Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Гуманістична педагогіка -- філософія людини<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/Ш 87
Назва : Штайнер : посібник
Вихідні дані : Москва: Шалва Амонашвили, 2007
Кільк.характеристики :222 с
Серія: Антология гуманной педагогики
ISBN, Ціна 5-89147-029-2:
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Гуманістична педагогіка-- філософія людини
Анотація: Важнейшей чертой вальдорфской педагогики является ориентация содержания и методики обучения на потребности индивидуального развития ребёнка.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Арцишевський, Роман Антонович
Назва : Методологічні засади гуманістичної педагогіки
Місце публікування : Укр. пед. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 69-76 (Шифр 319835820/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 37.017(477) + 37:001.32](477)Арцишевський
Предметні рубрики: Гуманістична педагогіка-- філософія людини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманістична педагогіка--здібності--людина--мета--самовдосконалення--цінність--цілісність
Анотація: Метою статті є спроба визначити методологічні засади, на яких повинна вибудовуватися сучасна гуманістична педагогіка: головні положення філософії людини, в яких вона розкривається як найскладніший об’єкт пізнання, як вища цінність, як цілісна система, як істота, наділена здатністю до самовдосконалення і прагненням до самореалізації тощо.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)