Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (23)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=competence<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-57 
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва, Світлана Олександрівна
Назва : Різниця понять. Чи постраждає зміст закону?
Місце публікування : Освіта: всеукраїнський громадсько-політичний тижневик/ М-во освіти і науки України, ЦК профспілки працівників освіти і України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Поліпринт, 2015. - № 26/27. - С. 8 (Шифр О962344/2015/26/27)
ДРНТІ : 14.35.01
Предметні рубрики: Вища освіта-- закони
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): про вищу освіту, закон, 2014--компетентність--компетенція--competence
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Український педагогічний журнал -2015р.,N 3
Цікаві статті :
III Всеукраїнська школа методичного досвіду "Суспільствознавча освіта в умовах сучасних цивілізаційних викликів" на Миколаївщині (стр.5-8.)
Сисоєва С. О. Розвиток освітології: порівняльна педагогіка/ С. О. Сисоєва (стр.9-21)
Сороко Н. В. Роль міжнародних проектів у оцінюванні інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії, Латвії та Літви)/ Н. В. Сороко (стр.22-35)
Топузов О. М. Компетентнісні засади сучасного підручникотворення/ О. М. Топузов (стр.36-47)
Калініна Л. М. Social competence as an object and a phenomenon of development/ Л. М. Калініна, І. М. Рябуха (стр.48-64)
Кушнір В. А. Гуманітарне мислення педагога у світобаченні М. М. Бахтіна/ В. А. Кушнір (стр.65-87)
Голуб Н. Б. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: функційний аспект/ Н. Б. Голуб (стр.88-101)
Мороз П. В. Conceptual bases of the research activity in the process of teaching world history at the secondary school/ П. В. Мороз, І. В. Мороз (стр.102-115)
Ільченко В. Р. Інтегрований курс як умова підвищення ефективності природничо-наукової освіти в старшій школі/ В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз (стр.116-125)
Назаренко Т. Г. Формування картографічної грамотності в учнів основної школи на уроках географії/ Т. Г. Назаренко (стр.126-135)
Курач Л. І. Проблема розвитку лінгвокультурологічної компетентності учнів у процесі навчання мов національних меншин/ Л. І. Курач, О. Л. Фідкевич (стр.136-144)
Пузіков Д. О. Інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу як об'єкт оцінювання/ Д. О. Пузіков (стр.145-157)
Руденко В. Д. Сучасна комп'ютерна грамотність і проблеми змісту шкільної інформатики/ В. Д. Руденко (стр.158-169)
Колесник Л. В. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні професійної сомооцінки студентів - майбутніх учителів початкової школи/ Л. В. Колесник (стр.170-177)
Дічек Н. П. Науково-методичний збірник "Психологія" як джерело вивчення напрямів дослідження українських учених у галузі індивідуалізації навчання в школі (1966-1976 рр.)/ Н. П. Дічек (стр.179-197)
Пироженко Л. В. Факультативи 60-80-х років XX ст. як складова диференціації шкільної освіти/ Л. В. Пироженко (стр.198-208)
Березівська Л. Д. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського як інтегратор і поширювач педагогічного біографічного знання/ Л. Д. Березівська (стр.209-219)
Кодлюк Я. П. Вчити вчитися/ Я. П. Кодлюк (стр.220-223.)
