Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
338.46:339.138(075.8)
І 18


    Іванова, Л. О.
    Маркетинг послуг [Текст] : навчальний посібник / Л. О. Іванова, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська ; Центральна спілка споживчих товариств України, Львівський торговельно-економічний університет. - Львів : Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2018. - 508 с. - ISBN 978-617-602-216-9 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Послуги--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Маркетинг


Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг -- види послуг -- маркетинг
Дод.точки доступу:
Семак, Б. Б.
Вовчанська, О. М.
Центральна спілка споживчих товариств України
Львівський торговельно-економічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
658.8(075)
А 83


    Армстронг, Гарі.
    Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту
Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

3.
658.8(075)
Б 43


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 325 с. - ISBN 966-364-00-2 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- види маркетингу -- сегменти ринку -- цінова політика -- реклама
Дод.точки доступу:
Іваненко, Л. М.


Примірників всього: 19
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
004.9:659(075.8)
Б 88


    Броварець, О. О.
    Сучасні мультимедійні технології у маркетингових комунікаціях [Текст] : навчальний посібник / О. О. Броварець, В. Л. Плескач ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ Київський університет, 2020. - 189 с. - ISBN 978-966-933-101-4 : 46.37 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Підручники для вищих навчальних закладів

   Реклама


Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- презентації -- авторські мультимедіа -- види презентацій -- PowerPoint -- слайд-шоу -- відеоконференції -- Camtasia Studio 7 -- Zoom
Дод.точки доступу:
Плескач, В. Л.
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
658.8(075)
З-53


    Земляков, І. С.
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України, Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 20.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.
Савич, В. І.
Міністерство освіти і науки України
Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"


Примірників всього: 7
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
338.48
К 27


    Карягін, Ю. О.
    Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. - Київ : Кондор, 2009. - 392 с. - ISBN 978-966-351-224-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
туристичний продукт -- конкурентне середовище -- паблік рілейшнз -- франшизна плата
Дод.точки доступу:
Тимошенко, З. І.
Демура, Т. О.
Мунін, Г. Б.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
339.138
К 30


    Кауфман, Джош.
    МВА в домашніх умовах. Шпаргалки бізнес-практика [Текст] / Дж. Кауфман ; перекладач Є. Кузнєцова. - Київ : Наш формат, 2018. - 416 с. - ISBN 978-617-7552-53-5 : 185.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-курс -- МВА -- бізнес-школи -- правила ринку -- рентабельність -- форма цінності -- споживча цінність -- продажі -- фінанси -- аналіз систем
Дод.точки доступу:
Кузнєцова, Євгенія \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
339.138
К 73


    Котлер, Філіп.
    Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру / Ф. Котлер ; переклад з англійської О. Сіпігін. - Київ : Альпіна Паблішер, 2021. - 251 с. - (Альпіна. Бізнес). - Пер. вид. : Marketing insights from A to Z. 80 Concepts Every Manager Needs To Know / Philip Kotler. - 2003. - ISBN 978-617-7858-65-1. - ISBN 978-617-7858-64-4 (Серія "Альпіна. Бізнес") : 230.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
емоційний маркетинг -- візуальний маркетинг -- дизайн -- дистрибуція -- комунікація -- просування
Анотація: Ця книга всесвітньо відомого фахівця в галузі маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. У ній стисло та в зрозумілій формі викладені 80 концепцій ефективного маркетингу, найважливіших для успіху компаній у сучасних умовах. Книга знайомить як з класичними інструментами маркетингу, що пройшли випробування часом, так і з новими розробками. Книга обов'язкова до прочитання бізнесменам, менеджерам відділів маркетингу всіх рівнів, а також студентам.
Дод.точки доступу:
Сіпігін, Олексій \перекладач.\
Kotler, Philip


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

9.
339.138
К 73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер [Текст] : перевод с английского / Ф. Котлер. - 10-е издание. - Москва : Альпина Паблишер, 2019. - 211 с. - ISBN 978-5-9617-6745-1 : 318.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг -- бренди -- імідж компанії -- інновації -- електронний бізнес -- бізнес онлайн

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
658.8
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. - 2-е европейское издание. - Москва ; Санкт-Петербург : Вильямс, 2003. - 944 с. - ISBN 5-8459-0088-3 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- marketing -- стратегічне планування -- strategic planning -- бюджет -- budget -- споживчий ринок -- consumer market -- ціноутворення -- pricing
Дод.точки доступу:
Армстронг, Гари
Сондерс, Джон
Вонг, Вероника


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)