Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=reading<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Alizunna D., Zubaidah E.
Назва : The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 57-61. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.111(028.1)/B78
Автор(и) : Borovik M., Zhukova T., Segal M.
Назва : Reading in geography of the USA
Вихідні дані : Moscow: Higher school publishing house, 1971
Кільк.характеристики :111 с
Ціна : 1.80 грн.
ДРНТІ : 39
УДК : 821.111(028.1) + 908(73)
Предметні рубрики: Географія-- США-- Книга для читання
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 785(075.8)/C90
Автор(и) : Crook, Elizabeth, Reimer, Bennett, Walker, David S.
Назва : Silver burdett music
Вихідні дані : Morrisontown: Silver Burdett Company, 1981
Кільк.характеристики :254 p.
ISBN, Ціна 0-382-05787-2: 20.00 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 785(075.8)
Предметні рубрики: Музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): rhythm--african music--tone color--ornamentation--new music--escimo music--american indian music--musical idea--various styles--music of india--singin in chorus--playing the gitar--reading rhithm--playing the recorder
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111:159.9(075/G65-925114528
Автор(и) : Gordyeyeva A.
Назва : Reading for Psychologists. Self-Study Book (англійська для психологів. Тексти для формування фахової компетентності з читання) : посібник для самостійної роботи
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2022
Кільк.характеристики :136 с
ISBN, Ціна 978-617-7507-04-7: 100.00 грн.
ДРНТІ : 16.41 + 15
УДК : 811.111:159.9(075.8) + 159.9
Предметні рубрики: Англійська мова-- Тексти для читання
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тексти для читання--вправи--професійно орієнтовані тексти
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111’233(076)/G 79
Автор(и) : Grellet, Françoise
Назва : Developing Reading Skills. A practical guide to reading comprehension exercises
Вихідні дані : Cambridge: Cambridge University Press, 2010
Кільк.характеристики :250 с
Серія: Language Teaching Library
ISBN, Ціна 978-0-521-28364-9: 40.00 грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111’233(076)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Розвиток мовлення-- Навики читання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): усні вправи--читання
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:811.111(0/I-69-873685551
Назва : Interactive approaches to second language reading
Вихідні дані : Cambridge: Cambridge University Press, 1988
Кільк.характеристики :289 с
ISBN, Ціна 0-521-35360-2: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:811.111(07)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика викладання іноземної мови--інтерактивні підходи--читання іншою мовою
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kurniasari W., Purwanta E.
Назва : The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 52-56. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5256 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5256
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: Стаття присвячена експериментальному дослідженню впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів. Творче мислення розуміємо як розумову діяльність, що сприяє породженню ідей та нових розумінь, тобто здатність створювати нові ідеї на основі існуючих ідей та проблем, які потребують розв’язання. Проблемне навчання в статті розглядається як модель з метакогнітівним підходом до розвитку умінь студентів розв’язувати проблему з використанням певних стратегій. Дослідження щодо впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів було проведене з метою перевірки впливу цієї моделі на творчі здібності учнів початкових класів четвертого класу. Експериментальне дослідження проводилось з використанням кількісного методу. Учасниками контрольної та експериментальної груп у цьому дослідженні були учні четвертого класу початкових шкіл. Для дослідження був використаний тестовий метод. Тестування для вимірювання творчого мислення учнів проводилось у контрольних та експериментальних групах двічі: до впровадження моделі проблемного навчання і після нього. Для перевірки валідності тестів був вирахуваний коефіцієнт альфа Кронбаха. Отримані результати були проаналізовані за допомогою порівняння двох незалежних вибірок (ANOVA) за допомогою програми SPSS. Результати, отримані в цьому дослідженні, свідчать про позитивний та істотний вплив моделі проблемного навчання на творче мислення учнів початкових класів четвертого класу. Результати тестування за допомогою ANOVA, показали значення F 55,329 і p 0,000 0,05. Отже, модель проблемного навчання розвиває у студентів здатність творчо розв’язувати проблеми, і озброює їх досвідом цієї діяльності для майбутнього використання в житті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Kvasova O. G.
Назва : Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop)
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 4. - С. 40-47 (Шифр І368505/2015/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання--конструювання тестових завдань--валідація тестових завдань
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.112.2(075.8)/M76
Назва : Miteinander deutsch reden! : навчальний посібник
Паралельн. назви :Спілкуймось німецькою один з одним!
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019
Кільк.характеристики :190 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-066-9: 92.12 грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.112.2:028.42](075.8) + 028.42
Предметні рубрики: Німецька мова-- Спілкування-- Читання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): german--communication--text--reading
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.2Англ-9/M99-526992
Назва : My Beloved Ukraine : texts for reading conversational topics
Паралельн. назви :Україна - моя любов: тексти для читання : розмовні теми
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2006
Кільк.характеристики :62 с
ISBN, Ціна 966-349-003-9:
ДРНТІ : 16.01
УДК : 811.111(07)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Англійська мова --Україна --Велика Британія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)