Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (161)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=education<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 420
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Староста, Володимир Іванович.
    (Не) змішане навчання у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не) змішування = (Non) blended learning in higher education: views of the participants of the educational process on (non) blended / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 12. - С. 133-153, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1211 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- дистанційне навчання -- очна форма навчання -- заочна форма навчання -- онлайн опитування
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання різних моделей організації навчання в сучасних умовах: змішаного навчання як інтеграції традиційного (аудиторного/віч-на-віч) та дистанційного навчання, а також традиційного та дистанційного навчання у випадку відсутності такого змішування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Starosta Volodymyr


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Levovitski, T.
    About the model of higher education – university tradition, changes, problems and suggestions of solutions = Про модель вищої освіти - університетська традиція, зміни, проблеми та пропозиції рішень / T. Levovitski // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P15-30, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
модель диференційованої вищої освіти -- освітні перетворення -- функції університетів -- вища освіта -- університет
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Левовицький Тадеуш


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Sheremet, Maria.
    Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education / M. Sheremet, D. Suprun // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2021. - № 2. - С. 60-65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
інтернаціоналізація -- вища освіта -- транс-і міждисциплінарний підхід -- система професійної підготовки в галузі спеціальної освіти -- мобільні міжнародні студенти -- іноземні студенти
Дод.точки доступу:
Suprun, Daria


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Козлова, Галина.
    Actual problems of competence approach in ecological education for engineering studenta [Текст] / Г. Козлова, Т. Саєнко // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 56-60. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- технічний університет -- компетентісний підхід
Дод.точки доступу:
Саєнко, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Hladkova, V.
    Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P35-40, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.3540. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- кадровий резерв -- акмесинергетичне забезпечення -- адаптивне управління
Анотація: У статті розкрита сутність та особливості формування кадрового резерву закладу вищої освіти. Функції кадрового резерву проаналізовано з двох точок зору: закладу вищої освіти (інформаційна функція, кадрове планування, ресурсозбереження, антикризова, регуляторна) і точка зору резервіста (кар’єрна, мотиваційна, розвивальна функції). Управління кадровим резервом представлено кількома підходами: класичним (навчання пов’язане з компетенцією конкретної посади; вступ до кадрового резерву проводиться за рекомендацією колегії; оцінка є багаторівневою); управління кадровим резервом в контексті концепції управління талантами (розвиток вибудовується на основі потреб і дефіцитів в компетенціях резервістів); синтетичний (кадровий резерв є співтовариством, що самоорганізується, і програмою підготовки кадрів.). Адаптивна технологія управління є найбільш ефективною для регулювання відносин між членами кадрового резерву, а також для допомоги їм у здійсненні професійного саморозвитку та самовдосконалення. Адаптивне управління ґрунтується на принципах акмесинергії, оскільки забезпечує сприятливі умови для самоорганізації, самопізнання, саморозуміння, самовизначення, самопрогнозування і саморозвитку, самоактуалізації та самореалізації особи як суб’єкта професійної діяльності. Запропоновано форми роботи з резервістами і структуру служби акмесинергетичного забезпечення, основні напрями роботи якої передбачають: інформаційно-аналітичну роботу (загальний відділ); організаційно-проектувальну (прогностичний відділ); акмеолого-технологічну (технологічний відділ); психологічну (відділ акмесинергетичної підтримки); дослідження (аналітичний відділ). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в розвитку акмеологічної технології для кадрового резерву в закладах вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
Шифр: A596047 (Журнал)
Administration et education. L'inspection en questions [Текст] : revue de l'Association francaise des Administrateurs de l'education. - Paris : [s. n.]. - Переклад назви: Адміністрація та освіта. Питання контролю : журнал французької асоціації директорів освіти. - ISSN 0222-674X
Зареєстровані надходження:
     2005 
Знайти схожі

7.
37:005.745
A23


    AET 2020. Symposium on Advances in Educational Technology [Текст] : proceedings: November 12-13, 2020, Kyiv, Ukraine / Academy of Cognitive and Natural Sciences; editor: S. Semerikov, V. Osadchiy, O. Kuzminska. - Kyiv : SCITERPRESS, 2020.
   Volume 2 : Proceedings of the 1 st Symposium on Advanced in Educational Technology. - 2020. - 592 p. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
online training -- Google Lens -- e-Learning -- educational environment -- donor programs -- project managment -- distance postgraduate education -- open science -- graphic 3D reconstruction -- cloud-oriental learning technologies -- flipped learning -- educational online courses -- PhD training -- Cisco CyberSecurity operations -- global information space -- GeoGebra -- Moodle -- virtual reality
Дод.точки доступу:
Semerikov, Serhiy \editor\
Osadchiy, Viacheslav \editor\
Kuzminska, Olena \editor\
Academy of Cognitive and Natural Sciences


