прийняття рішень топ-менеджерами компаній. Важливими висновками роботи також є визначення взаємозв'язку: 1) між типами суспільного устрою та особливостями діяльності організацій; 2) між класифікаційними ознаками організаційної культури та інтенціями менеджерських рішень; 3) між рівнями організаційної культури і позиціонуванням організаційних цінностей; 4) між типом особистості і її готовністю до сприйняття та подальшої трансляції основних здобутків організаційної культури
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kosharna N.
Назва : Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою»
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 14-25. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--іноземна мова--критичне мислення--навичка--магістерський освітній рівень--педагогічні спеціальності--підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Koshil, Oksana
Назва : Development of environmental communication skillsin student teachers
Паралельн. назви :Особливості формування у майбутніх вихователів навичок екологічного спілкування у процесі фахової підготовки
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2022. - № 7. - С. 10-18. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.71 (Шифр T017777504/2022/7). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.71
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічне середовище--екологічний підхід--ненасильницькі комунікації--середовищний підхід в освіті--фахова підготовка
Анотація: Статтю присвячено проблемі формування у майбутніх вихователів навичок екологічного спілкування у процесі фахової підготовки. Теоретико-методологічно обґрунтовано психолого-педагогічні засади формування у майбутніх вихователів навичок екологічного спілкування у процесі фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)