Мартиненко С. М. Рецензія на колективну монографію "Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи"/ С. М. Мартиненко (стр.224-226.)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Альохін М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів/ М. М. Альохін (стр.1-12)
Березюк О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості/ О. С. Березюк (стр.13-21)
Бобрицька В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою/ В. І. Бобрицька (стр.22-31)
Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк (стр.32-41)
Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/ Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко (стр.42-51)
Гладченко О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів/ О. В. Гладченко (стр.52-60)
Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/ С. В. Гозак, О. О. Філоненко (стр.61-69)
Гриценко А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії/ А. П. Гриценко (стр.70-80)
Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/ Yu. V. Hryshchuk (стр.81-89)
Дика Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів/ Н. М. Дика (стр.90-101)
Дудка І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі/ І. Г. Дудка (стр.102-111)
Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Зимовець (стр.112-126)
Зінченко В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи/ В. В. Зінченко (стр.127-139)
Іваниця Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу/ Г. А. Іваниця (стр.140-152)
Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.153-162)
Кузьменко О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи/ О. М. Кузьменко (стр.163-174)
Лабінцева Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко (стр.175-185)
Ларіна Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів/ Т. В. Ларіна (стр.186-196)
Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/ І. В. Леонтьєва (стр.197-210)
Маркова Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації/ Т. В. Маркова (стр.211-218)
Муромець В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах/ В. Г. Муромець (стр.219-227)
Плотніков Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів/ Є. О. Плотніков (стр.228-237)
Проценко О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн/ О. Б. Проценко (стр.238-247)
Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект/ Ю. А. Руденко (стр.248-260)
Сисоєва С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу/ С. О. Сисоєва (стр.261-269)
Хома О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі/ О. М. Хома (стр.270-279)
Черненко Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти/ Н. М. Черненко (стр.280-288)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бакуліна, Наталія Валеріївна
Назва : Taking into consideration the peculiarities of the Hebrew vocabulary in the selection of the lexical material for the formation of the pupils' linguistic and cultural competence
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 2. - С. 103-124. - ISSN 24111317 (Шифр У043/2015/2). - ISSN 24111317
Примітки : текст англ. - Бібліогр.: 37 назв.
УДК : 373.5.016:811.411.16'08](477) + 37:001.32](477)Бакуліна
Предметні рубрики: Іврит-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мова іврит--словниковий склад--національно-культурна семантика--лінгвокультурна компетентність
Анотація: Розглядаються особливості словникового складу мови іврит для подальшого врахування в методиці навчання, зокрема у формуванні лінгвокультурної компетентності учнів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калініна, Людмила Миколаївна, Рябуха, Іван Михайлович
Назва : Social competence as an object and a phenomenon of development
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 3. - С. 48-64: табл. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/3). - ISSN 24111317
Примітки : текст англ. - Бібліогр.: 11 назв.
УДК : 37:001.32](477)Калініна + 373.5.035(477)
Предметні рубрики: Соціальне виховання-- соціальна компетентність-- ліцеї
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна компетентність--ліцеїсти--соціальний інтелект--компетентнісна освіта
Анотація: Автори статті представляють різні аспекти розгляду феномену соціальної компетентності: як загального збірного поняття, що свідчить про рівень соціалізації людини; як ключової компетентності особистості тощо.
Знайти схожі

6.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Kremen V. Transformational potential of a classical university model/ V. Kremen (стр.8-14)
Levovitski T. About the model of higher education – university tradition, changes, problems and suggestions of solutions/ T. Levovitski (стр.15-30)
Ognevyuk V. In search of educational strategy for Ukraine/ V. Ognevyuk (стр.31-38)
Savchenko O. Modelling of a lesson in the context of competence approach/ O. Savchenko (стр.39-45)
Saukh P. Architectonics and methodological strategies of multicultural education/ P. Saukh (стр.46-51)
Kaminska M. Priorities of higher education in Poland and in Europe/ M. Kaminska (стр.52-62)
Gladushyna O. UNESCO’s strategy for rebuilding higher education in crisis and emergency situations/ O. Gladushyna (стр.63-72)
