Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>U=37.13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.13/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 20
Вихідні дані : Київ: Киїівський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :111 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 17
УДК : 37.13
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічна освіта-- Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія--освіта
Зміст : Внесок Я. Ряппо у розвиток мережі закладів професійної освіти/ В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва. Духовно-моральне виховання дітей у вітчизняній школі в контексті суспільно-політичного життя країни (друга половина ХХ ст.)/ І. Л. Сіданіч. Проблеми розвитку системи державного управління вищою освітою у світлі рішень педагогічних з'їздів (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ А. О. Таранник. Перша іноземна мова як джерело міжмовного трансферу у навчанні другої іноземної мови/ А. О. Анісімова. Педагогічні умови як складова системи поліхудожнього виховання старших підлітків/ О. В. Безелюк. Психологічні засади виховання шанобливості у старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі/ С. А. Васильєва. Експериментальна перевірка ефективності інтегрованого курсу "Навчання іноземних мов у професійній школі" для методичної підготовки майбутніх учителів/ Л. Я. Зєня. Підготовка студентів-філологів до співпраці з батьками в умовах освітнього закладу/ О. Б. Хомишак. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен/ Л. О. Базиль. Професійна мобільність: контекст болонських реформ/ В. І. Бобрицька. Формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров'язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти/ Л. Г. Горяна. Web 2.0 - спільний віртуальний простір викладача і студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко, С. М. Співак. Проектно-конструктурська діяльність як засіб формування творчих здібностей молодших школярів/ О. М. Образцова. Соціальна підтримка дітей із функціональними обмеженнями у Великій Британії (ХІV-XIX ст.)/ І. М. Комар. Теоретико-методологічні основи формування академічної мобільності студентів ВНЗ/ А. В. Циганаш. Динаміка зміни діяльності психофізіологічних механізмів чутливості людини/ А. В. Кочерга. Теорія і практика дослідження професійного спілкування вчителя в освітологічному просторі/ Н. А. Побірченко. Особистісна мобільність як психологічна детермінанта професійної успішності майбутнього фахівця/ О. П. Сергєєнкова. Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів/ О. А. Столярчук. Розвивально-дослідницька пропедевтика профільного навчання/ І. В. Форноляк. Психолого-педагогічна реабілітація: методологічні та методичні принципи/ М. В. Шмаргун.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)