Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Психологія навчання -- взаємодія вчителів та учнів -- стан учня -- молодші школярі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 12. - С. 5–8. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/12). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Психологія навчання-- взаємодія вчителів та учнів-- стан учня-- молодші школярі
Емоції-- емоційно-чуттєва сфера-- чутливість-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія навчання--психофізіологічні особливості--чутливість--стан учня--емоції--емпатія--почуття--взаємодія вчителів та учнів--соціальна взаємодія--молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про спілкування вчителя з учнями, а також емоційно-почуттєву сферу їхньої взаємодії. Основна чуттєва взаємодія між учителем та учнем розгортається в широкому полі контактів емоціно-почуттєвої сфери де переплавляються емоції на різнобарвні відтінки почуттів. Ключем до успіху в сучасній початковій школі має стати кардинальна зміна саме в емоційно-почуттєвій площині спільної взаємодії педагога й учня, а також між різновіковими однолітками.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)