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
37:005.745
A23


    AET 2020. Symposium on Advances in Educational Technology [Текст] : proceedings: November 12-13, 2020, Kyiv, Ukraine / Academy of Cognitive and Natural Sciences; editor: S. Semerikov, V. Osadchiy, O. Kuzminska. - Kyiv : SCITERPRESS, 2020.
   Volune 1 : Proceedings of the 1 st Symposium on Advances in Educational Technology. - 2020. - 748 p. - ). - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
online training -- COVID-19 -- pandemic -- educational environment -- donor programs -- project managment -- distance postgraduate education -- open science -- graphic 3D reconstruction -- cloud-oriental learning technologies -- flipped learning -- educational online courses -- PhD training -- Cisco CyberSecurity operations -- global information space -- GeoGebra -- Moodle -- virtual reality
Дод.точки доступу:
Semerikov, Serhiy \editor\
Osadchiy, Viacheslav \editor\
Kuzminska, Olena \editor\
Academy of Cognitive and Natural Sciences


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
35.072.22
A53


   
    Analysing contextual factors for anti-corruption activism in the regions of Ukraine : Working Paper, July 2019 / Oksana Huss [et al.] ; Universitet Leiden, Netherlands Organisation for Scientific Research, Anti-Corruption Research and Education Centre, National University Kyiv-Mohila Academy. - Kyiv : [s. n.], 2019. - 20 p.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корупція--Запобігання корупції

Кл.слова (ненормовані):
корупція -- corruption -- антикорупційний активізм -- anti-corruption activism -- регіональна корупція -- anti-corruption activism


Дод.точки доступу:
Huss, Oksana
Bader, Max
Meleshevych, Andriy
Nesterenko, Oksana
Universitet Leiden
Netherlands Organisation for Scientific Research
Anti-Corruption Research and Education Centre
National University Kyiv-Mohila Academy


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

10.


    Koloskova, Nadiya.
    Approaches to distance learning in physical education in colleges during war = Нові підходи до організації дистанційного навчання фізичного виховання в умовах війни в закладах фахової передвищої освіти / N. Koloskova // The Modern Higher Educational Review. - 2022. - № 7. - P94-103, 10.28925/2518-7635.2022.79 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- дистанційне навчання -- фізичне виховання -- студент
Анотація: Карантин та протиепідемічні заходи через запобігання поширенню COVID-19, російська військова агресія проти України та запровадження через це освітнього процесу в дистанційному форматі, значно обмежили можливість студентів користуватися спортивними залами закладів фахової перед вищої освіти та знизили кількість практичних з викладачами, що згубно вплинуло на стан здоров’я студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Колоскова, Надія


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

11.


    Saukh, P.
    Architectonics and methodological strategies of multicultural education / P. Saukh // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P46-51, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
культурно-етнічний нарцисизм -- ідентичність -- мультикультуралізм -- консулідуюча нація -- позитивна дискримінація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Саух Петро


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Федоренко, С. В.
    Art learning as an integral part of the U.S. students’ general education [Текст] / С. В. Федоренко // Мистецтво та освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2018. - № 1. - С. 2-5

Кл.слова (ненормовані):
естетична грамотність -- інтегрування -- навчання мистецтва