Dichek N. The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect)/ N. Dichek (стр.74-83)
Mikhno O. Pedagogical portrait of Kyiv college student of the early twentieth century as reflected by behaviour lists/ O. Mikhno (стр.84-93)
Sysoieva S. Training PhDs in education on research methodology. - C. 96-100./ S. Sysoieva (стр.96-100)
Tsekhmister Y. Postgraduate education of doctors: current state and perspectives/ Y. Tsekhmister, O. Lysenko (стр.101-105)
Minchanowska A. The significance of pedagogical internships in the process of preparing students for the teacher’s profession/ A. Minchanowska (стр.106-114)
Mospan N. Students training tendency in the EU and Ukraine: legal aspect/ N. Mospan (стр.115-119)
Bilola T. Professionalization for graduate еmployability in Сameroon higher education: old wine in new wineskins/ T. Bilola, D. Pascal (стр.120-133)
Korchak L. School environment as a problem of aggression and violence/ L. Korchak (стр.136-140)
Xiaoxing Z. Ethnic tolerance formation of students on the principles of multiculturalism/ Z. Xiaoxing (стр.141-147)
Zheyuan W. Intercultural education technology of students in extracurricular work by means of music/ W. Zheyuan (стр.148-156)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі/ В. Андрущенко (стр.5-11) Кл.слова: людина,освіта,культура
Бобало Ю. . Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у національному університеті "Львівська політехніка"/ Ю. Бобало (стр.12-27) Кл.слова: якість вищої освіти,вищі навчальні заклади
Рубанець О. Когнітивні технології у вищій освіті/ О. Рубанець (стр.28-34) Кл.слова: когнітивні технології,когнітивні процеси,когнітивний розвиток
Верьовкін В. Особливості реалізації освітньої політики щодо переміщених університетів України/ В. Верьовкін (стр.35-40) Кл.слова: освітня політика,гібридна війна,трансформація конфлікту
Похресник А. Комунікологія Adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України/ А. Похресник (стр.41-47) Кл.слова: вища школа,комунікологія,ноокомунікологія
Степаненко І. Навчання іноземних студентів в Україні: стан проблеми, перспективи/ І. Степаненко (стр.48-55) Кл.слова: іноземні студенти,інтернаціоналізація вищої освіти,стратегія вищої освіти
Козлова Г. Actual problems of competence approach in ecological education for engineering studenta/ Г. Козлова, Т. Саєнко (стр.56-60) Кл.слова: екологічна освіта,технічний університет,компетентісний підхід
Сергієнко Т. Науково-теоретичні засади формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів/ Т. Сергієнко (стр.61-67) Кл.слова: професійна медична комунікація,українська мова,іноземні студенти
Лисак О. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності/ О. Лисак (стр.68-73) Кл.слова: академічна мобільність,рівень поінформованості,студентський маркетинг
Курбатов С. Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європеських країн/ С. Курбатов (стр.74-77) Кл.слова: студенти,якість вищої освіти,європейський простір вищої освіти
Корсак О. Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти/ О. Корсак (стр.78-83) Кл.слова: обов’язкова освіта,педагогічні виміри,національні екзамени
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Houston M. Partnership and collaboration in work-oriented learning in higher education/ M. Houston, K. Krueger, M. Osborne (стр.8-27)
Hruzd-Matuszczyk A. Collaboration of parents and teachers – from theoretical assumptions to their practical implementation (the case of polish school abroad)/ A. Hruzd-Matuszczyk (стр.28-35)
Sysoieva S. Teacher educators: from “the hidden profession” to revealed profession/ S. Sysoieva, I. Sokolova (стр.36-46)
Holubek V. The changing idea of higher education/ V. Holubek (стр.47-57)
Trotsko H. Modernization of educational practices in pedagogical universities/ H. Trotsko (стр.58-64)
Kulbashna Y. Methodology of future dentists’ foreign language competence formation on the base of cambridge methods of english language teaching/ Y. Kulbashna, V. Zakharova (стр.65-73)
Dereka T. Professional training of physical education specialists: the historical aspect (end of the 19th - the beginning of the 20th century)/ T. Dereka (стр.76-83)
Hryshchuk Y. Implementation of educational reforms during the 1990s in Poland: obstacles and conditions/ Y. Hryshchuk (стр.84-89)
Batechko N. Higher education, quality of higher education, expert support and its assurance: the canonization of concepts (theoretical and methodological discourse)/ N. Batechko (стр.92-100)
Durdas A. Contemporary development tendencies of higher education in France/ A. Durdas (стр.101-109)
Antony-Newman M. Ukrainian university students in canada: cultural capital and educational experiences/ M. Antony-Newman (стр.112-122)
Nicas A. Greek in ukraine: results of work and prospects for the development of the Greek philology and translation department at mariupol state university/ A. Nicas, E. Macri (стр.123-127)
Bobrytska V. Educational portal seen as a key component of informatisation of contemporary tertiary education/ V. Bobrytska (стр.130-137)
