Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=85.31р<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.

Ляшенко О. Д. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/О. Д. Ляшенко // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.65-68
2.

Брюханова Г. В. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України /Г. В. Брюханова, О. І. Конопко // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.36-39
3.

Ходоровська І. М. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом /І. М. Ходоровська // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.82-86
4.

Ходоровський В. І. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано/В. І. Ходоровський // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.82-86
5.

Гаркуша Л. І. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано/Л. І. Гаркуша // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.78-81
6.

Макарова Е. В. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта /Е. В. Макарова // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.91-94
7.

Вишинський В. В. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) /В. В. Вишинський // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.40-41
8.

Економова О. С. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу/О. С. Економова // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.73-77
9.

Пляченко Т. М. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти /Т. М. Пляченко // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.9-13
10.

Мережко Ю. В. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності /Ю. В. Мережко // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.69-72
11.

Світайло С. В. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки /С. В. Світайло // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.32-35
12.

Ізваріна О. М. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. /О. М. Ізваріна // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.47-51
13.

Куришев Є. В. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів /Є. В. Куришев // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.56-60
14.

Бутенко Т. М. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена /Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.52-55
15.

Олексюк О. М. Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті /О. М. Олексюк // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.5-8
16.

Бондаренко Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід /Л. А. Бондаренко // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.18-22
17.

Яковенко В. Г. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках /В. Г. Яковенко // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.95-98
18.

Чугунова М. М. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки/М. М. Чугунова // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.99-102
19.

Болгарський А. Г. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні /А. Г. Болгарський // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.27-31
20.

Ткач М. М. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики /М. М. Ткач // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.14-17
 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)