Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=reading<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Вернигора С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University/ С. М. Вернигора (стр.8-13)
Гузенко Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти/ Т. А. Гузенко (стр.14-20)
Гусак О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців/ О. П. Гусак (стр.21-25)
Курбан О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів/ О. В. Курбан (стр.26-30)
Курбан С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі/ С. О. Курбан (стр.31-36)
Чекалюк В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу/ В. В. Чекалюк (стр.37-42)
Чечулін О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій/ О. В. Чечулін (стр.43-45)
Вернигора Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів)/ Н. М. Вернигора (стр.46-52)
Масімова Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування)/ Л. Г. Масімова (стр.53-58)
Полковенко Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій/ Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко (стр.59-62)
Шпак В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку/ В. І. Шпак (стр.63-69)
Герасименко О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля/ О. С. Герасименко (стр.70-72)
Маркова М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків/ М. В. Маркова, А. Р. Марков (стр.73-85)
Росінська О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи/ О. А. Росінська (стр.86-90)
Санакуєв М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики/ М. Г. Санакуєв (стр.91-96)
Матвійчук О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою/ О. Є. Матвійчук (стр.97-101)
Герасимюк Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства/ Л. С. Герасимюк (стр.102-105)
Сніжко А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти»)/ А. С. Сніжко (стр.106-108)
Курбан С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан (стр.109-110)
Приндюк Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури/ Д. В. Приндюк (стр.111-113)
Горбенко Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка/ Г. В. Горбенко (стр.114-120)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


2.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Rakityanska L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension/ L. Rakityanska (стр.10-16) Кл.слова: емоційний інтелект,майбутній викладач,духовно-моральний
Hatziolou E. Teaching how to write a research paper/ E. Hatziolou, ou S. Sofi (стр.17-26) Кл.слова: наукова стаття,написання,навчання
Spirina T. Social workers training in continuing education system/ T. Spirina, T. Liakh (стр.27-34) Кл.слова: соціальні працівники,підготовка,неперервна освіта
Voyevutko N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks/ N. Voyevutko, O. Protsenko (стр.35-41) Кл.слова: недискримінаційний,освітній простір,контент-аналіз
Tryhub I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts/ I. Tryhub (стр.42-49) Кл.слова: експертиза,освіта,базові поняття
Batechko N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect/ N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak (стр.50-56) Кл.слова: енергоефективність,європейські практики,освітній аспект
Durdas A. University education in the French republic: structure and legal framework/ A. Durdas (стр.57-65) Кл.слова: університетська освіта,криза,конфлікт
Horban O. Videogames as means of increasing students’ motivation/ O. Horban, M. Maletska (стр.66-74) Кл.слова: відеоігри,підвищення мотивації,студенти
Gladushyna O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine/ O. Gladushyna (стр.75-85) Кл.слова: криза,конфлікт,університети
Kabeera P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China/ P. Kabeera (стр.86-100) Кл.слова: критичний аналіз,інтернаціоналізація,вища освіта Китаю
Rapti S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece/ S. Rapti, G. Pavlidis (стр.101-120) Кл.слова: дислексія,вищі навчальні заклади,читання студентів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Шумигора Л. Концептуальні основи моделювання інтегрованого освітнього середовища закладу вищої освіти/ Л. Шумигора (стр.7-12)
Муращенко О. Створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти/ О. Муращенко (стр.13-18)
Сисоєв О. Ліцензування та акредитація закладу вищої освіти: потенціал та ефективність діяльності/ О. Сисоєв (стр.19-25)
Купрій Т. Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів")/ Т. Купрій, С. Щудло (стр.26-31)
Мартиненко С. Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти/ С. Мартиненко (стр.32-37)
Kudlay A. Tutor’s role in professional training of the police officers/ A. Kudlay (стр.38-41)
Ракітянська Л. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту/ Л. Ракітянська (стр.42-46)
Sholihati A. The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking/ A. Sholihati, W. Wuri (стр.47-51)
Kurniasari W. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity/ W. Kurniasari, E. Purwanta (стр.52-56)
Alizunna D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity/ D. Alizunna, E. Zubaidah (стр.57-61)
Галицька M. Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches/ M. Галицька, Н. Рекун (стр.62-67)
Bulvinska O. Interactive methods in communicative education/ O. Bulvinska, N. Khanykina (стр.68-73)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Іноземні мови -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Сєрякова І. І. Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" / І. І. Сєрякова [и др.] (стр.3-5) Кл.слова: міжнародне партнерство,європейські мови,проект ТЕМПУС
Паршикова О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова З" / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко (стр.6-10) Кл.слова: синтаксична реорганізація,паракомунікація,комунікативно-ігрові прийоми
Осадча Н. В. Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства/ Н. В. Осадча (стр.11-18) Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність,країнознавство,класифікація вправ
Калько В. О. Developing English reading skills of secondary school students/ В. О. Калько (стр.19-22) Кл.слова: види читання,вміння англомовного читання,вправи для навчання читання
Писанко M. Л. Критерії аналізу елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю/ M. Л. Писанко (стр.23-26) Кл.слова: профільне навчання,філологічний профіль,елективний курс
Курило Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило (стр.27-33) Кл.слова: модель навчання,цикл Навчання,практична дисципліна
Руснак Д. А. . Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia/ Д. А. Руснак (стр.34-39) Кл.слова: монологічне мовлення,мультимедійний репортаж,майбутні викладачі
Kvasova O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop)/ O. G. Kvasova (стр.40-47) Кл.слова: читання,конструювання тестових завдань,валідація тестових завдань
Бігич О. Б. Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати/ О. Б. Бігич (стр.48-51) Кл.слова: наочний посібник,лінгвосоціокультурна компетентність,мультимедіа
Ніколаєва С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика"/ С. Ю. Ніколаєва (стр.52-53) Кл.слова: методична компетентність,майбутні викладачі французької мови,професійно-методична діяльність
Фабрична Я. Г. Англійсько-український глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур/ Я. Г. Фабрична (стр.54-60) Кл.слова: англійсько-український глосарій,професійна термінологія,іноземна мова
Качкан О. І. Сценарій позакласного заходу для учнів основної школи на тему : "Традиційна міфологія Японії" / О. І. Качкан, Ю. А. Пономарьова (стр.61-63) Кл.слова: позакласний захід,аудіювання,японська міфологія
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 (стр.64) Кл.слова: мовознавство,Європейський центр сучасних мов,публікації 2011-2014 рр.
