Пошуковий запит: (<.>U=373.018.058(477)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Бугай Л. Створення Школи неперервної економічної освіти/Людмила Бугай // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.68–71
|
>2.
| Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/Володимир Мельничук // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.53–55
|
>3.
| Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/Світлана Остапенко, Наталія Степанова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.97–100
|
>4.
| Колісник В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості/Валерій Колісник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.84–86
|
>5.
| Карло Т. Створюємо Школу громадського партнерства/Тетяна Карло // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.36–39
|
>6.
| Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/Іван Каракаш, Ілона Руденко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.24–27
|
>7.
| Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці/Наталія Стороженко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.49–52
|
>8.
| Нерубайський В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки/Володимир Нерубайський // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.46–49
|
|