Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=competence<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-57 
1.


    Sysoieva, S.
    Academic staff development programme: research competence formation [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, I. Sokolova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P23-32, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
підвищення кваліфікації -- компетентність -- дослідницька -- програма -- ефективність
Анотація: Статтю присвячено дослідженню ефективності програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти для сприяння розвитку дослідницької компетентності. Для дослідження проблеми був використаний змішаний метод (якісний та кількісний): аналіз наукової літератури для вивчення поняття «дослідницька компетентність», а також для моделювання структурних компонентів дослідницької компетентності. Дослідницьку компетентність розглядаємо як інтегровану особистісно-професійну якість фахівця, яка відображає мотивацію до наукового пошуку, рівень володіння методологією педагогічного дослідження, особистісно-значущі якості дослідника, зокрема такі, як інноваційне мислення, здатність до творчої та інноваційної діяльності. У структурі дослідницької компетентності викладача закладу вищої освіти виокремлюємо мотиваційно-ціннісний, когнітивний, процесуально-діяльнісний, інформаційно-комунікаційний, комунікативний, особистісно-творчий, професійно-рефлексивний компоненти; компоненти дослідницької компетентності утворюють цілісну єдність результатів професійного та особистісного розвитку викладачів. У статті представлено досвід та результати впровадження дослідницького модулю програми підвищення кваліфікації викладачів у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Результати дослідження свідчать про якісні зміни в рівнях розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників (мотиваційно-цінного, комунікативного, особистісно-творчого компонентів). Сформульовано рекомендації закладам вищої освіти щодо розвитку академічного персоналу шляхом проєктування дослідницького модулю програм і удосконалення контенту, що відкриває нові «вікна можливостей» для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sokolova, I.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Козлова, Галина.
    Actual problems of competence approach in ecological education for engineering studenta [Текст] / Г. Козлова, Т. Саєнко // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 56-60. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- технічний університет -- компетентісний підхід
Дод.точки доступу:
Саєнко, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Sysoieva, S.
    Concept of competence in the international and national educational contexts [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)715. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
освітні контексти -- компетентність -- навички
Анотація: У статті розглядається проблема гармонізації освітнього тезауруса, яка вимагає невідкладного уваги в процесі створення Європейського простору вищої освіти та розробки спільних освітніх стандартів. Усі політичні документи, звіти Європейської Ради та рекомендації містять ключові освітні терміни, які вимагають належного розуміння і тлумачення як в державах-членах ЄС, так і в країнах, що знаходяться на етапі європейської інтеграції. У документі також розглядається проблема координації міжнародного освітнього тезауруса з національним, що піднімає питання, чи можна уніфікувати освітню термінологію в Європі і за її межами? Крім того, автори роблять огляд генезису руху компетентності в ЄС, США, Австралії та Україні для оцінки цього питання. Стало очевидним, що як і раніше існує значне нерозуміння комплексного підходу до концепції компетенції та компетентності. Ці визначення вважаються занадто абстрактними і загальними, а не уніфікованими для вищої освіти як на міжнародному, так і на національному рівнях.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Mospan, N.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Gladun, M.
    Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment / M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 58-65, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.5865 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережні сервіси -- ІК-компетентності -- віртуальне освітнє середовище ЗВО -- сучасні освітні тренди -- формальне та неформальне навчання
Анотація: Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку та підвищення рівня сформованості ІК-компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Порушено тему впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти, проаналізовано методи та програмні застосунки за допомогою яких науково-педагогічні працівники здійснюють освітню діяльність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Nastas, D.
Spivak, S.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Ivanova, Roksolana.
    International organizations of global competence in banking and related legal relations / R. Ivanova // Право України : юридичний журнал. - 2022. - № 6. - С. 117-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна фінансова організація -- банківська система -- глобалізація -- правові відносини

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Kulbashna, Y.
    Methodology of future dentists’ foreign language competence formation on the base of cambridge methods of english language teaching / Y. Kulbashna, V. Zakharova // The Modern Higher Educational Review. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv University, 2017. - № 2. - С. 65-73DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.6

Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zakharova, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Savchenko, O.
    Modelling of a lesson in the context of competence approach = Моделювання уроку в контексті компетентісного підходу / O. Savchenko // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P39-45, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
результати освіти -- структура уроку -- систематичність -- компетентісний і технологічний підходи -- види освітніх технологій
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Савченко Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
37.01
P36


