Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=373.018.058(477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.058(477)/Б 90
Автор(и) : Бугай Л.
Назва : Створення Школи неперервної економічної освіти
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 68–71. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
УДК : 373.018.058(477)
Предметні рубрики: Навчально-виховні комплекси-- модель інноваційного розвитку-- Школа неперервної економічної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа неперервної економічної освіти--навчально-виховні комплекси--економічні знання--компетентна особистість--модель інноваційного розвитку--практичні вміння--освітня діяльність
Анотація: У статті описано модель інноваційного розвитку навчального закладу "Школа неперервної економічної освіти". Визначено місію, мету, завдання, розкрито особливості освітньої діяльності згідно з обраною моделлю, окреслено подальші інноваційні зміни, спрямовані на інтенсивне накопичення соціально-економічних знань, умінь, навичок і оптимізацію їх використання в економічній сфері суспільства.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.058(477)/М 48
Автор(и) : Мельничук В.
Назва : Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 53–55. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.018.058(477) + 373.3/.5.01:001.895](477)
Предметні рубрики: Педагогічні інновації-- акмеологічний підхід-- інноваційні технології
Навчально-виховні комплекси-- інноваційна модель розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні інновації--акмеологічний підхід--навчально-виховні комплекси--акме-школа--гармонійна особистість--модель інноваційного розвитку--розвиток особистості--освітнє середовище
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища "Акме-школа" Лисянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія".
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.058(477)/О-76
Автор(и) : Остапенко С., Степанова Н.
Назва : Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 97–100. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.018.058(477)
Предметні рубрики: Навчально-виховні комплекси-- інноваційна модель розвитку-- Школа успішного особистісного розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-виховні комплекси--інноваційна модель розвитку--інноваційний розвиток--освітнє середовище--становлення успішної особистості--особистісний розвиток--успішний учень
Анотація: У статті розкрито сутність важливої педагогічної проблеми – як освітнє середовище ліцею може стати майданчиком для успішного особистісного розвитку.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.058(477)/К 60
Автор(и) : Колісник В.
Назва : Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 84–86. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.018.058(477)
Предметні рубрики: Навчально-виховні комплекси-- модель інноваційного розвитку-- Школа сільського господаря
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-виховні комплекси--модель інноваційного розвитку--школа сільського господаря--інноваційний розвиток--модель школи--сільське середовище--профільна освіта
Анотація: У статті висвітлено засади інноваційного розвитку Моринського навчально-виховного комплексу "ДНЗ – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" імені Т. Г. Шевченка як Школи сільського господаря. Обґрунтовано, що реалізація творчої моделі навчального закладу спрямована на створення оптимальних умов для дітей та учнівської молоді щодо здобуття якісної загальної середньої освіти та загальноосвітньої профільної і початкової допрофільної підготовки сільськогосподарського спрямування.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.058(477)/К 23
Автор(и) : Карло Т.
Назва : Створюємо Школу громадського партнерства
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 36–39. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.018.058(477)
Предметні рубрики: Навчально-виховні комплекси-- модель інноваційного розвитку-- Школа громадського партнерства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний розвиток навчального закладу--школа громадського партнерства--навчально-виховні комплекси--концепція нової української школи--громада--громадська активність--громадське партнерство--паритетна взаємодія--діалогічне спілкування--соціалізація особистості
Анотація: У статті репрезентовано творчу модель сучасного навчального закладу освіти "Школа громадського партнерства", спрямовану на демократизацію відносин учасників освітнього процесу, створення силами всієї громади сприятливих умов для формування особистостей учнів, здатних свідомо діяти, приймати власні відповідальні рішення.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.058(477)/К 21
Автор(и) : Каракаш І., Руденко І.
Назва : Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 24–27. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.018.058(477)
Предметні рубрики: Навчально-виховні комплекси-- модель інноваційного розвитку-- Школа якісної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-виховні комплекси--модель розвитку навчального закладу--розвивальний освітній простір--профільне навчання--інноваційний розвиток--освітнє середовище--навчальний процес
Анотація: У статті розглянуто модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" Шполянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей" Шполянської районної ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання та розкрито особливості освітньої діяльності закладу згідно з обраною моделлю, а також окреслено подальші інноваційні зміни.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.058(477)/С 82
Автор(и) : Стороженко Н.
Назва : Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 49–52. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.018.058(477) + 373.3/.5.01:001.895](477)
Предметні рубрики: Педагогічні інновації-- акмеологічний підхід-- інноваційні технології
Навчально-виховні комплекси-- інноваційна модель розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-виховні комплекси--освітній простір--педагогічні інновації--інноваційна діяльність--акмеологія--акмеологічний підхід--інноваційні технології--інноваційна модель розвитку--педагогічна діяльність--інноваційна практика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність інновацій щодо формування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу "Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Ерудит". Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.058(477)/Н 54
Автор(и) : Нерубайський В.
Назва : Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 46–49. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.018.058(477)
Предметні рубрики: Навчально-виховні комплекси-- модель інноваційного розвитку-- Школа свідомого українця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний розвиток--модель інноваційного розвитку--школа свідомого українця--навчально-виховні комплекси--національна школа--свідомий українець--акмеологічний підхід--акме-педагогіка--освітнє середовище--патріотичне виховання
Анотація: У статті розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу "Школа свідомого українця". Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)