Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=316.77<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
316.77
М 31


   
    Масова комунікація : підручник / А. З. Москаленко, Л. В. Губерський, В. Ф. Іванов, В. А. Вергун. - Київ : Либідь, 1997. - 216 с. - ISBN 966-06-0007-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Масова комунікація--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
преса -- паблік рілейшнз -- ЗМІ -- телепрограми
Дод.точки доступу:
Москаленко, Анатолій Захарович
Губерський, Леонід Васильович
Іванов, Валерій Феліксович
Вергун, Володимир Антонович


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
159.91:316.77
М 17


    Максименко, С. Д.
    Технологія спілкування (комунікативна компетентність учителя: сутність і шляхи формування) [Текст] / С. Д. Максименко, М. М. Заброцький. - Київ : Главник, 2005. - 112 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8479-23-8 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комунікаційні навчики--Комунікативна компетентність--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
педагоігчне спілкування -- комунікативні навички
Дод.точки доступу:
Заброцький, М. М.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
159.9
Ч-16


    Чалдини, Р.
    Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся / Р. Чалдини. - 5-е издание, исправленное и дополненное. - Санкт-Петербург : Питер, 2010. - 336 с. : ил. - ISBN 978-5-49807-630-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Психологія особистості--Вплив--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
важелі впливу -- авторитет -- дефіцит

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
316.77
Х-73


    Холод, А. М.
    Основы имиджелогии [Текст] : учебное пособие / А. М. Холод. - Київ : КиМУ, 2011. - 182 с. - ISBN 978-966-8299-85-8 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Іміджелогія--Соціальні комунікації--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
іміджелогія -- політична іміджелогія -- невербальні комунікативні засоби -- імідж підлітків

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
316.77
Г 34


   
    Генеза ідей і динаміка розвитку соціальніх комунікацій [Текст] : колективна монографія / Київськ. міжнар. ун-т ; Ін-т журналістики. - Київ : КиМУ, 2011. - 311 с. - ISBN 978-966-82-93-3. - ISBN 978-966-8299-78-5 (ошибоч.) : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
телепростір -- соціальні комунікації -- ток-шоу -- блог -- медійність -- кіноосвіта -- тілоохоронець -- ЗМІ -- мова ЗМІ -- військова преса -- мовний код -- система К. С. Станіславського -- театральна критика
Дод.точки доступу:
Холод, О. М. \гол. ред.\
Безручко, О. В.
Горевалов, С. І.
Досенко, А. К.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
316.77
Х 73


    Холод, О. М.
    Комунікаційні технології : підручник / О. М. Холод. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 211 с. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 978-617-673-152-8 : 55.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
ІНМУТАЦІЇ -- соціально-комунікаційні технології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

7.
316.77
В 57


    Владимиров, Володимир Михайлович.
    Проблеми розуміння й інтерпретації в соціальній комунікації : монографія / В. М. Владимиров ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ "Київський університет", 2014. - 623 с. - ISBN 978-966-439-798-5 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна комунікація--Проблематика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
герменевтика -- масова комунікація -- теорія розуміння -- масове розуміння -- хаос -- розуміння
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
659.443/.446:316.77
Т 50


    Тодорова, Оксана.
    Інновації в комунікаціях. Інноваційний PR-інструментарій в соціальних комунікаціях сучасного бізнесу : [монографія] / Оксана Тодорова ; Асоціація корпоративних медіа. - Київ : Інтерконтиненталь-Україна, 2015. - 176 с. : іл. - ISBN 978-966-9734-87-7 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рилейшнз--PR--Монографії

   Соціологія--Соціальна комунікація--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
PR-комунікація -- інноваційні PR-інструменти -- сторітелінг -- аналіз соціальних мереж -- PR-середовище -- прес-реліз -- медіа-реліз
Анотація: Особлива цінність монографії — кейси з практики компаній-лідерів сучасного бізнесу, в яких представлений комплекс PR-інструментів та найактуальніші комунікаційні стратегії. На конкретних прикладах проілюстровано, що конкуренція в бізнесі ведеться у двох часових проміжках: за перевагу над конкурентами на сьогодні і – за майбутній розвиток. А майбутнє — в інноваціях! Монографія є першим в Україні комплексним науково-практичним дослідженням у сфері інноваційного PR-інструментарію в соціальних комунікаціях. Буде корисна широкій аудиторії: керівникам компаній, менеджерам з комунікацій сучасного бізнесу; PR-, HR- та маркетинг-менеджерам, спеціалістам у галузі соціальних комунікацій; викладачам, аспірантам та студентам вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.nbuv.gov.ua

Дод.точки доступу:
Асоціація корпоративних медіа


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
   659
   Я 60


    Яненко, Ярослав Васильович.
    Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації : монографія / Я. В. Яненко ; Сумський держ. ун-т. - Суми : Сумський державний університет, 2018. - 300 с. - ISBN 978-966-657-746-0 : 208.62 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Рекламні комунікації--Соціалізація--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама -- політична реклама -- комерційна реклама -- брендинг

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
373.5.091.3 : 004.738] : 316.77(02)
Ф 79


   
    Формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників на основі технологій електронних соціальних мереж : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання ; редактор О. П. Пінчук. - Київ : Педагогічна думка, 2018. - 160 с. - ISBN 978-966-644-477-9 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Старша школа--Інформаційне середовище

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- електронні соціальні мережі -- навчально-виховний процес
Дод.точки доступу:
Пінчук, Ольга Павлівна \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)