Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (161)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=education<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 420
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 19
Вихідні дані : : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка Б.м., 2013
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загольна педагогіка--порівняльна-педагогічні розвітки--соціальна педагогіка
Зміст : Образование в структуре национальной инновационной системы/ Б. П. Мартиросян. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в./ Т. М. Высочина. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів/ В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження"./ С. Б. Бабаян. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії/ Т. В. Каракатсаніс. The genesis of pedagogical education in Sweden/ Н. В. Кошарна. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США/ О. В. Андрюшина. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.)/ А. В. Гаврилюк. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів/ Л. В. Канішевська. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine/ С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Ягеніч. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів/ О. Г. Куцан. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти/ Н. Л. Сосницька. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики/ В. І. Бобрицька. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти/ М. Ф. Войцехівський. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах/ Т. О. Кашпур. Використання служб Google для організації практики студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти/ В. П. Покась, Я. С. Фруктова. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови/ І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях/ Н. А. Клішевич. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі/ О. А. Попов. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе/ А. С. Толкачова. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Л. О. Котлова. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею/ С. А. Котловий. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/ І. О. Цибулько. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації/ М. В. Сітцева.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111'276.6(075/Е 79-284448792
Назва : ESP: Design : The textbook for students of higher educational establishments all specialities of the Design Faculty
Вихідні дані : K.: KNUTD, 2012
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : The Ministry of education and science, youth and sport of Ukraine, Kiev National University of Technologies and Designe
Примітки : Approved by the Ministry of education and sciense, youth and sport of Ukraine
ISBN, Ціна 978-966-8276-49-1:
ДРНТІ : 18
УДК : 811.111'276.6(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Піроженко Т. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"/ Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко (стр.4-9) Кл.слова: сенсорний досвід,пізнавальна активність,математична уява
Рома О. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку/ О. Рома (стр.10-17.) Кл.слова: сенсорний розвиток, сенсорний еталон, конструювання як вид діяльності, конструктори LEGO Education, тематичні набори LEGO
Бондар Л. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи/ Л. Бондар, С. Гуцол (стр.18-26.) Кл.слова: методика Марії Монтессорі, LEGO-конструктор як ігровий дидактичний засіб, набори конструкторів LEGO Education, конструктивні вміння, контроль помилки
Козлова Т. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору/ Т. Козлова, Н. Кондратенко (стр.27-32.) Кл.слова: сенсорна кімната, корекційна робота, комплекс сенсорних вправ, порушення діяльності зорового аналізатора, сенсорна інформація, релаксаційний ефект
Карабаєва І. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу/ І. Карабаєва (стр.33-38.) Кл.слова: мультисенсорний підхід до навчання, технологія навчання дітей дошкільного віку "Чую, бачу, роблю", сенсорна система, аналізатор
Бєлєнька Г. Ознайомлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком/ Г. Бєлєнька (стр.42-49.) Кл.слова: навчальна діяльність, цілеспрямоване навчання, процес пізнання, емоційна забарвленість процесу пізнання, авторська казка
Шелудько О. Подорожуємо " Комп'ютерними сходинками"/ О. Шелудько (стр.50-57.) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, комп'ютерна грамотість, гурткова робота в комп'ютерному класі, розвивальні ігри, дидактичні ігри
Ген Д. Місце консультування в системі методичної роботи/ Д. Ген, Л. Нєнова (стр.58-65.) Кл.слова: форми методичної роботи з педагогами, активізація творчого мислення педагогів, консультування, тьютор
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Іноземні мови -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Скляренко Н. К. Навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів іншомовного письма в аспекті компетентісного підходу/ Н. К. Скляренко, О. М. Устименко (стр.3-19)
Майєр Н. В. Вимоги до сучасного викладача іноземних мов вищого начального закладу/ Н. В. Майєр (стр.19-25)
Сушко М. О. Навчання граматики майбутніх учителів китайської мови (на матеріалі загального запитання)/ М. О. Сушко (стр.25-31)
Зайцева І. В. Вправи для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій/ І. В. Зайцева (стр.31-45)
Сень Т. О. Multimedia in Education and in Language Tesching: UK and Amerikan Experience/ Т. О. Сень, І. Л. Джуган (стр.45-50)
Квасова О. Г. Навчання студентів магістратури англомовного професійно орієнтованого усного і писемного мовлення/ О. Г. Квасова (стр.50-56)
Харченко Г. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови засобами фразеології/ Г. Харченко, Ю. Дем'янова (стр.56-63)
Козло І. В. Практичне заняття з французської мови на тему "Мистецтво. Живопис" для студентів 3 курсу мовних спеціальностей/ І. В. Козло, О. М. Шерстюк (стр.63-68)
Кузьменко Ю. В. Урок англійської мови на тему "Main Cities and Places of Interest in Ukraine" для учнів 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ Ю. В. Кузьменко, О. С. Андрущенко (стр.68-72)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : О818471
Назва : Освіта і управління : наук.-практ. журн.
