Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Синтаксис -- Пунктуація -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко В.
Назва : Лінгводидактичні засади навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів в умовах оновленої освітньої парадигми
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 6-13 (Шифр У132280/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Синтаксис-- Пунктуація-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неперервна мовна освіта--синтаксис комунікативний--синтаксична компетентність--пунктуаційна компетентність--інноваційна методика навчання синтаксису й пунктуації--етапи навчання синтаксису--компетентнісний підхід--особистісно-зорієнтований підхід--діяльнісний підхід--акме-синергетичний підхід--діяльнісний результат неперервної мовної освіти--пунктуація
Анотація: Стаття присвячена розробленню теоретико-методологічних засад навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів відповідно до інноваційних суспільних та освітніх викликів. описано етапи навчання синтаксису й пунктуації української мови в загальноосвітній середній школі. Схарактеризовано інноваційні підходи до формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів. Конкретизовано лінгводидактичні принципи, форми й прийоми навчання українського синтаксису й пунктуації на засадах компетентнісного, особистісно зорієнтованого і діяльнісного підходів.Уточнено зміст понять "синтаксична компетентність", "пунктуаційна компетентність".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)