Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=658.8(075.8)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Ч-46
Автор(и) : Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва : Основи маркетингу : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2018
Кільк.характеристики :225 с
Колективи : Запорізький національний університет
ISBN, Ціна 978-966-2781-58-8: 145.00 грн.
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--маркетингова політика--політика комунікацій--цінова політика--стратегічний маркетинг
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(16)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(16)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) : Дудяк Р.П., Липчук В.В., Бугіль С., Янишин Я.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :455 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 977-617-574-053-8: 364.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--цінова політика--роздрібна торгівля--оптовая торговля--маркетинг комунікацій--маркетингові дослідження--ринок--сегментация рынка--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг--нові товари--товаропросування--місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) : Липчук В.В., Дудяк Р.П., Бугіль С., Янишин Я.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2021
Кільк.характеристики :455 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 977-617-574-053-8: 440.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--цінова політика--роздрібна торгівля--оптовая торговля--маркетинг комунікацій--маркетингові дослідження--ринок--сегментация рынка--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг--нові товари--товаропросування--місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5/Е 45
Автор(и) : Симак, Анастасія Валеріївна, Зарицька, Оксана Леонідівна, Гельжинська, Тетяна Ярославівна, Лесик, Лілія Іванівна
Назва : Економіка підприємства і маркетинг : навчальний посібник для самостійної роботи
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2021
Кільк.характеристики :108 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"
ISBN, Ціна 978-966-418-304-5: 200.00 грн.
ДРНТІ : 06.81
УДК : 658.5+658.8](075.8) + 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Економіка підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємство--організаційно-правові форми--ринок--маркетинг підприємств--маркетингові дослідження--персонал--продуктивність--оплата--капітал підприємства
Анотація: Навчальний посібник призначений для самостійної роботи та поглибленого вивчення курсу "Економіка підприємства і маркетинг". Авторами передбачено необхідність самостійного опрацювання наведених літературних джерел при формуванні відповідей на завдання, що сприятиме кращому засвоєнню навчального матеріалу.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)