Паралельн. назви :Education and Management
Вихідні дані : Київ, 1997
Колективи : Академії наук вищої школи України, Українсько-американський гуманітарний інститут "Вісконсінський Міжнародний Університет (США) в Україні"
Анотація: Журнал має статус ВАКівського видання — друкує основні результати дисертаційних досліджень за галузями: педагогічні науки, психологічні науки, державне (галузеве) управління (управління освітою).
Зареєстровані надходження:
     2013  2012  2011  1997 
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Кошарна Н. В.
Назва : The genesis of pedagogical education in Sweden
Паралельн. назви :Генезис педагогічної освіти в Швеції
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр./ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 28-31 (Шифр 74.0я43/П 24-032373)
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Педагогічна освіта --Швеція
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Переглянути або завантажити 
Знайти схожі

7.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : Н057263
Назва : Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал
Вихідні дані : Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка; Київ: Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001
Кільк.характеристики : on-line
Колективи : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Серія: Педагогічні науки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Виходить онлайн із 2023 рокуВключено до переліку наукових фахових видань України (Категорія «Б»). - Назва з титул. екрана
ISSN: 1609-85952412-0774
УДК : 37 + 378
Предметні рубрики: Педагогічні науки
Анотація: Проблеми філософії, теорії і практики неперервної професійної освіти, а також проблеми теорії та методики професійної освіти
Зареєстровані надходження:
     2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001 
Видання можна знайти в:
ГП ІБВ; ГП ЧЗ;
,
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів журналу,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Бібліометрика української науки,
Перейти до зовнішнього ресурсу Open Ukrainian Citation Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Directory of Research Journals Indexing (DRJI),
Перейти до зовнішнього ресурсу BASE (Bielefeld Academic Search Engine),
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat,
Перейти до зовнішнього ресурсу MIAR: Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit,
Перейти до зовнішнього ресурсу Academic Resource Index (ResearchBib),
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Ulrichsweb (Ulrich’s Periodicals Directory) ,
Перейти до зовнішнього ресурсу EBSCO
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(477)/С 40
Автор(и) : Сисоєва, Світлана Олександрівна, Батечко, Ніна Григорівна
Назва : Вища освіта України: реалії сучасного розвитку
Вихідні дані : Київ: ЕКМО, 2011
Кільк.характеристики :341 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Національний університет біоресурсів і природокористування України, міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-2153-58-3: 30.00, 30.00, 46.00, 35.00, грн.
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 378(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта --Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф2(3), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), Ф2(3), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : A596047
Назва : Administration et education. L'inspection en questions : revue de l'Association francaise des Administrateurs de l'education
Вихідні дані : Paris,Б.р.
ISSN: 0222-674X
Зареєстровані надходження:
     2005 
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.011.1/Ф 50
Назва : Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матеріали Международної науково-практичної конференції, 18-19 жовтня, 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :339 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
Ціна : 52.25, 52.00, 55.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 77.01
УДК : 796.011.1 + 378(06)
Предметні рубрики: Фізична культура-- Спорт-- Методика викладання фізичної культури
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев'юк. Київська доба лікаря і педагога Олександра Анохіна/ Ф. Л. Левітас. Бібліографічний огляд дисертаційних досліджень з історії вітчизняної фізичної культури і спорту/ О. М. Вацеба. Розвиток їздового спорту в Україні/ О. М. Поляничко, Ю. А. Поляничко. Парадигма здорового способу життя, фізичної культури та боротьби за покращення благоустрою в житті городян м. Києва у XIX—XX століттях/ О. Б. Попова. Питання становлення фізичної культури на західноукраїнських землях у сучасних наукових дослідженнях/ І. В. Стражнікова. Внесок O.K. Анохіна та В.К. Крамаренка у розвиток фізичного виховання молоді в Києві (перше десятиліття XX ст.)