Kosteva T. The impact of modern pedagogical conditions on the information competence formation of social work graduate students/ T. Kosteva, E. Faichuk (стр.138-144)
Proshkin V. The modern trends in future foreign language teachers` training to ict usage in their future career/ V. Proshkin, O. Glushak, N. Mazur (стр.145-153)
Ogrodzka-Mazur E. Students training – future teachers of early school education for work in culturally diversified environment/ E. Ogrodzka-Mazur (стр.156-167)
Onishchuk I. Foreign language education as a philosophical, social, psychological and pedagogical category/ I. Onishchuk (стр.168-172)
Zheyuan W. Technology experimental implementation of intercultural education of students by music activities/ W. Zheyuan (стр.173-177)
Bartosiak L. The role of father in child care in the rural family: provision of material needs/ L. Bartosiak (стр.178-183)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Alvarez I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums/ I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero Кл.слова: навчання,веб-тексти
Buinytska O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment/ O. Buinytska, B. Hrytseliak Кл.слова: інтеграція,інформаційно-освітні,електронне середовище
Drlik M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions/ M. Drlik [и др.] Кл.слова: навчально-аналітична,вищі навчальні заклади
Dumych I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space/ I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva Кл.слова: системний підхід,інформаційні системи,веб-простір
Gladun M. Tools for inquiry-based learning in primary school/ M. Gladun, D. Buchynska Кл.слова: опитування,початкова школа
Ilich L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives/ L. Ilich, О. Akilina Кл.слова: ІКТ,ринок праці
Kasatkin D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment/ D. Kasatkin, O. Kasatkina Кл.слова: дидактичні принципи,комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect/ О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina Кл.слова: мислення,сприймання
Liakh T. Students standing before the distance learning in institution of higher education/ T. Liakh, T. Spirina, A. Popova Кл.слова: дистанційне навчання,студенти,навчальний заклад
Morze N. Formation students’ ict competence: case study/ N. Morze [и др.] Кл.слова: студентська компетенція,тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources/ E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska Кл.слова: електронне навчання,навички вчителів
Ramskyi А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks/ А. Ramskyi, S. Khazina Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,рейтинг банків
Shelomovska O. The ICT potential for teaching sociological courses/ O. Shelomovska [и др.] Кл.слова: ІКТ потенціал,викладання,соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects/ E. Smyrnova-Trybulska Кл.слова: мережа,міжнародні дослідження,ефективність
Stoikova V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations/ V. Stoikova Кл.слова: кластеризація,підвищення кваліфікації,мережеві освітні організації
Strutynska O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey/ O. Strutynska, M. Umryk Кл.слова: ІКТ інструменти,тенденції,опитування
Varchenko-Trotsenko L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova Кл.слова: е-портфоліо,оцінювання студента
Vasylenko S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school/ S. Vasylenko Кл.слова: мультимедійні плати,інтерактивні вправи,початкова школа
Сабліна М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів/ М. А. Сабліна Кл.слова: середовище learningapps,фахова підготовка студентів
Воротникова І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів/ І. П. Воротникова Кл.слова: інструмени lmsmoodle ,післядипломна освіта
Мокрієв М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання/ М. В. Мокрієв Кл.слова: електронненавчання,дистанційна освіта,заочне навчання
Степура І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів/ І. С. Степура Кл.слова: навчальні експерименти,лабораторія Goldi
Гладкова В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти/ В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко Кл.слова: сервіси google,середня освіта
Линьов К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти/ К. О. Линьов, В. К. Линьов Кл.слова: ІКТ-компетентність,керівник закладу,управління
Орлова Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління/ Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова Кл.слова: інформаційні технології,корпоративне управління,впрвадження
Поспєлова Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні/ Т. В. Поспєлова Кл.слова: ІКТ,управління
Скакаліна О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем/ О. В. Скакаліна Кл.слова: мульти-етапна оптимізація,територіально-розподільні системи
Сосновська О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора/ О. О. Сосновська, Н. П. Мазур Кл.слова: фінансова стійкість,страховик,табличний процесор
Dos Reis A. Digital storytelling and technologies/ Reis A. Dos Кл.слова: цифрові розповіді,технології
