Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (161)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=education<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 420
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
Шифр: A596047 (Журнал)
Administration et education. L'inspection en questions [Текст] : revue de l'Association francaise des Administrateurs de l'education. - Paris : [s. n.]. - Переклад назви: Адміністрація та освіта. Питання контролю : журнал французької асоціації директорів освіти. - ISSN 0222-674X
Зареєстровані надходження:
     2005 
Знайти схожі

2.
37:005.745
A23


    AET 2020. Symposium on Advances in Educational Technology [Текст] : proceedings: November 12-13, 2020, Kyiv, Ukraine / Academy of Cognitive and Natural Sciences; editor: S. Semerikov, V. Osadchiy, O. Kuzminska. - Kyiv : SCITERPRESS, 2020.
   Volume 2 : Proceedings of the 1 st Symposium on Advanced in Educational Technology. - 2020. - 592 p. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
online training -- Google Lens -- e-Learning -- educational environment -- donor programs -- project managment -- distance postgraduate education -- open science -- graphic 3D reconstruction -- cloud-oriental learning technologies -- flipped learning -- educational online courses -- PhD training -- Cisco CyberSecurity operations -- global information space -- GeoGebra -- Moodle -- virtual reality
Дод.точки доступу:
Semerikov, Serhiy \editor\
Osadchiy, Viacheslav \editor\
Kuzminska, Olena \editor\
Academy of Cognitive and Natural Sciences


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
37:005.745
A23


    AET 2020. Symposium on Advances in Educational Technology [Текст] : proceedings: November 12-13, 2020, Kyiv, Ukraine / Academy of Cognitive and Natural Sciences; editor: S. Semerikov, V. Osadchiy, O. Kuzminska. - Kyiv : SCITERPRESS, 2020.
   Volune 1 : Proceedings of the 1 st Symposium on Advances in Educational Technology. - 2020. - 748 p. - ). - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
online training -- COVID-19 -- pandemic -- educational environment -- donor programs -- project managment -- distance postgraduate education -- open science -- graphic 3D reconstruction -- cloud-oriental learning technologies -- flipped learning -- educational online courses -- PhD training -- Cisco CyberSecurity operations -- global information space -- GeoGebra -- Moodle -- virtual reality
Дод.точки доступу:
Semerikov, Serhiy \editor\
Osadchiy, Viacheslav \editor\
Kuzminska, Olena \editor\
Academy of Cognitive and Natural Sciences


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Akilina, O.
    Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- компетентності -- миротворча освіта -- цінності -- організаційні трансформації
Анотація: У статті розглядається питання впровадження миротворчої освіти у вітчизняних закладах освіти. Автори визначають, що ефективне впровадження миротворчої освіти вимагає певних організаційних трансформацій, які мають включати: зміну системи управління закладом освіти, що передбачає використання трансформаційного лідерства, а також залучення всіх учасників освітнього процесу до прийняття рішень; формування сприятливого та безпечного освітнього середовища, що ґрунтується на цінностях миротворчої освіти; створення «вирівняної структури» закладу освіти, яка сприятиме довірі та співпраці між учасниками освітнього процесу; правильне цілепокладання у виховній системі закладу освіти, яке має включати формування суспільно значущих цілей та перспектив спільної діяльності щодо запровадження миротворчої освіти. Автори статті також звертають увагу на важливу роль викладачів у впровадженні миротворчої освіти. В умовах російської агресії проти України роль викладача як захисника української культури та миротворця зростає. Він має протистояти російській пропаганді та формувати в дітей і молоді правильні цінності, зокрема цінності ненасильницького спілкування та взаєморозуміння. Окрему увагу автори приділили українській мові, яка має величезний потенціал для того, щоб стати ефективним інструментом миротворчої освіти. В рамках цього дослідження було використано анкету опитувальник, яка дозволила визначити думку освітян, що проходять навчання за освітньо-професійною програмою «Управління закладом освіти (за рівнями)» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, щодо значення української мови для миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Panchenko, A.
Horozhankina, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Alimba, Ch. N.
    Why, Where, When, and How to Domesticating Peace Education In the Educational System In Nigeria? = Чому, де, коли і як запровадити миротворчу освіту в освітню систему Нігерії? / Ch. N. Alimba // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P29-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
миротворча освіта -- освітня система Нігерії -- завдання миротворчої освіти -- фактори впливу на миротворчу освіту -- функції миротворчої освіти
Анотація: Характер та динаміка соціальних загроз в освітній системі Нігерії утруднюють та стримують її розвиток. Основними проблемами, що лежать в основі цих загроз, є ерозія суспільних цінностей та моральний занепад, які відкрили шлях до спотворення поведінкових та настановчих диспозицій операторів системи. Кричуща демонстрація дискримінації, несправедливості, упереджень, заздрості, ревнощів та конфліктних ситуацій в освітній системі вимагає упровадження в національну освітню систему концепції миротворчої освіти як панацеї від цих соціальних загроз та способу підвищення продуктивності системи. У дослідженні розглянуто питання, чому, де, коли і яким чином концепція миротворчої освіти має бути інтегрована в освітню систему Нігерії. Автор доводить, що результатом її впровадження має стати набуття учнями навичок, поглядів і знань для створення безпечного середовища проживання, сталого довкілля та соціальних змін. Змістом роботи з упровадження такої концепції він вважає розробку програм, процедур, заходів, дорожніх карт, які можуть бути реалізовані систематично, щоб прищепити людям прийнятні суспільні цінності, необхідні для сприяння розвитку справжньої планетарної свідомості, яка дозволить людям функціонувати як глобальні громадяни і змінити нинішній стан людини, змінивши соціальні структури і моделі мислення, які його зумовили.
Дод.точки доступу:
Жиньєр Н. Алімба


