Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=74.0я431<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.0я431
П 24


    Удовиченко, Л.
    Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі [Текст] / Л. Удовиченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 38-42
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Освіта--Література--Методика навчання

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- методична школа -- концепція -- принципи -- технологія
Анотація: Розглянуто провідні ідеї сучасної літературної освіти учнів. Визначено основні напрями методичних досліджень вчених України в галузі методики навчання світової літератури, охарактеризовано наукові концепції, сформульовано принципи роботи авторської школи Л. Мірошниченко.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
74.0я431
П 24


    Сніжко, М.
    Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки [Текст] / М. Сніжко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 31-37
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогічна освіта--Математика--Комп’ютерно-інформаційні технлогії

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерно-інформаційні технлогії -- самостійна робота -- алгоритмічне тестування -- методична система -- інтегроване середовище
Анотація: Розглянуто проблеми використання сучасних комп'ютерно-інформаційних технологій у процесі навчання майбутніх учителів математики. Висвітлено можливості організації самостійної роботи студентів з використанням інтегрованого середовища вивчення курсу "Основи алгоритмізації та програмування", розробленого у лабораторії інтегрованих середовищ навчання НДІ ІТ.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
74.0я431
П 24


    Бобрицька, В.
    Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури [Текст] / В. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 48-52
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Компетенція викладача

Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- самоосвітня компетенція -- модернізація освіти -- магістратура -- навчальний процес
Анотація: У статті обгрунтовано актуальність дослідження проблеми формування самоосвітньої компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
74.0я431
П 24


    Ясак, Т.
    Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Т. Ясак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 43-47
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Українська мова--Навчальний процес

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інтерктивна дошка -- активізація навчально-пізнавальної діяльності -- динамічні таблиці -- комп’ютерне тестування
Анотація: Визначено новий зміст мовної освіти у ЗНЗ, яка потребує удосконалення процесу учнів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення рідної мови. Відзначено, що одним із перспективних шляхів активізації розумової діяльності є застосування технології SMART Board, яка сприяє уведенню елементів інтерактивності: учень не тільки сприймає інформацію, але й активно взаємодіє з нею.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
74.0я431
П 24


    Глоба, Т.
    Методи виховання моральних цінностей у сучасній французькій школі [Текст] / Т. Глоба // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 17-22
ББК 74.0я431
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.
74.0я431
П 24


    Головчук, С.
    Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині [Текст] / С. Головчук, Ващенка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 14-16
ББК 74.0я431

Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Ващенка
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.
74.0я431
П 24


    Дружененко, Т.
    Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови [Текст] / Т. Дружененко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 27-30
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Етнолінгвістичний аналіз--Українська мова

Кл.слова (ненормовані):
етнолінгвістика -- етнолінгвістичний аналіз тексту -- національно-культурний мовний компонент
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.
74.0я431
П 24


    Мукан, Н.
    Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії [Текст] / Н. Мукан, Ю. Закаулова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 22-26
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Освіта середня та початкова професійна--Бельгія

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- початкова професійна освіта -- німецькомовна спільнота Бельгії
Анотація: Досліджено особливості функціонування середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії. Визначено атрибути навчальних програм, рівні системи середньої освіти та напрями підготовки учнів, характеристики діяльності навчальних закладів професійної освіти та підготовки. Проведено дослідження системи професійної освіти та підготовки фахівців німецькомовної спільноти Бельгії, основними її характеристиками є багаторівневий підхід до організації середньої професійної освіти та підготовки фахівців, яка розпочинається у базовій школі, а також наявність спеціалізованих закладів фахової середньої освіти та професійної підготовки, які пропонують належний рівень фахового навчання майбутніх спеціалістів, залучаючи їх до безпосередньої професійної діяльності на підприємствах.
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Закаулова, Ю.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.
74.0я431
П 24


    Калашнікова, С.
    Професійна підготовка бізнес-лідерів як фактор розвитку сучасних організацій [Текст] / С. Калашнікова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 53-60
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Професійна підготовка бізнес-лідерів

Кл.слова (ненормовані):
управління організацією -- трансформація -- лідерство -- компетенції -- професійний розвиток
Анотація: Проаналізовано зарубіжний досвід формування бізнес-лідерів задля забезпечення успішної життєдіяльності та розвитку організацій за умов сучасних суспільних трансформацій. Акцентовано увагу на зміст, принципи, методи та технології професійної підготовки бізнес-лідерів. Відзначено, що головною рушійною силою змін є навчання, в результаті якого відбувається трансформація особистості й організації.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

10.
74.0я431
П 24


    Сергєєнкова, О.
    Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів [Текст] / О. Сергєєнкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 86-89
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Психологія--Підготовка майбутніх учителів

Кл.слова (ненормовані):
інноваціна готовність -- інноваційна діяльність -- системний -- рефлексивно-діяльнісний -- індивідуально-творчий
Анотація: У статті запропоновано наукове тлумачення поняття інноваційної готовності майбутнього вчителя. Схарактеризовано зміст можливих бар’єрів інноваційної діяльності, запропоновано шляхи формування інноваційної готовності у професійному навчанні.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)