Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=655.4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.4/Т 35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавництво-XXI. Виклики і стратегії : монографія
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :323 с ; [5] с
Серія: Монограф
Примітки : Л-ра: с. 300-323
ISBN, Ціна 978-617-572-045-5:
ДРНТІ : 19.51.61
УДК : 655.4 + 070.3
Предметні рубрики: Видавнича справа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видавничі стратегії--издательские стратегии--суспільні трансформації--общественные трансформации--книга--книга--текст--текст--автор--автор--читання--чтение--ієрархічність--иерархичность
Анотація: У монографії галузеві необхідності зумовили дослідження сучасного стану, системотвірних основ, моделей і сценарних варіантів стратегічно вибудованої діяльності видавництв.
Примірники : всього : ГП АБ(40), Ф3(10), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(40), Ф3(10), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.4/Г 54
Автор(и) : Глотова Г. І., Ковба Ж. М., Мохонько Г. А., Мартинів В. В.
Назва : Маркетинговий менеджмент видавничої продукції . -2-е вид., виправл.
Вихідні дані : Львів: Українська академія друкарства, 2013
Кільк.характеристики :352 с
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966-322-388-9: Б.ц.
ДРНТІ : 19.51 + 06
УДК : 655.4
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Видавнича продукція-- Маркетинг-- Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий менеджмент--видавнича справа--видавнича продукція--книговидавнича організація--ринок видавничої продукції--книжковий ринок--сегментація ринку видавничої продукції--маркетингова інформація--комерційна діяльність--товарна політика--цінова політика--збутова діяльність--виставка-ярмарок--інтернет-торгівля--маркетингова логістика--мерчандайзинг--конкурентоспроможність--стратегічне планування--маркетингове планування
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)