Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Практика -- теорія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - (Педагогіка). - (Психологія). Вип. 1
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014
Кільк.характеристики :183 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
ISSN: 2078-1687 :
ДРНТІ : 14 + 15
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Практика-- Теорія
Психологія-- Практика-- Теорія
Зміст : Організація неперервної педагогічної практики магістрантів/ Н. І. Мачинська. Історико-педагогічний аналіз теоретичних підходів до самовиховання особистості/ Т. М. Плаксій. Еволюція методів викладання іноземної мови/ С. М. Сошенко, Б. С. Коломієць. Комунікація в умовах модернізації освіти: педагогічний дискурс/ Г. Ф. Москалик. Проблема міжкультурної комунікації в освіті/ І. А. Дирда. Модернізація професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні у контексті Болонського процесу/ В. Л. Сліпчук. Підготовка майбутніх фахівців з комерційної діяльності до професійної взаємодії/ С. П. Кожушко. Позааудиторна робота у розвитку творчої самостійності магістрантів/ О. Ф. Євсюков. Оцінювання сформованості мотивації майбутніх учителів початкових класів до реалізації особистісно орієнтованого підходу у спортивно-масовій роботі з учнями/ В. В. Колосовська. Інтеграція медіа в освітній процес: проблеми і перспективи/ Т. Б. Поясок. Організаційно-методичні умови формування культури самостійної роботи у майбутніх економістів засобами технологій дистанційного навчання/ М. Ю. Мартиненко. Ефективність моделі забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Л. П. Максимова. Інформаційні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців з туризмознавства/ Р. В. Клопов, Л. В. Безкоровайна. Психолого-педагогічні основи віртуального навчання фізики у старшій школі/ І. В. Сальник. Проблема формування аналітичної компетенції майбутніх фахівців у педагогічній теорії/ Н. В. Задорожна. Обгрунтування моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя/ В. М. Піддячий. Дидактичні завдання для формування методичної компетентності магістрантів спеціальності "педагогіка вищої школи"/ А. О. Борисова. Навчальна ландшафтно-екологічна практика у формуванні науково-дослідної компетентності організаторів природокористування/ І. О. Солошич, Т. М. Алєксєєва. Професійні якості як чинник успішності майбутнього психолога/ С. М. Сошенко. Університети «третього віку» як складова безперервної освіти: зарубіжний досвід/ С. А. Федоренко. Вплив болонського процесу на формування нацioнальнoї cиcтеми квалiфiкацiй у Російській Федерації/ О. І. Беспарточна. Психологічні особливості впливу реклами на споживача/ З. О. Антонова. Вплив емоційної сфери студентана розвиток комунікативної компетентності/ Р. М. Білоус, Р. М. Кочергін. Взаємодія механізмів праксису з творчим мисленням в продуктивній діяльності особистості/ О. С. Кущ. Соціально-психологічні аспекти формування політичної нації в умовах глобалізації/ Г. О. Лебединська, С. Г. Давидюк. Віктимологічна профілактика дітей у сімейному вихованні/ Т. Л. Левицька.
Примірники : всього : Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 37.091.4/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; головний редактор С. О. Сисоєва ; редактор Л. Л. Хоружа [та ін.]. - (Педагогіка). - (Психологія). Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
ISSN: 2078-1687
Ціна : 42.00 грн.
