Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (13)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=15.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 227
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par


Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.922.4
Н 15


   
    Навчально-методичні проблеми розробки сценаріїв реалізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві : посібник / М. - Л. А. Чепа, М. І. Савіна, С. Є. Солодчук ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 80 с. - ISBN 978-966-644-418-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Етнопсихологія--посібник

Кл.слова (ненормовані):
етнокультура -- етнічна психологія
Анотація: У посібнику, представлено психодіагностичні методики дослідження психологічних закономірностей реалізації конструктивних функцій <етнокультури> в інформаційному суспільстві. Розроблено методичний інструментарій активізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Чепа, М. - Л. А.
Савіна, М. І.
Солодчук, С. Є.
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

3.
159.922.86-056.49(072)
П 84


   
    Профілактика деструктивної поведінки підлітків [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. В. Журавель [та ін.]. ; редактор: Т. В. Журавель , Ю. М. Удовенко ; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київський університет імені Бориса Грінченка, Національний університет "Києво-Могилянська Академія", ГО "Всеукраїнський громадський центр "Волонтер", Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. - [Б. м. : б. в.], 2022. - 145 с. - ISBN 978-617-7402-65-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Підліткова--Проблеми поведінки--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
домашнє насильство -- жорстоке поводження з дітьми -- булінг -- кібербулінг -- інтернет-залежність -- суїцидальна поведінка -- паркур -- руфінг -- зачепінг
Анотація: У посібнику зроблено спробу якомога ширше висвітлити проблему деструктивної поведінки підлітків, проаналізувавши сутність та особливості як самого явища в цілому, так і його окремих видів. У матеріалах розглянуто найбільш поширені та актуальні сьогодні види деструктивної поведінки підлітків. Надано рекомендації щодо попередження такої поведінки підлітків, зокрема як у межах роботи з дітьми, так і з їхніми батьками та з педагогами.


Дод.точки доступу:
Журавель, Тетяна Василівна
Іванюк, Ірина Володимирівна
Лехолетова, Марина Миколаївна
Лютий, Вадим Петрович
Лях, Тетяна Леонідівна
Пашко, Наталія Олександрівна
Соловйова, Вікторія Вікторівна
Сорокіна, Олена Анатоліївна
Спіріна, Тетяна Петрівна
Суліцький, Вадим Володимирович
Удовенко, Юлія Миколаївна
Чепенко, Леся Миколаївна
Чуйко, Олена Василівна
Швед, Ольга Володимирівна
Янковець, Вікторія Вікторівна
Журавель , Тетяна Василівна \редактор.\
Удовенко, Юлія Миколаївна \редактор.\
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
ГО "Всеукраїнський громадський центр "Волонтер"
Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.
159.922.4
П 86


   
    Психологічні закономірності реалізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві : монографія / Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 131 с. - ISBN 978-966-644-409-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Етнопсихологія--монографія

Кл.слова (ненормовані):
етнокультура -- інформаційне суспільство -- український етнос -- ґендерна психологія -- ґендерні уявлення особистості
Анотація: У колективній монографії досліджено психологічні закономірності реалізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві, сценарії трансформації базових етнокультурних тем українського етносу в умовах системної світової кризи, роль владної еліти в реалізації конструктивних функцій етнокультури, чинники впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості, психологічні особливості міжетнічної взаємодії, зміни етнічної самосвідомості та психологічні особливості трансформації духовної культури у віртуальному інформаційному просторі. Актуальність роботи визначається тим, що реальність процесів глобалізації є такою, що має вагомий вплив на долю різних народів, і питання впливу національної культури на можливі сценарії трансформації базових <етнокультурних тем> українського етносу в умовах світової кризи вимагало детального вивчення. Урахування етнічних сторін життя суспільства сприяє засвоєнню етнокультурних цінностей та вихованню <національної толерантності> учнівської та студентської молоді, що має вагому соціальну значимість внаслідок пропагування громадянських цінностей в умовах інформаційного суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Чепа, М. - Л. А.
Савіна, М. І.
Солодчук, С. Є.
Ковтунович, Т. В.
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

5.
159.922.76
П 86


   
    Психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища : монографія / Н. Ю Максимова, А. М. Грись, І. Ф. Маніло ; ред. Н. Ю. Максимова ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 254 с. - ISBN 978-966-644-415-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--монографія

Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішення -- соціальна адаптація школярів -- оптимізація психічного стану -- соціальна дезадаптація дітей -- адаптація девіантів
Анотація: У колективній монографії, розглядаються психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища через аналіз особливостей їх функціонування на прикладі Образу Я, ціннісно-смислової сфери, рефлексії, емпатії, аморегуляції, емоційної сфери. Визначається, що процес соціальної адаптації осіб з девіантною поведінкою передбачає визначення різновиду девіантної поведінки та типу його соціальної дезадаптації безвідносно до поведінкових проявів. Обов’язковою умовою адаптації є включення девіанта у нову систему стосунків та зміни його світосприйняття. Це в свою чергу стане поштовхом до нового ставлення до себе, що є психологічним підґрунтям процесу соціальної адаптації. Результати дослідження будуть корисні не лише для науковців, а і для фахівців соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, кримінальної інспекції у справах дітей, закладів соціальної реабілітації для дітей, підлітків та молоді, установ пенітенціарної служби України, психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх шкіл.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Максимова, Н. Ю
Грись, А. М.
Маніло, І. Ф.
Максимова, Н. Ю. \ред.\
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

6.
316.6
З-90


    Зритнева, Е. И.
    Формирование готовности старшекласников к браку и семейной жизни : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Е. И. Зритнева ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Ставрополь, 2000. - 19 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Соціальна психологія--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
сім'я -- шлюб -- цінности

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
37.013.42(043.3)
С 32


    Сергеєва, Катерина Володимирівна.
    Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.05 / К. В. Сергеєва ; наук. керівник О. В. Безпалько ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 368 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Підлітки--Дисертації

   Соціальна психологія--Психологічна реабілітація--Дисертації


Кл.слова (ненормовані):
агресія -- гнів -- відповідальне ставлення -- стрес
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Безпалько, Ольга Володимирівна \наук. керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
159.923:342.1]:378(043.3)
Г 24


    Гафіатуліна, Анна Вікторівна.
    Психологічні особливості формування національної самосвідомості студентської молоді України : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / А. В. Гафіатуліна ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Студенстька молодь--Україна--Автореферати дисертацій

   Студентська молодь--Національна самосвідомість--Україна--Автореферати дисертацій


Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- етнічна самосвідомість -- суспільна свідомість -- модель національної самосвідомості особистості -- афтореферат
Дод.точки доступу:
Лозова, Любов Миколаївна \наук. керівник.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

9.
37.013.42(043.3)
С 32


    Сергеєва, Катерина Володимирівна.
    Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.05 / К. В. Сергеєва ; наук. керівник О. В. Безпалько ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Підлітки--Автореферати дисертацій

   Соціальна психологія--Психологічна реабілітація--Автореферати дисертацій


Кл.слова (ненормовані):
агресія -- гнів -- відповідальне ставлення -- стрес
Дод.точки доступу:
Безпалько, Ольга Володимирівна \наук. керівник.\


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)

Знайти схожі

10.
88.8я031
Д 72


    Драгола, Любов Владиславівна.
    Метафоричність у системі глибинного пізнання психічного майбутнім практичним психологом : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Драгола ; Харківський нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків, 2013. - 18 с.
ДРНТІ
ББК 88.8я031

Рубрики: Психологія--вікова--педагогічна--Україна--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
метафора -- емпіричний -- самоконтроль -- самореалізація

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)