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


5.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : К771301757
Назва : Курбасівські читання : науковий вісник
Паралельн. назви :Kurbas reading
Вихідні дані : Київ: Національний центр театрального мистецтва імені Леся Курбаса, 2006
Колективи : Національний центр театрального мистецтва імені Леся Курбаса
ISSN: 1997-8642
УДК : 792.01(082)
Зареєстровані надходження:
     2022 
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.kurbas.org.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rapti S., Pavlidis G.
Назва : Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2019. - № 4. - С. 101-120. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.11 (Шифр T017777504/2019/4). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.11. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дислексія--вищі навчальні заклади--читання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романенко О.
Назва : Феномен травматичного письма (Олександр Терещенко "Життя після 16:30")
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 42-50. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.1 (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.1
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): письмо--травма--травматичне письмо--автобіографічне письмо
Анотація: Предметом дослідження є травматичне письмо, що є актуальним, з огляду на великии корпус художніх і документальних творів, присвячених віи ні на Сході. Мета статті — проаналізувати особливості травматичного письма у повісті «Життя після 16:30» Олександра Терещенка, учасника захисту Донецького аеропорту. Травматичне письмо витлумачено у контексті ідеи Кеті Карут, Ж. Лакана, Ж. Деріди. З. Фрои да. До аналізу залучено також концепції автобіографічного письма, зокрема, ідеї Р. Барта та І. Констанкевич. Провідним методом дослідження став метод close reading. Завдяки ньому було виділено концептуальні образи, які стосуються травми і травматичного досвіду автора. Це, зокрема, образи болю, пам’яті, подвигу, життя, тіла, рани, сміху, страху. Результати дослідження доводять, що у повісті Олександра Терещенка «Життя після 16:30» письмо виступає психотерапевтичним жестом, якии втілении у таких ознаках: письмо як акт тілеснии / фізичнии , особливии м’язовии рух, що ріднить автора із попереднім життям, до травм; малювання і письмо як тип творчості та частина психотерапії ; архівація та розкодування символічних значень, які стосуються травми; поетична адресація і формування спільноти травми. У статті запропоновано формулювання для такого типу письма: плинне автобіографічне письмо. Це особливии тип письма, яке виникає як наслідок осмислення пережитої травми та посттравматичного синдрому, ключовою біографемою (Р. Барт) у ньому виступає епізод травми, провідним мовленнєвим актом — намагання висловити авторські переживання, спогади про травму, життя після травми. Такому письму притаманні символізація травми, фрагментарність, я-нарація, внутрішніи діалог із самим собою або уявним співрозмовником, постіи не співвіднесення подіи та розмислів у межах пар «Я — Іншии », «Я — Інші», «Я — Інше суспільство», «Я — Минуле» тощо. Наукова новизна і практичне значення статті зумовлені доведенням на прикладі повісті Олександра Терещенка, що біографема «травма» у такому письмі розгортається у дискурсах: життя до травми; власне травматична подія; осмислення (у тому числі іронічне ставлення) до травми-поранення; травматичність існування у процесі одужання і після одужання; дитинство, пора, коли людині нічого не відомо про можливии травматичнии досвід; письмо як спосіб звільнення від травми
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111’233(076)/G 79
Автор(и) : Grellet, Françoise
Назва : Developing Reading Skills. A practical guide to reading comprehension exercises
Вихідні дані : Cambridge: Cambridge University Press, 2010
Кільк.характеристики :250 с
Серія: Language Teaching Library
ISBN, Ціна 978-0-521-28364-9: 40.00 грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111’233(076)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Розвиток мовлення-- Навики читання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): усні вправи--читання
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:811.111(0/I-69-873685551
Назва : Interactive approaches to second language reading
Вихідні дані : Cambridge: Cambridge University Press, 1988
Кільк.характеристики :289 с
ISBN, Ціна 0-521-35360-2: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:811.111(07)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика викладання іноземної мови--інтерактивні підходи--читання іншою мовою
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.8)/Р 33
Автор(и) : Редька, Інна
Назва : Reading Critically in English : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2021
Кільк.характеристики :123 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-101-7: 39.40 грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111(075.8)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Критичне читання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне читання--навички читання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(39)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(39)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)