ДРНТІ : 14.07 + 15.01
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Практика-- Теорія
Психологія-- Практика-- Теорія
Зміст : Mоделювання змісту освіти майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Н. Г. Батечко. Визначення змісту навчання усного спілкування майбутніх фахівців із інформаційної безпеки/ Л. О. Конопленко. Самоосвітня компетентність майбутніх фахівців у педагогічній теорії/ Н. Г. Довмантович. Формування національних цінностей молодших школярів засобами мистецтва орігамі: методичний аспект/ О. М. Іонова. Виховання толерантності у підлітків групи ризику у педагогічному процесі загальноосвітньої школи/ І. І. Сорокін. Педагогічна освіта батьків/ Т. Г. Цуркан. Внесок О. Лазурського у розвиток методології психолого-педагогічного дослідження: метод природного експерименту / І. В. Леонтьєва. Контроль за створенням іншомовних колективних публікацій студентами технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. Особливості змісту навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей/ Н. С. Чернігівська. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк. Професійно-художня підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва/ Л. В. Бабенко. Просвітницька діяльність у популяризації фізичної культури/ І. В. Фольварочний. До проблеми вдосконалення освіти фахівців з дизайну друкованої продукції/ Г. В. Брюханова. Стан готовності майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії у роботі з підлітками/ О. В. Наконечна. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: технологічний аспект/ Л. В. Козак. Моделювання підготовки фахівців дошкільного профілю до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності/ К. С. Балаєва. Форми та методи формування діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки/ В. С. Корнят. Технологія взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків/ Л. В. Сєрих. Інтелектуальні можливості в інформаційній компетентності суб’єктів педагогічної взаємодії/ М. В. Козир. Лінгводидактична стратегія формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: соціокультурний аспект/ М. М. Греб. Формування іншомовної компетентності у майбутніх стоматологів/ Я. А. Кульбашна. Реформаторська педагогіка німеччини як педагогічний феномен початку ХХ ст. / О. В. Коцюбинський. Інтеграція університетів нідерландів у міжнародне освітнє середовище/ Л. І. Заяць. Тенденції інформатизації шкільної освіти у республіці Польща/ З. О. Поляничко. Загальний рівень сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками/ А. В. Вознюк. Проблема критичного мислення у працях вітчизняних та зарубіжних дослідників/ Н. М. Громова.
Примірники :ГП ІБВ(1)
Вільні : ГП ІБВ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.091.4/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; головний редактор С. О. Сисоєва ; редактор Л. Л. Хоружа [та ін.]. - (Педагогіка). - (Психологія). Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014
Кільк.характеристики :121 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
ISSN: 2078-1687 :
ДРНТІ : 14 + 15
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Практика-- теорія
Психологія-- Практика-- теорія
Зміст : Структурне моделювання педагогічного експерименту/ Є. О. Лодатко. Рефлексивна самооцінка особистих ресурсів студентів/ О. О. Резван. Моделювання системи удосконалення професійно-екологічної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників/ Т. О. Суслов. Напрями удосконалення природничо-наукової підготовки майбутніх екологів у вищих навчальних закладах/ Г. А. Білецька. Виховання патріотизму та національного імунітету для збереження культурної спадщини українського народу/ Т. Ф. Мельничук. Особливості навчання фармацевтичної номенклатури студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. Г. Кісельова. Особливості фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів/ І. Є. Семененко. Прогалини навчального процесу з тактики прикордонної служби/ В. П. Березюк. Теоретико-методологічні засади формування організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів/ В. А. Нідзієва. Настанова як педагогічна умова формування професійної надійності у майбутніх керівників навчальних закладів/ В. В. Візнюк. Ведення діловодства зі студентських справ як напрям діяльності інспекції в університетах україни (друга половина хіх – початок хх століття)/ Н. А. Павинська. Специфіка інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології/ Л. В. Козак. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін/ Н. І. Волкова. Впровадження інноваційних технологій в іншомовній підготовці фахівців права/ О. В. Нітенко. Досвід упровадження дистанційного навчання для організації самостійної роботи студентів з англійської мови/ В. В. Лук’яненко. Значущість соціальної складової у процесі формування професійної компетентності майбутніх стоматологів/ Я. А. Кульбашна. Діагностика рівнів сформованості професійної комунікативної компетентності майбутніх філологів/ Ю. А. Рибінська. Проблеми полікультурної освіти у педагогічних дослідженнях польських учених/ С. О. Сисоєва. Маркетизація та європеїзація вищої освіти в європейському союзі/ Н. В. Мосьпан. Концепція ф. фрьобеля та її вплив на розвиток освіти вихователів для дітей дошкільного віку у німеччині (хіх ст.)/ Л. В. Литвин. Міжнародні стандарти медичної освіти/ Л. Г. Логуш. Консультаційні моделі спілкування в освітологічному просторі/ Н. А. Побірченко. Психологічна технологія розвитку професійно-економічних компетенцій в учнів профільних класів/ А. М. Гончар. Формування психологічної готовності особистості до оволодіння іноземними мовами/ О. А. Чиханцова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)