    Pedagogical and Psychological Sciences: Development Prospect in Countries of Europe at the Beginning of the Third Millenium [Текст] : collective monograph. - Stalova Wola : [s. n.], 2018 - .
   Vol. 2 / Economics College in Stalowa Wola. - 2018. - 384 p. - Англійська, українська, польська, російська мова. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-9934-571-62-6 (в пер.) : 100.00 грн.
Переклад назви: Педагогічні та психологічні науки: перспективи розвитку в країнах Європи на початку ІІІ тисячоліття : колективна монографія
    Зміст:
Антипін, Є. Б. Трансформація ідей про трудове виховання дітей в педагогічній думці України (20-30-ті роки ХХ століття) / Є. Б. Антипін, А. Д. Січкар. - P .1-19
Bondarenko, V. V. Systruction particularities of teaching education country language to Chinese students at the initial stage in Uktainian universities / V. V. Bondarenko, I. N. Bondarenko. - P .20-34
Бохонкова, Ю. О. Випереджувальна стратегія поведінки особистості як проблема сучасної психології / Ю. О. Бохонкова, Ю. В. Сербін. - P .35-51
Венгловська, О. А. Розвиток дошкільного виховання в Україні в контксті новаторської педагогіки (друга половина ХХ століття) / О. А. Венгловська. - P .52-69
Vilkhovchenko, N. P. Discipline "foreign language for specific purposes" in the context of media education / N. P. Vilkhovchenko, H. I. Shayner. - P .70-86
Hupalovska, V. A. Duchowość w seksuanośći człowieka / V. A. Hupalovska. - P .87-102
Dyka, N. M. Formation of the learner's linguistic identity on the basis of the synergetic approach / N. M. Dyka, V. O. Mykytenko. - P .103-120
Dubrovina, I. V. Self-education as a condition of professional development and self-development of teacher-organizers in the sphere of cultural and leisure activities and recreation / I. V. Dubrovina, O. M. Tadeush. - P .121-140
Zaitseva, A. V. Communicative culture of a future teacher of music in the context of pedagogical innovations / A. V. Zaitseva, T. U. Strogal. - P .141-157
Іванюк, Г. І. Новаторство в школах України у другій половині ХХ століття: соціально-педагогічний феномен / Г. І. Іванюк. - P .158-175
Klymenko, Yu. O. Psychological features of teenagers time perception with different manifestations of aggressive behavior / Yu. O. Klymenko, V. V. Shevchuk. - P .176-191
Кравченко, Г. Ю. Проєктний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україні / Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига. - P .192-208
Кушнірук, С. А. Розвиток форм навчання у вітчизняній педагогічній науці 20-х-30-х рр. ХХ ст. / С. А. Кушнірук. - P .209-231
Marakhovska, N. V. Acquiring "EMI teacher" status by HEI academics as a condition for their self-realization / N. V. Marakhovska. - P .232-251
Nahorna, N. V. Implementation of innovative ways forming professional competence of future education managers / N. V. Nahorna. - P .252-268
Ocheretna, O. Yu. Acmetological approach in professional training / O. Yu. Ocheretna. - P .269-286
Radzivil, T. A. Metodology of teaching professional lisciplines at higher educational establishment in the system of professional preparation of instrumentalists in the conditions of higher artistic an pedagogical education / T. A. Radzivil. - P .287-305
Spitsyna, A. Ye. Formation and development of economic culture in Ukraine / A. Ye. Spitsyna. - P .306-323
Tusheva, V. V. Methodological of teaching aspects of the problem of formation of future teachers' scientific-research culture in higher pedagogical scool / V. V. Tusheva. - P .324-347
Федотова, Е. М. Метод обратной связи в личностно-ориентированном подходе к обучению, отраженном в портфолио выпускников средней и высшей школы / Е. М. Федотова, И. А. Томаз. - P .348-362
Chasnikova, O. V. The development of professional competence of a teacher in the system of preparation for the implementation of the through content line of the new Ukrainian school "Entrepreneurship and financial literacy" / O. V. Chasnikova. - P .363-382
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Розвиток--Монографії

Дод.точки доступу:
Economics College in Stalowa Wola


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.