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
35.072.22
A53


   
    Analysing contextual factors for anti-corruption activism in the regions of Ukraine : Working Paper, July 2019 / Oksana Huss [et al.] ; Universitet Leiden, Netherlands Organisation for Scientific Research, Anti-Corruption Research and Education Centre, National University Kyiv-Mohila Academy. - Kyiv : [s. n.], 2019. - 20 p.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корупція--Запобігання корупції

Кл.слова (ненормовані):
корупція -- corruption -- антикорупційний активізм -- anti-corruption activism -- регіональна корупція -- anti-corruption activism


Дод.точки доступу:
Huss, Oksana
Bader, Max
Meleshevych, Andriy
Nesterenko, Oksana
Universitet Leiden
Netherlands Organisation for Scientific Research
Anti-Corruption Research and Education Centre
National University Kyiv-Mohila Academy


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

7.


    Andrusyshyn, Bohdan.
    Democratic Traditions of the European Universities as the Development Assurance of Ukrainian Higher Education Institutions in Interwar Period / B. Andrusyshyn, O. Tokarchuk // Право України : юридичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 163-170. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
Український Вільний Університет -- правова освіта -- міжвоєнний період -- учені-емігранти -- держава
Дод.точки доступу:
Tokarchuk, Olha


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Antala, B.
    International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world = Міжнародна федерація фіз освіта та її вплив на моніторинг якісне фізичне виховання у світі / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 4-9, DOI 10.28925/2664-2069.2020.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- моніторинг
Анотація: Фізична активність вже добре запроваджена в усіх державах-членах ЄС у формі фізичного виховання, а також різноманітних програм, які дозволяють молоді люди повинні бути фізично активними до, під час і після шкільного дня.Проте активні шкільні перерви та включення фізичної активності в уроки може бути розширено на національному рівні. Кількість годин фізкультури часто визначається субнаціонально, а в деяких випадках школами. Збільшення кількості обов’язкові години та встановлення стандартів для забезпечення якості можуть додатково допомогти студентам досягти рекомендацій ВООЗ та забезпечити потенціал шкіл для просування фізична активність молоді.Дослідження мало на меті виявити передовий досвід Міжнародної федерації Фізичне виховання до моніторингу якості фізичного виховання. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел. Підвищити фізичну активність молоді можна кількома способами. Найбільший Широко використовуваною практикою є фізичне виховання, яке входить до шкільної програми в всі країни-члени ЄС; однак кількість годин фізичного виховання, що надається, обов’язкові чи факультативні, і якість значно відрізняється в різних країнах. В порядку забезпечувати якісне регулярне фізичне виховання та сприяти безпечній фізичній активності для всіх молодих людей у ​​школах вчителі фізкультури повинні бути належним чином підготовлені у сприянні оздоровчій фізичній активності, на додаток до традиційних видів спорту. Його потрібно розглядати в контексті взаємопов’язаних стратегій охопити формулювання та розробку інклюзивних та справедливих навчальних програм, які надати особисто значущий і соціально та культурно відповідний досвід і які залучають молодих людей до радості та задоволення від фізичної активності, щоб сприяти активний здоровий спосіб життя протягом усього життя. Якісні навчальні програми з фізичного виховання потрібно ґрунтуватися на аченні, що отримані знання, навички та розуміння сприяти досягненню фізичної грамотності та бути частиною добре структурованого фізичного освітня програма, що охоплює від дошкільної освіти до вищої середньої школи рівень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ivashchenko, S.
Іващенко Сергій
Lopatenko, G.
Лопатенко Сергій
Антала Браніслав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Bacurovska, I.
    Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education [Електронний ресурс] = Способи інтеграції європейського масового відкритого онлайн-курсу в університетську освіту в Україні / I. Bacurovska. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 323-337, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3275. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