/ Ю. В. Черпак. Health-improving orientation technology of physical education's process after recovering from respiratory diseases among children at the age of 7—8 in Poland and Ukraine/ М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.]. Анализ показателей соматического состояния женщин второго периода зрелого возраста с гипо- и гипердинамическим характером преподавательской деятельности/ A. A. Горелов, О. Г. Румба, Н. К. Байтлесова. Взаємозв'язок емоційного інтелекту та адаптаційного потенціалу підлітків-спортсменів/ Г. В. Охромій [и др.]. Лечебная физическая культура в реабилитации студентов специальных медицинских групп,страдающих близорукостью / Е. В. Бисмак. Використання оздоровчого бігу у фізичному вихованні студентів з надлишковою масою тіла/ О. В. Гацко, Л. Г. Євдокимова, Н. П. Гнутова. Актуальні питання фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення ВНЗ/ А. Г. Гулігас, Н. П. Гнутова ; . Особливості організації самостійних фізкультурно-оздоровчих занять зі студентською молоддю/ Т. П. Гусєв [и др.]. Фізична культура та збереження здоров’я/ М. М. Гуменюк. Критерії професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності/ П. Б. Джуринський. Актуальні питання фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл України/ Т. Г. Диба, М. С. Косік, Н. А. Косік. Адаптація першокурсників до університетського навчання: соціально-психологічний дискурс / О. В. Зеленюк, В. В. Чекмарьова, Т. В. Мариськіна ; . Фізичне виховання як складова освіти студентської молоді/ О. Д. Кривчикова. Фізичне виховання як процес становлення особистості — носія фізичної культури/ У. В. Корнійко, А. Г. Гулігас. Роль рухової активності дошкільника в системі сучасного фізичного виховання/ К. В. Левшунова. Фізичне виховання студентів спеціальної медичної групи/ В. М. Ляшенко, Туманова В. М. , Т. В. Мариськіна. Спрямованість змісту професійно-прикладної фізичної підготовки у студентів гуманітарного профілю/ О.В. Магера. Эффективные формы оздоровительной практики в управлении физическим состоянием и здоровьем студентов/ Т. Г. Магера, Пионтковский Д. В. , Е. В. Лахтадыр. Сучасні методики підвищення реабілітаційних процесів при сколіозах та короткозорості (міопії) учнів спеціальної медичної групи/ В. І. Майєр. Вплив та значимість занять фізичною культурою при вегето-судинній дистонії/ О. А. Молчанова. Передумови виникнення художньої гімнастики як специфічної системи фізичного виховання жінок / Т. В. Нестерова. Проблема фізичного виховання студенток з надлишковою масою тіла/ Т. В. Нестерова, Є. В. Диба. Об'єктивні умови та фактори, що впливають на формування потреб у фізичному вдосконаленні студентської молоді/ Є. А. Павленко. Педагогічна характеристика рухливих ігор з урахуванням вікових особливостей дітей грудного, раннього дитячого та дошкільного віку/ В. М. Туманова, В. М. Ляшенко, Є. І Гнутов. Теоретико-методологічні основи фізичного виховання різних груп населення/ І. В. Шеремет. The development of physical activity among children and adolescents (opinion of physiotherapists and teachers)/ j. Knotowicz, М. Radzlyevska. Освітня політика України у галузі здоров’язбереження молоді за умов державного суверенітету/ В. І. Бобрицька. Оптимизированная технология подбора индивидуальных дозированных нагрузок у спортсменов секции тхэквондо/ Г. В. Охромий [и др.]. Новітні методи модернізації фізичного виховання у вищих навчальних закладах/ Г. В. Охромій [и др.]. Малые формы физкультурных занятий как средство повышения двигательной активности и работоспособности студентов/ О. Г. Румба. Хронофізіологічні особливості варіабельності серцевого ритму у спортсменів у процесі річної підготовки/ Ю. О. Полатайко. П’ять Тибетських ритуалів як джерело здоров'я і довголіття. Основи правильного харчуванняі сумісності продуктів/ В. В. Бєлкін. Оптимізація навчально-виховного процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури/ І. Б. Гринченко. Об'єктивні та суб'єктивні фактори формуючого впливу на заняття фізичним вихованням у ВНЗ/ С. К. Ковальчук, А. Г. Гулігас, В. Ю. Кудря. Оптимізація процесу підготовки юних тенісистів на початковому етапі шляхом застосування програми міні-теніс/ A. M. Козак, М. В. Ібраімова. Контроль рухової діяльності спортсменів в ігрових видах спорту/ В. В. Коротя, Т. М. Совгіря, Ю. В. Пушкарьов. Розвиток силових якостей "сумісним" методом/ А. А. Єретик, І. В. Попов, Є. М. Корж. Адаптивная физическая культура в ВНЗ/ В. В Иванько, И. Л. Портна, Л. И. Даныло. Особливості формування комунікативних умінь учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Передумови виникнення сучасної системи оздоровчих занять гімнастикою/ Т. В. Нестерова, К. Ю. Слюсар. Контроль за станом здоров'я школярів у процесі фізичного виховання — актуальна проблема сьогодення/ Т. І. Омельченко. Модернізація сучасної концепції фізичного виховання та її професійна спрямованість/ A. M. Пустолякова.