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] Кл.слова: електронне середовище,сучасний університет,іноземні експерти
Rafael M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling/ M. E. Rafael [и др.] Кл.слова: цифрові розповіді,спосіб вимірювання
Буров О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності/ О. Ю. Буров Кл.слова: людиноцентричні системи,навчальна діяльність,трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко Кл.слова: наукове декларування,е-середовище,університет
Глазунова О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ/ О. Г. Глазунова [и др.] Кл.слова: хмарні сервіси,проектна робота,microsoft та google
Житєньова Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця/ Н. В. Житєньова Кл.слова: електронне портфоліо,самопрезентація,фахівець
Захар О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики/ О. Г. Захар, Т. В. Тихонова Кл.слова: інформаційне-освітнє,підвищення кваліфікації,вчителі інформатики
Золочевська М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська Кл.слова: МВОК,навчальні курси,платформа
Кухаренко В. М. Особливості електронного університету/ В. М. Кухаренко Кл.слова: електронний університет
Кушнір Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти/ Н. О. Кушнір [и др.] Кл.слова: stem-освіта,відкриті освітні ресурси
Марухленко О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах/ О. В. Марухленко Кл.слова: стратегічне планування,вищі освітні заклади
Машкіна І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика"/ І. В. Машкіна, Т. І. Носенко Кл.слова: соціальна інформатика,проектно-орієнтоване
Морзе Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу/ Н. В. Морзе, С. М. Співак Кл.слова: ІКТ-компетентність,хмароорієнтоване,освітнє середовище
Муращенко Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти/ Т. В. Муращенко Кл.слова: дистанційне навчання,якісна освіта
Білоус В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи/ В. В. Білоус Кл.слова: мобільні додатки,підвищення мотивації,молодша школа
Osmolyk K. Inftuence of e-learning on the development of the country/ K. Osmolyk Кл.слова: електронне навчання,розвиток країни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Знайти схожі


10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Калініна, Людмила Миколаївна, Рябуха, Іван Михайлович
Назва : Social competence as an object and a phenomenon of development
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 3. - С. 48-64: табл. (Шифр 319835820/2015/3)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
Знайти схожі

11.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Козлова, Галина, Саєнко, Тетяна
Назва : Actual problems of competence approach in ecological education for engineering studenta
Місце публікування : Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 56-60 (Шифр В748746/2017/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна освіта--технічний університет--компетентісний підхід
Знайти схожі

12.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Kulbashna Y., Zakharova V.
Назва : Methodology of future dentists’ foreign language competence formation on the base of cambridge methods of english language teaching
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2017. - № 2. - С. 65-73. - DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.6 (Шифр T017777504/2017/2). - DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.6
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Kosteva T., Faichuk E.
Назва : The impact of modern pedagogical conditions on the information competence formation of social work graduate students
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2017. - № 2. - С. 138-144. - DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.14 (Шифр T017777504/2017/2). - DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.14
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2018р.,N 1/2
Цікаві статті :
Sysoieva S. Concept of competence in the international and national educational contexts/ Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan (стр.7-15) Кл.слова: освітні контексти,компетентність,навички
Піддячий В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога/ В. Піддячий (стр.15-21) Кл.слова: освітній процес,європейські цінності
Бульвінська О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/ О. Бульвінська (стр.22-23) Кл.слова: професійні компетентності,студентоцентроване навчання,професійний розвиток
Ратушинська А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів/ А. Ратушинська (стр.30-37) Кл.слова: самореалізація,творчість,самоаналіз
Виговська О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні/ О. Виговська (стр.38-46) Кл.слова: Болонський процес,інтернаціоналізація вищої освіти,університетська освіта
Пономарьова Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами/ Н. Пономарьова (стр.47-51) Кл.слова: IT-спеціальності,професійна орієнтація,інформатика
Манюк Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття/ Л. Манюк, Н. Кучумова (стр.52-59)
