Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=14.07.03$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/Я 44
Автор(и) : Пащенко О. В., Чиренко Н. В., Чорна К. І.
Назва : Як сформувати світоглядну позицію особистості в дитячому об’єднанні : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Інститут проблем виховання, 2013
Кільк.характеристики :199 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISBN, Ціна 978-966-189-204-9:
ДРНТІ : 14.07.03 + 15.31 + 04.41.31
УДК : 37.015.3:061.23-053.2 + 061.23-053.2
Предметні рубрики: Виховання особистості-- Дитячі об’єднання
Примірники : всього : Ф3(6), Ф1(3), Ф2(1)
Вільні : Ф3(6), Ф1(3), Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Рувинский Л. И., Соловьева А. Е.
Назва : Психология самовоспитания : учеб. пособие по спецкурсу для студентов пед. ин-тов
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1982
Кільк.характеристики :143 с :
ДРНТІ : 14.07.03
Предметні рубрики: Психологія самовиховання
Анотація: В пособии рассматриваются теоретические проблемы самовоспитания, раскрыты уровни самооценки и зависимость от них особенностей самовоспитания, дана возрастная характеристика самовоспитания.
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/В 48
Автор(и) : Виничук, Лина Станиславовна
Назва : А. С. Макаренко о воспитании сознательной дисциплины
Вихідні дані : київ: Вища школа, 1988
Кільк.характеристики :116 с
ISBN, Ціна 5-11-001862-6:
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Історія освіти-- Історія педагогічної думки
Примірники : всього 1: ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/В 76
Автор(и) : Воскресенская, Муза Александровна
Назва : Я становлюсь учительницей
Вихідні дані : львів: Лениздат, 1987
Кільк.характеристики :160 с :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічна діяльність-- Професія вчителя
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Бобрицька В.
Назва : Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 48-52 (Шифр 74.0я431/П 24-500577)
ДРНТІ : 14.07.03
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Педагогіка-- Компетенція викладача
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетенція --самоосвітня компетенція--модернізація освіти--магістратура--навчальний процес
Анотація: У статті обгрунтовано актуальність дослідження проблеми формування самоосвітньої компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.0/Л 66
Назва : Личностно-ориентированное обучение : хрестоматия
Вихідні дані : Москва: Современный Гуманитарный Университет, 2005
Кільк.характеристики :262 с
ISBN, Ціна 5-8323-0361-Х: 45.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 14.07.03
ББК : 74.0
Предметні рубрики: Педагогіка загальна-- освіта-- дидактика
Психологія особистості
Примірники : всього 1: ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Ш 37
Автор(и) : Шевцов, Андрій Гаррійович
Назва : Освітні основи реабілітології : монографія
Вихідні дані : Київ: МП Леся, 2009
Кільк.характеристики :483 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут корекційної педагогіки та психології
ISBN, Ціна 966-8126-39-4:
ДРНТІ : 14.07.01 + 14.07.03
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- освітні основи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурні засади--соціальне реабілітування--історико-філософська парадигма--системно-синергетичне моделювання --функціонуюча людина
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016/Б 24
Автор(и) : Баришполь, Світлана Володимирівна
Назва : Розвиток інтелектуальних і моральних якостей особистості молодшого школяра
Вихідні дані : Харків: Основа, 2015
Кільк.характеристики :156 с
Серія: Бібліотека журналу "Початкове навчання та виховання"; Вип. 7 (139)
ISBN, Ціна 978-617-00-2435-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 37.016
Предметні рубрики: Початкова школа-- Виховання молодшого школяра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки розумового розвитку--виховні заходи--корекційні ігри
Анотація: Посібник містить методичні рекомендації щодо розвитку інтелектуальних і моральних якостей особистості молодшого школяра, а також практичні розробки уроків розумового розвитку, сценарії виховних заходів, добірку корекційних ігор
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : програма міжнародної науково-практичної конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імени Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :19 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціальна філософія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)