Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Дошкільна педагогіка -- освіта для сталого розвитку -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пометун О.
Назва : Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 8. - С. 31–39. (Шифр В353859/2017/8)
Примітки : Зміст: Завдання освіти для сталого розвитку ; Опис Програми ; Змістове наповнення курсів ; Структура тематичного дня ; Роль педагога та батьків під час реалізації програми ; Додаток : Приклади роботи з ілюстративними матеріалами під час інтегрованих занять.
УДК : 373.2.013.3:502/504](477)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- освіта для сталого розвитку --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна педагогіка--освіта для сталого розвитку--сталий розвиток--тематичні дні--структура--дошкільнятам – освіту для сталого розвитку, програма--педагоги--батьки--зміцстове наповнення--завдання--моделі поведінки--інтегровані заняття--ілюстративний матеріал
Анотація: У статті розкрито сутність поняття "сталий розвиток". Описано мету, змістове наповненнята специфіку реалізації програми "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку". Подано структуру тематичного дня для забезпечення впровадження інтегративного підходу в освіті дошкільників. Наголошено на важливості ролі педагоів та батьків у реалізації програми.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.216.71(477)/Р 51
Автор(и) : Ринчковська Т., Соломонюк С.
Назва : Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 8. - С. 46–52. (Шифр В353859/2017/8)
Примітки : Зміст: Чому саме лепбук ; Яке змістове наповнення ; Які завдання розв’язуємо ; Коли і як використовуємо ; Як створити власноруч ; Додаток : Змістове наповнення лепбуків.
УДК : 373.216.71(477) + 373.2.013:502/504](477)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- навчальні посібники --Україна
Дошкільна педагогіка-- освіта для сталого розвитку --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--освіта для сталого розвитку--сталий розвиток--дидактичні посібники--інтерактивні папаки--лепбуки--змістове навповнення
Анотація: У статті йдеться про створення дидактичних посібників – лепбуків – для зацікавлення дошкільників темою сталого розвитку суспільства та наповнення розвивального середовища дошкільного закладу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванченко Н., Крамаренко О.
Назва : У майбутнє – через сталий стиль життя
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 8. - С. 53–56. (Шифр В353859/2017/8)
УДК : 373.2.013:502/504](477) + 373.211.21(477)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- освіта для сталого розвитку --Україна
Дошкільні навчальні заклади-- методична робота --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--освіта для сталого розвитку--сталий розвиток--педагогіка емпауерменту--методична робота--інтерактивні форми--ділові ігри
Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 4 міста Балаклея Харківської області щодо представлення вихователям теми педагогіки емпауерменту у форму ділової гри. Подано розробку заходу з теми "Крок у майбутнє – через сталий стиль життя"
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)