Батечко Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури/ Н. Батечко (стр.60-68) Кл.слова: акмеологічний підхід,мотиваційна сфера,професійний розвиток
Лисенко О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти/ О. Лисенко (стр.68-73) Кл.слова: дистанційні технології,зворотній зв'язок,післядипломна освіта
Горбенко Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект/ Г. Горбенко, К. Борзаківська (стр.73-79) Кл.слова: брендинг освітньої установи,імідж,інтерактивні засоби
Кудлай А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції/ А. Кудлай (стр.79-85) Кл.слова: електронні ресурси,інформаційні технології,мобільні пристрої
Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/ Т. Опалюк (стр.85-92) Кл.слова: соціальна рефлексія,інтерактивні технології,інтеграційні процеси
Ситник О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії/ О. Ситник (стр.93-98) Кл.слова: т'ютор,освіта дорослих,кваліфікаційна підготовка
Мельник Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії/ Н. Мельник (стр.98-108) Кл.слова: сертифікація,професійні профілі,кваліфікація
Петрухан-Щербакова Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд/ Л. Петрухан-Щербакова (стр.108-113) Кл.слова: соціальна робота,соціальний працівник,ефективність
Дурдас А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки/ А. Дурдас (стр.113-120) Кл.слова: вища освіта,оцінювання якості,університетська освіта
Соколова І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності/ І. Соколова (стр.121-130) Кл.слова: акредитаційна експертиза,ліцензування,оцінювання
Tryhub I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union»/ I. Tryhub (стр.131-137) Кл.слова: освітній модуль,якість освіти,найковий ступінь PhD
Сердюк Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти/ Т. Сердюк (стр.137-144) Кл.слова: акредитація,якість знань,освітній процес
Лісовець О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників/ О. Лісовець (стр.145-151) Кл.слова: інтегративність,міждисциплінарність,системний підхід
Velykzhanina D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency/ D. Velykzhanina (стр.152-158) Кл.слова: життєва компетентність,соціальний педагог,професійна підготовка
Моренко О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери/ О. Моренко (стр.158-164) Кл.слова: інновація,проект,соціальна робота
Ступак О. Сутність поняття «соціальна активність молоді»/ О. Ступак (стр.164-171) Кл.слова: активна особистість,ініціативність,соціальна ініціатива
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sysoieva S., Mospan N.
Назва : Concept of competence in the international and national educational contexts [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 7-15. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)715 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)715
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні контексти--компетентність--навички
Анотація: У статті розглядається проблема гармонізації освітнього тезауруса, яка вимагає невідкладного уваги в процесі створення Європейського простору вищої освіти та розробки спільних освітніх стандартів. Усі політичні документи, звіти Європейської Ради та рекомендації містять ключові освітні терміни, які вимагають належного розуміння і тлумачення як в державах-членах ЄС, так і в країнах, що знаходяться на етапі європейської інтеграції. У документі також розглядається проблема координації міжнародного освітнього тезауруса з національним, що піднімає питання, чи можна уніфікувати освітню термінологію в Європі і за її межами? Крім того, автори роблять огляд генезису руху компетентності в ЄС, США, Австралії та Україні для оцінки цього питання. Стало очевидним, що як і раніше існує значне нерозуміння комплексного підходу до концепції компетенції та компетентності. Ці визначення вважаються занадто абстрактними і загальними, а не уніфікованими для вищої освіти як на міжнародному, так і на національному рівнях.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Авраменко У. Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти/ У. Авраменко (стр.1-9)
Антохова А. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику/ А. Антохова (стр.10-22)
Bilous V. Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school/ V. Bilous (стр.23-28)
Буйницька О. Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра/ О. Буйницька (стр.29-40)
Вембер В. Використання екосистеми go-lab для організації дослідницього навчання/ В. Вембер (стр.41-50)
Воскобойнікова-Гузєва О. Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації/ О. Воскобойнікова-Гузєва (стр.51-57)
Gladun M. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment/ M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak (стр.58-65)
Даниско О. Електронний навчальний курс як засіб ресурсної підтримки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання/ О. Даниско (стр.66-76)
Девін В. Використання програмного комплексу mdsolids у викладанні дисципліни "Механіка матеріалів і конструкцій"/ В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов (стр.77-87)
Дудка О. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch/ О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета (стр.88-96)