Примірники : всього 1: ГП(3), Ф2(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП(3), Ф2(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(4)(091)/T44
Назва : The state of education in Europe : Challenges and Implication of the "Youth and History"- Survey
Вихідні дані : Humburg: Korberg-Stiftung, 1998
Кільк.характеристики :243 с
ISBN, Ціна 3-89684-009-6:
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37(4)(091)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія --Європа
Історія освіти --Європа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проблеми освіти--молодь--перспективи освіти
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : J345539035
Назва : Journal of Studies in International Education
Вихідні дані : ,Б.р.
Колективи : Association for Studies in International Education
ISSN: 1028-3153
Зареєстровані надходження:
     2007 
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/І 54
Назва : Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту : навчальний посібник
Паралельн. назви :"Что такое хорошо?" учимся ценить и оценивать висшее образование = Quality matters: how to value and evaluate higher education
Вихідні дані : Львів: Манускрипт, 2014
Кільк.характеристики :570 с
ISBN, Ціна 978-966-2400-37-3:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.6](477) + 005.6
Предметні рубрики: Педагогіка
Вища освіта-- Організація освіти
Педагогіка-- вища освіта-- організація освіти --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): патерналізм--академічна культура--інтернаціоналізація--концептуальна модель--моніторинг якості--кадри--професіоналізм--якість--концепція
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП КС(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/В 42
Назва : Від контролю до культури якості: перезавантаження процесів забезпечення якості в українській вищій школі : практичний посібник = "We share because we care?": reloading the processes of quality assurance in the Ukrainian higher education
Вихідні дані : Львів: Манускрипт, 2014
Кільк.характеристики :168 с
ISBN, Ціна 978-966-2400-38-0:
ДРНТІ : 14.35.01
УДК : 378:005.6](477) + 005.6
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища школа-- Організація освіти --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): законодавча база--менеджмент--якість--академічний персонал
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004/І 74
Назва : Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004 + 378
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Тези
Освіта
Зміст : Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання/ С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма/ А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови/ К. М. Білик. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз"/ О. А. Білоус. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі/ О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. Організазія МООС з використанням WIKI-технології/ Л. О. Варченко-Троценко. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів/ О. С. Воронкін. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси"/ М. А. Гладун. Блоги як засоби освітньої діяльності/ О. М. Глушак. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій/ Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote/ Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. Роботехніка як змагання інтелектів/ О. М. Дзюба. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка/ Т. А. Дорошенко. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ/ А. С. Карпенко. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами/ В. В. Коваленко. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту/ О. А. Ковальчук. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів/ Г. А. Кучаковська. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи/ В. О. Кучеровська. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами/ Н. В. Олексюк. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології/ С. В. Онищенко. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі/ С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі/ Ю. В. Панченко. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах/ К. П. Плєвако. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін/ С. М. Рижко-Семенюк. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті/ П. В. Саварин. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу/ О. С. Савченко. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Я. О. Сичікова. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті/ Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності/ С. М. Співак. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики/ С. М. Стариков. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету/ А. В. Тютюнник. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін/ Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive/ Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі/ А. О. Харук. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі/ О. Хворостяний. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти/ Д. С. Шульженко. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності/ А. О. Юрченко. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі/ А. В. Яцишин. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень/ І. Є. Андрущак. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів/ В. В. Артемчук. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів/ В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation/ В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста/ ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах/ Д. В. Горбатовський. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу/ І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста/ К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення/ С. В. Маковецька. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів/ О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії/ С. В. Малюта. Використання Google Scholar в науці/ Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста/ І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах/ О. А. Поліщук. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України/ О. О. Попов. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки/ Н. С. Редько. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією/ М. А. Сабліна. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства/ М. А. Сабліна. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів/ В. М. Семенюк. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач/ О. Л. Сєдих. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel/ О. Сєдих, А. Овчарук. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій/ І. С. Степура. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами/ А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT/ И. Барков. Современные инструменты создания мобильных сетей/ А. Богданов, Р. Кудинов. Створення Youtube-каналу відеоконтенту/ Б. Болбот. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу/ О. Голуб, Н. Мегедь. Хмарний сервіс 4SYNC/ І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY/ Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. Хмарний сервіс Onedrive/ А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі/ Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж/ М. Козленко, Н. Бойчук. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті/ Є. Котул. Огляд сучасних технологій 3D-друку/ О. Кузьменко. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів/ О. Куліковська. Використання хмарного сервісу "Мега"/ Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure/ О. Марченко. Можливості математичного пакета Mathcad/ Н. Назаренко. Хмарний сервіс Google Sites/ П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. Використання хмарного відеоредактора Wevideo/ І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. Віртуальна дошка Padlet/ Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів/ В. О. Яскевич. Інструменти соціальної мережі "Твіттер"/ Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(062.552)/C76
Назва : Contemporary education contexts : scientific articles
Паралельн. назви :Контексты современного образования: (сборник научных статей)
Вихідні дані : Vilnius, 2013
Кільк.характеристики :318 с
Колективи : Lithuanian University of Educational Sciences, Yanka Kupala State University of Grodno
ISBN, Ціна 978-9955-20-910-2:
ДРНТІ : 14.01.11
УДК : 37(062.552)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Сучасна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасна освіта--якість освіти--проблема вдосконалення--педагогічні умови
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.8)/E56
Автор(и) : Бакаєва Г. Є., Борисенко О. А., Зуєнко І. І.
Назва : English for Specific Purposes (ESP)
Паралельн. назви :Програма з англійської мови для професійного спілкування
Вихідні дані : Київ: Ленвіт, 2005
Кільк.характеристики :108 с
Колективи : Ministry of Education and Science of Ukrain
ISBN, Ціна 966-7043-87-8:
ДРНТІ : 16.21.33
УДК : 811.111(075.8)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Професійне спілкування
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/Б 89
Автор(и) : Брунер, Джером
Назва : Культура образования
Паралельн. назви :The Culture of Education
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 2006
Кільк.характеристики :223 с
Колективи : Московская высшая школа социальных и экономических наук
Серія: Образование: мировой бестселлер
ISBN, Ціна 5-09-014106-1: 32.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: Джером Брунер рассматривает широкий круг педагогических проблем- от элементов житейской педагогики, оказывающих влияние на современную систему образования, до пороков традиционной образовательной политики, пытаясь ответить на вопрос, какой должна стать школа в современном меняющемся мире
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.3:37.014.2/І 74-527254464
Назва : Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :259 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 81.94 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 37.013.3:37.014.25(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- матеріали конференції
Методика навчання іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--євроінтеграція--сучасний вчитель--комунікативна толерантність--метод геймізації--освіта
Зміст : Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні/ О. В. Котенко. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів/ С. В. Василевська. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів/ А. Й. Гордєєва. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення/ А. М. Груша. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи/ О. П. Жабська. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови/ Т. Є. Котченко. Диверсифікація змісту іншомовної освіти/ М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі/ Н. М. Лавриненко. Прагматична складова іншомовної компетентності/ Т. Б. Маслова. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами/ О. П. Покорська, І. В. Бесараб. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови/ Н. М. Пономаренко. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога/ І. П. Рогальська-Яблонська. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови/ О. В. Тітова. Teaching English with Games and Simulations/ L. V. Knyshevytska. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. В. Івашньова. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования/ А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури/ Ю. А. Квятковська. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін/ В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова"/ Н. В. Кошарна. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології/ А. К. Лагутіна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі/ Л. В. Петрик. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России/ Л. И. Агафонова. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США/ Я. М. Бельмаз. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії/ О. В. Лобода. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин/ В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. Організація навчання англійської мови в Японії/ І. В. Плужник. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті/ О. І. Ситник. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму/ Ю. О. Талалай. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу/ М. Л. Шараєва. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині/ Т. Ю. Головатенко.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:796](07/В 48-154797762
Автор(и) : Вільчковський Е.С., Курок О. І.
Назва : Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : навч. посіб. . -2-ге вид., перероб. та доп.
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2008
Кільк.характеристики :427 с
ISBN, Ціна 978-966-680-142-6: 55.00 грн.
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.016:796](075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне виховання-- Теорія і методика навчання-- Фізичне виховання
Анотація: Розглянуто онови системи фізичного виховання, завдання та зміст фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку, методика проведення основних форм навчально-виховного процесу.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)