    Cherepiekhina, Olha.
    Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Cherepiekhina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P123-133, DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
розвиток педагогічної компетентності -- викладачі психології -- формальна освіта -- неформальна освіта -- магістерська програма -- студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Durdas, A.
    Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - P49-53, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- креативність -- професійний розвиток -- самоосвіта -- рефлексія
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку креативності та компетентностей викладачів іноземних мов в університеті. Креативність викладача та ефективність викладання визначено як два важливі елементи навчання; зазначено вимоги до розвитку особистості викладача іноземних мов в університеті: уміння орієнтуватися в нових, часто невизначених ситуаціях, уміння самостійно приймати рішення та визначати найближчі та перспективні цілі, бути соціально активним, творчим та успішним. У статті зауважено, що професійні компетентності ї викладачів іноземних мов можна розвивати як у формальний спосіб – через участь у пропозиціях стосовно підвищення кваліфікації від різних установ, так і у неформальний спосіб – через читання літератури, пов’язаної зі сферою викладання, або зустрічі з іншими викладачами іноземної мови для обміну досвідом. Широку доступність Інтернету зазначено як можливість перенесення в мережу значної частини викладацької діяльності в рамках професійного розвитку, а також як можливість брати участь у тренінгах, майстер-класах, дистанційних курсах та ін. Підкреслено роль самоосвіти – як можливості професійного розвитку викладача іноземної мови в університеті; при цьому самоспостереження та рефлексія означено як важливі чинники самоосвіти. Як один із способів професійного розвитку викладача іноземної мови запропоновано співпрацю з іншими викладачами, зокрема, участь у показових заняттях або у заняттях, які проводяться в рамках педагогічної практики та підвищення кваліфікації. Охарактеризовано інноваційну компетентність викладача як здатність впроваджувати в освітню практику такі зміни, метою яких є покращення результатів педагогічної діяльності в певній галузі, що передбачає готовність викладача до інноваційної діяльності та залежить від його знань, індивідуальних особливостей його особистості, рівня креативності та мотивації до педагогічної діяльності. Запропоновано техніку STRIDE, яка веде викладача через процес рефлексії з використанням шестиетапного цілеспрямованого аналізу, в результаті якого викладачі усвідомлюють свої сильні сторони так проблемні моменти, а також спонукає до відкриття потенційних шляхів досягнення поставлених цілей
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Diachok, Nadiia.
    Professional lexical competence development in blended learning [Електронний ресурс] / N. Diachok. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P65-76, DOI 10.28925/2617-5266.2023.84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна компетенція -- лексична компетенція -- змішане навчання -- мовні навички -- вища освіта
Анотація: Інтеграція України у світове співтовариство вимагає від майбутніх фахівців досконалого володіння іноземними мовами. Кількість годин, відведених на вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти, є недостатньою для формування всіх видів іншомовної компетенції, зокрема іншомовної лексичної компетенції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Hryshchuk, Yu. V.
    Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach [Електронний ресурс] = Професійна підготовка майбутніх учителів у республіці польщі: компетентнісний підхід / Yu. V. Hryshchuk. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 81-89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- професійна компетентність учителя -- соціокультурна компетентність
Анотація: У статті розглянуто професійні компетентності, якими повинен оволодіти майбутній учитель у Республіці Польщі; проаналізовано групи професійних компетентностей відповідно до стандарту професійних компетентностей учителів сучасної польської школи; охарактеризовано базові компетентності учителя польської школи, які виокремлюють вітчизняні та польські науковці; зроблено акцент на соціокультурній компетентності майбутнього учителя та на необхідності використання інформаційних технологій навчання учителями всіх напрямів підготовки; висвітлено проблему підвищення рівня професійної компетентності майбутнього педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Грищук Юлія Володимирівна


Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

14.