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Yunina, Olha.
    Artificial intelligence tools in foreign language teaching in higher education institutions [Електронний ресурс] / O. Yunina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P77-90, DOI 10.28925/2617-5266.2023.85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
засоби штучного інтелекту -- навчання іноземних мов -- вищий навчальний заклад -- технології -- якість навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі використання засобів штучного інтелекту (ШІ) у системі навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Дослідження містить огляд сучасних підходів до навчання мови, переваги та можливості використання ШІ в навчальному процесі, а також аналіз впливу цих інструментів на навчальні досягнення студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Struberga, S.
    China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter? [Електронний ресурс] / S. Struberga. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 32-41, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
Китай -- науково-освітній обмін -- міжлюдський обмін
Анотація: Формат «16+1» став однією з найбільш обговорюваних структур регіональної співпраці в рамках ініціативи «Пояс і шлях» (B&R). Незважаючи на те, що цей формат досі в політичному порядку денному деякі країни Східної Європи поставили під сумнів його доцільність, тоді як інші готові продовжувати розширення можливостей взаємовигідних відносин. Обсяг взаємодій всередині механізму організовано навколо 3 осей: торгівля, інвестиції та обміни між людьми. Останнє сприяє фасилітації взаємної довіри, консолідації, міжкультурного розуміння та обміну знаннями між КНР та ЦСЄ, де сектор науки та освіти є важливим інструментом, який веде просування обмінів між людьми. Метою статті є дослідження студентської мобільності та академічних обмінів вищої освіти інститути як інструмент сприяння більш широкому співробітництву між ЦСЄ та КНР, враховуючи можливості, які дає робота у форматі 16+1. Особлива увага приділяється описати основні виклики та перспективи співпраці у сферах науки та освіти з наголосом на різному сприйнятті загроз, викликаних політичним контекстом. Дослідження базується на аналізі існуючих досліджень, статистики та даних, зібраних з 15 глибинних напівструктурованих інтерв’ю з людьми з КНР та 5 країн ЦСЄ, залучених до обміну КНР-ЦСЄ у 2019 р. Інші 5 поглиблених у 2021 році було проведено напівструктуровані інтерв’ю з метою перевірки ситуації у співпраці під час Covid-19 Пандемії, а також з урахуванням політичних викликів, з якими стикається формат 16+1
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Струберга С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Sysoiev, O.
    Circular economy education: experience of Finland = Освіта циркулярної економіки: досвід фінляндії / O. Sysoiev // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P60-68, DOI 10.28925/2518-7635.2021.66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- циркулярна економіка -- дипломні програми -- методи -- формат освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сисоєв Олексій


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

16.
35.072.22
C58


   
    Civil Society Against Corruption in the regions of Ukraine: recomendations for (international) assistance : Policy brief, July 2019 / Oksana Nesterenko [et al.] ; Universitet Leiden, Netherlands Organisation for Scientific Research, Anti-Corruption Research and Education Centre, National University Kyiv-Mohila Academy. - Kyiv : [s. n.], 2019. - 12 p.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корупція--Запобігання корупції

Кл.слова (ненормовані):
громадянське суспільство -- Civil Society -- запобігання корупції -- prevention of corruption -- міжнародна допомога -- international assistance -- регіональна корупція -- regional corruption


Дод.точки доступу:
Nesterenko, Oksana
Bader, Max
Huss, Oksana
Meleshevych, Andriy
Universitet Leiden
Netherlands Organisation for Scientific Research
Anti-Corruption Research and Education Centre
National University Kyiv-Mohila Academy


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

17.
35.072.22
C58


   
    Civil Society Against Corruption in Ukraine: pathways to impact : Working Paper, July 2019 / Max Bader [et al.] ; Universitet Leiden, Netherlands Organisation for Scientific Research, Anti-Corruption Research and Education Centre, National University Kyiv-Mohila Academy. - Kyiv : [s. n.], 2019. - 24 p.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корупція--Протидія корупції

Кл.слова (ненормовані):
громадянське суспільство -- Civil Society -- протидія корупції -- counteracting corruption


Дод.точки доступу:
Bader, Max
Huss, Oksana
Meleshevych, Andriy
Nesterenko, Oksana
Universitet Leiden
Netherlands Organisation for Scientific Research
Anti-Corruption Research and Education Centre
National University Kyiv-Mohila Academy


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

18.
811.111
S 41


    Scrivener, Jim.
    Classroom Management Techniques [Текст] / J. Scrivener. - Cambridge : Cambridge University Press, 2014. - 307 p. - ISBN 978-0-521-74185-9 : 50.00 грн., 744.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Управління класом--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
education -- school management
Дод.точки доступу:
Thornbury, Scott \cons. ed.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

19.


    Локшина, Олена Ігорівна.
    Comparative education in Ukraine: trajectory of development [Текст] / О. І. Локшина // Український педагогічний журнал = Ukrainian educational journal. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 4. - С. 7-18. - Библіогр.: 26 назв.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

20.
37:001.32](477)Локшина
Л 73


    Локшина, Олена Ігорівна.
    Comparative education in Ukraine: trajectory of development / О. І. Локшина // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 4. - С. 7-18. - текст англ. - Библіогр.: 26 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Порівняльна педагогіка--освіта

Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка в Україні -- методологія порівняльної педагогіки -- педагогічна компаративістика
Анотація: У татті обгрунтовується взаємозв'язок між характером розвитку порівняльної педагогіки в Україні та суспільно-політичним контекстом.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)