Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=316.77<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.443/.446:316./Т 50-848328848
Автор(и) : Тодорова, Оксана
Назва : Інновації в комунікаціях. Інноваційний PR-інструментарій в соціальних комунікаціях сучасного бізнесу : [монографія]
Вихідні дані : Київ: Інтерконтиненталь-Україна, 2015
Кільк.характеристики :176 с.: іл.
Колективи : Асоціація корпоративних медіа
ISBN, Ціна 978-966-9734-87-7: 30.00 грн.
ДРНТІ : 44.01.14 + 04
УДК : 659.443/.446:316.77 + 316.77
Предметні рубрики: Паблік рилейшнз-- PR
Соціологія-- Соціальна комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): pr-комунікація--інноваційні pr-інструменти--сторітелінг--аналіз соціальних мереж--pr-середовище--прес-реліз--медіа-реліз
Анотація: Особлива цінність монографії — кейси з практики компаній-лідерів сучасного бізнесу, в яких представлений комплекс PR-інструментів та найактуальніші комунікаційні стратегії. На конкретних прикладах проілюстровано, що конкуренція в бізнесі ведеться у двох часових проміжках: за перевагу над конкурентами на сьогодні і – за майбутній розвиток. А майбутнє — в інноваціях! Монографія є першим в Україні комплексним науково-практичним дослідженням у сфері інноваційного PR-інструментарію в соціальних комунікаціях. Буде корисна широкій аудиторії: керівникам компаній, менеджерам з комунікацій сучасного бізнесу; PR-, HR- та маркетинг-менеджерам, спеціалістам у галузі соціальних комунікацій; викладачам, аспірантам та студентам вищих навчальних закладів.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.nbuv.gov.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання : 811.111’42:316.77/С 11-138709772 рукописний текст
Автор(и) : Сіваєва, Ольга Сергіївна
Назва : Вербалізація HEАLTH в агломовному медійному дискурсивному просторі : дисертація ... доктора філософії : 035
Вихідні дані : Київ, 2024
Кільк.характеристики :302 арк.
ДРНТІ : 16 + 04 + 76
УДК : 811.111’42:316.77]:613(043.3) + 316.77 + 613(043.3)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Англійська мова
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/Г 34
Назва : Генеза ідей і динаміка розвитку соціальніх комунікацій : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: КиМУ, 2011
Кільк.характеристики :311 с
ISBN, Ціна 978-966-82-93-3:
ДРНТІ : 04.01
УДК : 316.77
Предметні рубрики: Соціологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/Х 73
Автор(и) : Холод О. М.
Назва : Комунікаційні технології : підручник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2013
Кільк.характеристики :211 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 978-617-673-152-8: 55.00 грн.
ДРНТІ : 04.51.54
УДК : 316.77
Предметні рубрики: Соціологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)

Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.722/К 60
Автор(и) : Колінько М. В.
Назва : Міжкультурна комунікація: топологічний вимір : монографія
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2019
Кільк.характеристики :343 с
Колективи : Донецький національний університет імені Василя Стуса
ISBN, Ціна 978-617-7742-54-7: 100.00 грн.
ДРНТІ : 04.51.51
УДК : 316.722:316.77 + 316.77
Предметні рубрики: Соціологія культури-- Міжкультурна комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--філософський дискурс--механізм дії комунікації--культурна комунікація--культура суспільств--комунікативний простір
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/М 31
Автор(и) : Москаленко, Анатолій Захарович, Губерський, Леонід Васильович, Іванов, Валерій Феліксович, Вергун, Володимир Антонович
Назва : Масова комунікація : підручник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 1997
Кільк.характеристики :216 с
ISBN, Ціна 966-06-0007-0: 15.00 грн.
ДРНТІ : 19.21
УДК : 316.77
Предметні рубрики: Масова комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): преса--паблік рілейшнз--змі--телепрограми
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.322:316.77/М 65
Автор(и) : Харченко Н., Шпиг Н., Скрипник М., Куниця Т.
Назва : Мистецтво самопрезентації
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2018
Кільк.характеристики :120 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу": №2(158), 2018
ISBN, Ціна 978-966-451-000-1: 50.00 грн.
ISBN, Ціна 978-617-7287-85-7: Б.ц.
ДРНТІ : 13.15.53
УДК : 005.322:316.77 + 316.77
Предметні рубрики: Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопрезентація--pr-діяльність--прес-анонс--прес-реліз--прес-конференція--брифінг--прес-тур--ділова зустріч--співбесіда--ділова кореспонденція--публічний виступ
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/Х-73
Автор(и) : Холод А. М.
Назва : Основы имиджелогии : учебное пособие
Вихідні дані : Київ: КиМУ, 2011
Кільк.характеристики :182 с
ISBN, Ціна 978-966-8299-85-8:
ДРНТІ : 04
УДК : 316.77
Предметні рубрики: Іміджелогія-- Соціальні комунікації
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/Т 56
Автор(и) : Томас, Мартін
Назва : Посібник "The Financial Times" зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд
Вихідні дані : Харків: Фабула #PRO, 2020
Кільк.характеристики :302 с
Серія: #PROBUSINESS
ISBN, Ціна 978-617-09-6383-3: 280.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 659.4:316.77 + 316.77
Предметні рубрики: Паблік рілейшнз-- Соціологія зв’язку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні медіа--визначення цілей--соціальний інтелект--планування--дії--контроль--грамотність соціальних медіа--управління особистим брендом--інструмент лідерства
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/В 57
Автор(и) : Владимиров, Володимир Михайлович
Назва : Проблеми розуміння й інтерпретації в соціальній комунікації : монографія
Вихідні дані : Київ: ВПЦ "Київський університет", 2014
Кільк.характеристики :623 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-439-798-5: 60.00 грн.
ДРНТІ : 19
УДК : 316.77
Предметні рубрики: Соціальна комунікація-- Проблематика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): герменевтика--масова комунікація--теорія розуміння--масове розуміння--хаос--розуміння
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)