Масові відкриті онлайн-курси -- освітня сфера -- платформи -- університетська освіта
Анотація: Освітні онлайн-курси набирають все більшої популярності. Освіта є однією з небагатьох областей, де вік і збереження традицій є перевагами. На відміну від сучасної автономної освіти це дослідження викликано особистою мотивацією бажанням отримати необхідні знання. У світовій практиці концепція масових відкритих онлайн-курсів з'явилася давно. У статті представлено аналітичний огляд способів впровадження європейських масових відкритих онлайн-курсів в університетську освіту України та їх можливості. Вища освіта потребує термінової реструктуризації. Масові відкриті онлайн-курси можуть опомогти студентам підвищити ефективність підготовки використовуючи простоту і масштабність таких курсів. Метою даної статті є налітичний огляд шляхів впровадження європейських масових відкритих онлайнових курсів в університетську освіту України. Створені курси містять інтерв'ю з викладачами, провідні заняття, тематичні дискусійні форуми, тощо. Використання масових відкритих онлайн-курсів може абезпечити підготовку масштабнішої аудиторії, ніж традиційні заняття в кабінетах. Масові відкриті онлайн-курси дають змогу викладачам та студентам розвивати навички, знання та мислення, необхідні для участі у складних та змінних реальних ситуаціях. Відкритий процес навчання є важливим аспектом відкритості в рамках всієї освітньої сфери. Це особливо корисно для професійного середовища фахівців, коли в курсах присутні відвідувачі з різними навичками та потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бацуровська Ілона Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Batechko N., N., Durdas A. .
    The French model for assessing the quality of higher education: current trends [Електронний ресурс] / N., Durdas A. Batechko N. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- оцінювання -- якість університетської освіти
Анотація: У статті розглядається сучасний стан розвитку вищої освіти у Французькій Республіці. Висвітлено якість вищої освіти Франції з огляду на сучасні європейські тенденції; проаналізовано французьку модель оцінювання якості вищої освіти; проаналізовано поняття якості вищої освіти. У статті охарактеризовано сучасний стан вищої освіти у Франції. Підкреслено збільшення кількості студентського населення у цій країні у другій половині ХХ століття й до сьогодні; констатовано зростання кількості академічного персоналу, яке відбувалось разом зі зростанням кількості студентів. У статті охарактеризовано типи дипломів, які студенти можуть здобути після завершення навчання у закладах вищої освіти; розкрито особливості типів французьких дипломів. В статті аналізується структура вищої освіти Франції, підкреслюється ефективність, інноваційність та продуктивність, яких очікують від вищої освіти в Європі сьогодні. В статті підкреслено ефективність вищої освіти як якісну характеристику. Проаналізовано систему оцінювання якості вищої освіти як сукупність процесів, які можна розділити на дві широкі категорії, а також виділено значення постійного оцінювання у французькій системі вищої освіти. У статті розглядаються історичні передумови для розвитку французької моделі оцінювання якості вищої освіти. Проаналізовано органи, які беруть участь у оцінюванні якості вищої освіти у Франції, зазначено їхню роль та завдання. Розглянуто підходи та методи забезпечення якості вищої освіти у Франції; виділено зовнішнє та внутрішнє оцінювання та зазначено їхні особливості. У статті згадуються процедури самооцінки, інструменти для їх реалізації та їх склад. Зазначається можливість використання позитивного французького досвіду при оцінюванні якості вищої освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Batechko, N.
    Engineering education quality assurance in the European educational area / N. Batechko, M. Lut // The Modern Higher Educational Review. - 2018. - № 3. - P45-58, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.6 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- інженерна освіта -- освітня програма
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lut, M.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Batechko, N.
    Higher education, quality of higher education, expert support and its assurance: the canonization of concepts (theoretical and methodological discourse) / N. Batechko // The Modern Higher Educational Review. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv University, 2017. - № 2. - С. 92-100DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.9

Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Batechko, N.
    The system of management of the university education quality: the experience of the European Union [Електронний ресурс] = Система управління якістю університетської освіти:досвід Європейського Союзу / N. Batechko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 342-357, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.342357. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- менеджмент якості університетської освіти -- якість -- якість університетської освіти
Анотація: У статті висвітлено сучасні тенденції менеджменту якості університетської освіти в контексті сучасних європейських практик. Простежено еволюцію розвитку системи менеджменту якості в Європейському Союзі. Представлено сучасний науковий дискурс щодо проблеми менеджменту якості університетської освіти в європейському науковому просторі та в Україні, зокрема відмінності в дефініційному аналізі та концептуальних положеннях. Зазначено особливості та відмінності зовнішнього та внутрішнього оцінювання в системах забезпечення якості університетської освіти, наголошено на необхідності балансу між цими процесами та пошуку оптимальних методів оцінювання. Окреслено основні тенденції розвитку системи менеджменту якості університетської освіти в Україні, зокрема, розробку та запровадження правових механізмів, постійно діючого моніторингу якості вищої освіти з урахуванням світового, європейського та національного досвіду, удосконалення рейтингової системи оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти як інструментів управління якістю вищої освіти. Представлено систему менеджменту якості університетської освіти, як на державному рівні, так і на рівні окремого закладу вищої освіти. Доведено доцільність втілення кращих європейських практик із збереження якості університетської освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

14.


    Bielikova, Natalia.
    The influence of physical condition level on the adaptive capacity of the organism and stress resistance of students of the faculty of physical education / N. Bielikova, S. Indyka, A. Tsos // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - № 3. - С. 32-40. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
студенти-фізкультурники -- рівень фізичного стану -- адаптаційний потенціал -- вегетативний індекс -- психоемоційний стан -- стресостійкість
Дод.точки доступу:
Indyka, Svitlana
Tsos, Anatolii


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Bilola, T.
    Professionalization for graduate еmployability in Сameroon higher education: old wine in new wineskins = Професіоналізація для працевлаштування випускників у Камеруні вища освіта: старе вино в нових мюхах? / T. Bilola, D. Pascal // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P120-133, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
працевлаштування випускників -- вища освіта -- реформа -- професіоналізація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Pascal, D.
Паскаль До
Білола Терезія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.
821.111
B64


    Blackmore, Richard Doddridge.
    Lorna Doone, / R. D. Blackmore. - Москва : Литература на иностранных языках, 1961. - 571 p. - (Учебная серия). - 20.00 грн.
Переклад назви: Лорна Дун
    Зміст:
Elements of Education . - P .7
My Last Fight at School . - P .8
The Doone-Track . - P .13
A Visit to the Doone Valley . - P .20
The Doones . - P .25
Necessary Practice . - P .28
Hard to Climb . - P .31
A Boy and a Girl . - P .36
Tom Faggus . - P .42
A Man Justly Popular . - P .50
Mr. Reuben Huckaback . - P .54
Uncle Ben's Disappointment . - P .64
Lorna . - P .64
Lorna's Story . - P .70
A Royal Invitation . - P .76
In London . - P .84
The Chief Justice . - P .84
Hope of Lorna . - P .91
Harvest Home . - P .99
Uncle Ben Again . - P .104
Unexpected Help . - P .107
Two Confessions . - P .118
Back to Business . - P .123
A Desperate Enterprise . - P .127
A Good Turn for Jeremy . - P .134
A Troubled State . - P .139
Two Fools Together . - P .143
Cold Comfort . - P .147
The Great Winter . - P .151
Not Too Soon . - P .155
Brought Home at Last . - P .159
A Change Long Needed . - P .164
Squire and Businessman . - P .167
In Self-Defence . - P .175
Maiden Sentinels . - P .179
A Merry Meeting and a Sad One . - P .184
A Visit From the Counsellor . - P .189
The Way to Make the Cream Rise . - P .196
Jeremy's Discovery . - P .201
Nobody to Blame . - P .206
Getting into Chancery . - P .213
Lorna's Old Nurse . - P .219
Mr. Huckaback's Secret . - P .225
Lorna Gone Away . - P .233
In Search of Comfort . - P .239
A Visit from Annie . - P .245
Defeated by Two Women . - P .250
Slaughter in the Marshes . - P .255
John a Prisoner . - P .259
In London Again . - P .265
Lorna still is Lorna . - P .270
John is John no Longer . - P .278
Sir John in Oare Parish . - P .286
The Cup is Full . - P .288
The Counsellor and the Carver . - P .296
Out of Chancery . - P .301
Life and Lorna Come Again . - P .309
List of Proper Nouns . - P .317
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Англійська література--Популярні видання