    Лахтадир, О.
    Psychological structure of the communicative competence of the future coach : Психологічна структура комунікативної компетентності майбутнього тренера / О. Лахтадир, Г. Іваненко, О. Кожанова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 59-69, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- психологічна структура -- комунікативної компетентності -- компоненти комунікативної компетентності
Анотація: Розвинена комунікативна компетентність у професії тренера дає можливість ефективно взаємодіяти у майбутній професійній діяльності, міжособистісному спілкуванні й передбачає володіння суб’єктом стратегіями психологічного впливу та конструктивними способами поведінки у взаємодії. Мета: проаналізувати різні підходи до визначення структурних компонентів комунікативної компетентності та описати авторську структуру комунікативної компетентності майбутнього тренера. Теоретичні — аналіз, синтез, узагальнення, систематизація. Емпіричні — спостереження, анкетування, психологопедагогічний експеримент. Застосовуючи системний підхід до аналізу структури комунікативної компетентності, ми виділили чотири основні компоненти: когнітивний (пізнавальний), комунікативно-мовленнєвий, соціальноперцептивний та інтерактивний. Запропонована та описана авторська структура комунікативної компетентності майбутнього тренера містить чотири компоненти: когнітивний, комунікативно-мовленнєвий, соціально-перцептивний, інтерактивний, які дають можливість розкрити суть та особливості діяльності майбутнього тренера.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Іваненко, Г.
Кожанова, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Yaroshenko, О.
    Research competence component structure of academic and scientific staff [Електронний ресурс] / О. Yaroshenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P7-12, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.712. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
наукова діяльність -- компетентність -- когнітивний -- дослідницький
Анотація: Стаття розкриває роль дослідницької компетентності у кар’єрному зростанні науково-педагогічних працівників, окреслює функції дослідницької компетентності в умовах входження вітчизняної науки до Європейського дослідницького простору. Дослідницька компетентність науково-педагогічного працівника розглянута з точки зору умови і результату професійної діяльності науково-педагогічного працівника. На основі аналізу літературних джерел і врахування місії наукової діяльності університетів сформульовано тлумачення поняття дослідницької компетентності науково-педагогічного працівника як особистісної якості, що розвивається на основі поєднання знань, умінь, цінностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.
37:001.32](477)Калініна
К 17


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Social competence as an object and a phenomenon of development / Л. М. Калініна, І. М. Рябуха // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 48-64 : табл. - текст англ. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Соціальне виховання--соціальна компетентність--ліцеї

Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- ліцеїсти -- соціальний інтелект -- компетентнісна освіта
Анотація: Автори статті представляють різні аспекти розгляду феномену соціальної компетентності: як загального збірного поняття, що свідчить про рівень соціалізації людини; як ключової компетентності особистості тощо.
Дод.точки доступу:
Рябуха, Іван Михайлович


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Social competence as an object and a phenomenon of development [Текст] / Л. М. Калініна, І. М. Рябуха // Український педагогічний журнал = Ukrainian educational journal. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 3. - С. 48-64 : табл. - Бібліогр.: 11 назв.

Дод.точки доступу:
Рябуха, Іван Михайлович


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

18.
373.5.016:811.411.16'08](477)
Б 19


    Бакуліна, Наталія Валеріївна.
    Taking into consideration the peculiarities of the Hebrew vocabulary in the selection of the lexical material for the formation of the pupils' linguistic and cultural competence / Н. В. Бакуліна // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 103-124. - текст англ. - Бібліогр.: 37 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Іврит--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
мова іврит -- словниковий склад -- національно-культурна семантика -- лінгвокультурна компетентність
Анотація: Розглядаються особливості словникового складу мови іврит для подальшого врахування в методиці навчання, зокрема у формуванні лінгвокультурної компетентності учнів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

19.


    Stoika, Olesia.
    Teacher’s digital competence in the european educational discourse [Електронний ресурс] / O. Stoika. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P112-122, DOI 10.28925/2617-5266.2023.813. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
цифрові компетенції -- вчителі -- освіта -- оцінювання -- рекомендації -- міжнародні ініціативи
Анотація: У статті висвітлено ключові принципи формування цифрової компетентності вчителя. Мета статті – висвітлити особливості формування цифрової компетентності вчителя з урахуванням європейських підходів до цього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Koryahin, V.
    Technological principles of formation of motor competence in the physical education of students with chronic health conditions / V. Koryahin, O. Blavt, T. Gurtova // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2019. - Т. 19, № 4. - С. 193-199. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997

Кл.слова (ненормовані):
студент -- хронічні захворювання -- фізичне виховання -- рухова компетентність -- формування -- технологія
Дод.точки доступу:
Blavt, O.
Gurtova, T.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)