Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=44.01.14$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1/Б 20
Автор(и) : Балабанова Л. В., Юзик Л. О.
Назва : Рекламний менеджмент : підручник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2013
Кільк.характеристики :391 с
Колективи : Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту, Школа маркетингового менеджменту
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-611-01-0396-1: 80.00 грн.
ДРНТІ : 44.01.14
УДК : 659.1:005](075.8) + 005
Предметні рубрики: Управління-- Реклама
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)

Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.443/.446:316./Т 50-848328848
Автор(и) : Тодорова, Оксана
Назва : Інновації в комунікаціях. Інноваційний PR-інструментарій в соціальних комунікаціях сучасного бізнесу : [монографія]
Вихідні дані : Київ: Інтерконтиненталь-Україна, 2015
Кільк.характеристики :176 с.: іл.
Колективи : Асоціація корпоративних медіа
ISBN, Ціна 978-966-9734-87-7: 30.00 грн.
ДРНТІ : 44.01.14 + 04
УДК : 659.443/.446:316.77 + 316.77
Предметні рубрики: Паблік рилейшнз-- PR
Соціологія-- Соціальна комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): pr-комунікація--інноваційні pr-інструменти--сторітелінг--аналіз соціальних мереж--pr-середовище--прес-реліз--медіа-реліз
Анотація: Особлива цінність монографії — кейси з практики компаній-лідерів сучасного бізнесу, в яких представлений комплекс PR-інструментів та найактуальніші комунікаційні стратегії. На конкретних прикладах проілюстровано, що конкуренція в бізнесі ведеться у двох часових проміжках: за перевагу над конкурентами на сьогодні і – за майбутній розвиток. А майбутнє — в інноваціях! Монографія є першим в Україні комплексним науково-практичним дослідженням у сфері інноваційного PR-інструментарію в соціальних комунікаціях. Буде корисна широкій аудиторії: керівникам компаній, менеджерам з комунікацій сучасного бізнесу; PR-, HR- та маркетинг-менеджерам, спеціалістам у галузі соціальних комунікацій; викладачам, аспірантам та студентам вищих навчальних закладів.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.nbuv.gov.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.9:659(075.8)/Б 88
Автор(и) : Броварець О. О., Плескач В. Л.
Назва : Сучасні мультимедійні технології у маркетингових комунікаціях : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ВПЦ Київський університет, 2020
Кільк.характеристики :189 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-933-101-4: 46.37 грн.
ДРНТІ : 06.81.55 + 44.01.14
УДК : 004.9:659(075.8) + 659(075.9)
Предметні рубрики: Маркетинг
Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні технології--презентації--авторські мультимедіа--види презентацій--powerpoint--слайд-шоу--відеоконференції--camtasia studio 7--zoom
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)