Анотація: Данное адаптированное и сокращенное издание книги Р. Д. Блэкмора «Лорна Дун» предназначается для студентов второго курса языковых вузов, а также для широкого круга лиц, изучающих английский язык на курсах, в кружках и самостоятельно.??Книга снабжена постраничными комментариями, поясняющими исторические и географические реалии, а также списком собственных имен, данных з транскрипции.
Дод.точки доступу:
Раук, М.И. \упор.\
Алексеев, В.Г. \худ.\
Блэкмор Р.Д.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

17.


    Bobrytska, V.
    Educational portal seen as a key component of informatisation of contemporary tertiary education / V. Bobrytska // The Modern Higher Educational Review. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv University, 2017. - № 2. - С. 130-137DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.19

Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Budak, V.
    Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 41-45, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- лідер-патріот -- критичне мислення -- патріотичне виховання -- Лідер патріотів
Анотація: У статті розглядається проблема формування студентів університету під час викладання психолого-педагогічних дисциплін не лише якостей патріота своєї країни, а й формування особистості, яка повинна відповідати вимогам до особистості лідера-патріота . Наведено приклади методів «Мислення лідера», «Синквейн», «Преса» під час викладання психолого-педагогічних дисциплін. Аналіз виконання студентами завдань методу «Преса» проводиться відповідно до визначених складових процесу патріотичного виховання: пізнавального, мотиваційно-ціннісного, діяльнісно-поведінкового, особистісно-оцінного та соціально-ціннісного. Наступний аналіз суттєвої характеристики відповідей студентів окреслений як виклик для подальших наукових розробок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Oleksiuk, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Bukola, Alena.
    Current situation in teaching physical education at universities in the slovak republic / A. Bukola, K. Zuskola, A. Horbacz // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - № 2. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- навчальні програми -- студенти -- фізичні навантаження -- університети -- кафедри фізичного виховання
Дод.точки доступу:
Zuskola, Klaudia
Horbacz, Agata


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Bulvinska, O.
    Interactive methods in communicative education [Електронний ресурс] / O. Bulvinska, N. Khanykina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6873. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: У статті розглядається проблема використання активних методів і форм навчання і викладання, які засновані на взаємодії між учнями, у комунікативній освіті. Комунікативна освіта розуміється як процес формування комунікативних знань, умінь, компетентостей, розвиток комунікативних якостей особистості і накопичення професійно-комунікативного досвіду взаємодії з оточуючими, які потрібні фахівцеві для успішної професійної діяльності в соціокультурному середовищі. Емпіричний матеріал дослідження був зібраний методом опитування науково-педагогічних працівників з українських університетів. Респондентам були запропоновані питання, згруповані у 2 блоки. У першому блоці опитані мали вибрати інтерактивні методи, що використовуються ними в освітньому процесі. Другий блок був присвячений розумінню ефективності інтерактивних методів. Результати дослідження підтвердили: незважаючи на нові освітні тенденції, викладачі недостатньо використовують в освітньому процесі інтерактивні методи і форми (за винятком лекції-діалогу і семінару-дискусії). Інші інтерактивні методи менш популярні серед викладачів університетів, що свідчить про деяку одноманітність у виборі цих методів і недостатню обізнаність викладачів про них. Результати опитування науково-педагогічних працівників свідчать також про неоднозначне розуміння ефективності інтерактивних методів. Відповідей про те, що їх слід використовувати в певних навчальних ситуаціях, в залежності від навчального матеріалу, вдвічі більше, ніж відповідей з однозначним розумінням їх ефективності. Ці результати не відповідають сучасним освітнім тенденціям, які передбачають активізацію, стимулювання та заохочення активної діяльності кожного студента в освітньому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Khanykina, N.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)