Житєньова Н. Потенціал технологій візуалізації в навчанні шкільного курсу математики/ Н. Житєньова, В. Шигимага (стр.97-106)
Іващенко М. Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти/ М. Іващенко, Т. Бикова (стр.107-115)
Кадемія М. Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві/ М. Кадемія, А. Кобися, В. Кобися (стр.116-122)
Канюка І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності/ І. Канюка, Л. Сердюк (стр.123-132)
Koryakin O. Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art/ O. Koryakin (стр.133-139)
Kravchyna T. Types of interactive methods of teaching english for technical students/ T. Kravchyna (стр.140-145)
Кулімова Ю. Підготовка майбутніх педагогів до використання фототерапії засобами цифрових технологій/ Ю. Кулімова (стр.146-152)
Машкіна І. Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика"/ І. Машкіна, Т. Носенко (стр.153-159)
Морзе Н. Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності/ Н. Морзе, С. Василенко, М. Гладун (стр.160-177)
Морзе Н. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти/ Н. Морзе, О. Струтинська, М. Умрик (стр.178-187)
Osmolyk K. Electronic social art/ K. Osmolyk, J. Toit (стр.188-196)
Павлюк Р. Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою"/ Р. Павлюк (стр.197-209)
Тихонова Т. Computational thinking як сучасний освітній тренд/ Т. Тихонова, Г. Кошкіна (стр.210-221)
Фамілярська Л. Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти/ Л. Фамілярська (стр.222-231)
Folomieieva N. Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist/ N. Folomieieva (стр.232-239)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Gladun M., Nastas D., Spivak S.
Назва : Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 58-65. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.5865 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.5865
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні мережні сервіси--ік-компетентності--віртуальне освітнє середовище зво--сучасні освітні тренди--формальне та неформальне навчання
Анотація: Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку та підвищення рівня сформованості ІК-компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Порушено тему впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти, проаналізовано методи та програмні застосунки за допомогою яких науково-педагогічні працівники здійснюють освітню діяльність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:34](072/Р 37-911642704
Автор(и) : Ремех Т. О.
Назва : Методика навчання учнів 9-го класу основ правознавства : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2018
Кільк.характеристики :96 с
Колективи : Національна академія педагогічниХ наук України, Інститут педагогіки
ISBN, Ціна 978-617-7724-14-7: 94.00 грн.
ДРНТІ : 14.25 + 10
УДК : 373.5.016:34](072)
Предметні рубрики: Методика навчання основ правознавства-- Методичні посібники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісно орієнтоване навчання--competence-oriented learning--навчання правознавства--teaching law--інтерактивне навчання--interactive learning--групова робота--group work
Примірники : всього : Ф1(55), ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф1(55), ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:94(100)/М 80-399507890
373.5.016(072)/М 80
Автор(и) : Мороз П. В., Мороз І. В.
Назва : Дослідницька діяльність учнів у процесі навчання всесвітньої історії в основній школі : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2018
Кільк.характеристики :96 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
ISBN, Ціна 978-617-7724-15-4: 94.00 грн.
ДРНТІ : 14.25 + 03.09
УДК : 373.5.016:94(100)](072) + 94(100)
Предметні рубрики: Методика навчання всесвітньої історії-- Дослідницька діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльнсть--research activity--навчальне дослідження--історичні джерела--historical sources--історичні документи--historical documents--розвиток критичного мислення--the development of critical thinking--історичні карти--historical maps--історична компетентність--historical competence--7 клас
Примірники : всього : Ф1(56), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(3)
Вільні : Ф1(56), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(3)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016(072)/П 55
Автор(и) : Пометун О. І., Гупан Н. М.
Назва : Практичні заняття з історії в основній школі : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2018
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
ISBN, Ціна 978-617-7724-13-0: 160.00 грн.
ДРНТІ : 14.25 + 03
УДК : 373.5.016:94](072) + 94
Предметні рубрики: Методика навчання історії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діяльність учнів--student activity--учнівська компетентність--pupil competence--практичні заняння--practical training--5 клас--6 клас--7 клас--8 клас
Примірники : всього : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2), Ф1(52), Ф3(3)
Вільні : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2), Ф1(52), Ф3(3)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)