Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=Д441483/2015/5<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


   
    Зелена оаза : ландшафтний дизайн // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - 4 обкладинки . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчально-матеріальна база

Кл.слова (ненормовані):
ігрові майданчики -- оформлення майданчиків -- ландшафтний дизайн -- територія дитсадка
Анотація: Педагоги ДНЗ № 2 "Ясочка" м. Суми разом з батьками вихованців створили на території закладу справжню зелену оазу. Ландшафтний дизайн цього дитсадка, чудово оформленаі ігрові майданчики представлено на світлинах.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.


   
    Стежками літа : музичний фестиваль до Міжнародного дня захисту дітей / Наталія Шахрай, Сніжана Байдюк, Наталія Німчук // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 34-39 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра

Анотація: Подано сценарій музичного фестивалю до Міжнародного дня захисту дітей. Цікавий сюжет, інтерактивна взаємодія між учасниками й глядачами, щира патріотична атмосфера роблять захід захопливим і зезабутнім для дітей, їхніх батьків, педагогів і гостей.
Дод.точки доступу:
Шахрай, Н.
Байдюк, С.
Німчук, Н.


Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Гусєва, О.
    Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття / Ольга Гусєва // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення

   Педагогіка--Дефектологія--Логопедія


Кл.слова (ненормовані):
дисграфія -- комп'ютерні ігри -- фонематичний слух -- зорова увага
Анотація: Подано розробку індивідуального логопедичного заняття, мета якого - розвивати логічне мислення, фонематичний слух, просторову уяву, тактильні відчуття дитини; виховувати звукову культуру мовлення; формувати навички самокорекції; удосконалювати граматичну будову мовлення; сприяти формування лексичної компетентності; закріплювати вміння здійснювати звуковий аналіз слів; готувати руку до письма та ін.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Самошкіна, Л.
    Як діти озерце врятували : інтегроване заняття для дітей середньої групи / Лариса Самошкіна // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
образотворчість -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - розвивати пізнавальну активність, мислення, мовлення, увагу, пам'ять, уяву дітейі; тактильні відчуття, дрібну моторику, творчі здібності; виховувати любов до природи, бажання дбати про неї , дотримуватися правил екологодоцільної поведінки; формувати уявлення дітей про взаємозв'язки в природі, вміння користуватися ножицями, наклеювати; закріплювати знання дітей про прісну водойму, її рослинний і тваринний світ, про цифри в межах 4; збагачувати словник малят та ін.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Ставицька, О.
    Водний світ : розвивально-дидактичний посібник для дітей від 3 до 6 років / Ольга Ставицька // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
виготовлення посібника -- розвивально-дидактичний посібник
Анотація: Подано опис розвивально-дидактичного багатофункціонального, нескладного у виготовленні посібника для дітей від 3 до 6 років, мета якого - розвивати пізнавальну активність дітей, увагу, пам'ять, наочно-образне мислення, мовлення, дрібну моторику; виховувати дбайливе ставлення до природи; ознайомлювати дітей з водним світом; учити пізнавати мешканців водойм за зовнішнім виглядом; закріплювати знання кольорів та їхніх відтінків; форувати математичні уявлення та ін.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Міністерство освіти і науки України.
    Щодо посади інструктора з фізкультури в дошкільних навчальних закладах : лист МОН України № 1/9-179 від 07.04.2015 р. / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 28 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Законодавчі і директивні матеріали

   Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали


Кл.слова (ненормовані):
посада інструктора з фізкультури -- штатні нормативи в дитсадку

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Мельниченко, Ю.
    Пластик-шоу-атлетико / Юлія Мельниченко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 24-28 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

Анотація: В статті йдеться про пластик-шоу-атлетико - спеціалізований напрям горизонтального пластичного балету для хлопчиків, у якому переважає мужній стиль рухів: атлетичний, динамічний, силовий, який вони реалізовують, втілюючи у фізкультурній казці відповідні мужні образи: захисників, воїнів, мисливців, моряків, мандрівників, рятівників тощо.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Бобир, В.
    Конкурентоспроможність дитсадка - вимога часу / Валентина Бобир // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація роботи дошкішльного закладу--Управління

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція дитсадків -- рейтинг дошкільного закладу -- конкурентоспроможність дитсадка
Анотація: В статті йдеться про конкурентоспроможність дитсадка - особливу систему цінностей та можливостей, шо забезпечує йому вищий статус серед конкурентів і може оцінюватися як за сформованістю розумових та морально-етичних якостей споживачів освітніх послуг (дітей), так і за ефективним функціонуванням закладу на ринку освітніх послуг. Описуються методи оцінювання конкурентоспроможності навчального закладу.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Остапенко, Г.
    "Джміль" до школи підготує! / Ганна Остапенко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Періодичні видання

   Преса--Журнали--"Джміль"


Кл.слова (ненормовані):
наступність -- дошкілля і початкова школа
Анотація: Про підписку на ІІ півріччя 2015 року журналу "Джміль" та зміст його рубрик, матеріали яких допоможуть задовольнити допитливість дошкільників, стимулювати їхню активність, позбутися страхів перед навчанням у школі.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Стеценко, І.
    Наступність - проблема актуальна : репортаж з міського науково-практичного семінару / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація--Семінар

Кл.слова (ненормовані):
наступність
Анотація: Репортаж з міського науково-практичного семінару, який організували представники кафедри дошкільної освіти і кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Педагогічного інституту КУ імені Бориса Грінченка 20 квітня цього рроку. Науковці, методисти, вихователі, вчителі початкової школи, директори ДНЗ, ШДС, НВК, викладачі та студенти обговорювали питання переходу від дошільної до початкової освіти.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Стеценко, І.
    Обдарованість дитини: вчасно помітити і розвинути : репортаж зі Всеукраїнської науково-практичної конференції / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 16 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація--Конференція

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти
Анотація: Репортаж з ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, що відбулася 9-10 квітня 2015 року на базі Інституту обдарованої дитини НАПН України у м. Києві. Науковці, керівники та педагоги дитсадків, викладачі й студенти вишів, методисти різних рівнів, психологи, працівники дитячих навчальних і розвивальних центрів з різних регіонів України обговорювали питання виявлення та розвитку дитячої обдарованості.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

12.


    Скрипник, Т.
    Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дефектологія

   Педагогіка--Спеціальна освіта


Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм
Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

13.


    Лохвицька, Л.
    Зарубіжні колеги про моральне виховання / Любов Лохвицька // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання

   Педагогіка--Дошкільне виховання--США--Австралія


Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання
Анотація: Представлено досвід педагогів США та Австралії щодо морального виховання дітей. Виокремлюється теорія інтегрованого морального виховання доктора Дарсі Нарваеса, професора психології Університету Нотр-Дам (США). Суть її зводиться до об'єднання розвитку моральних почуттів, моральних суджень, моральної мотивації й здатності до моральних дій у формуванні особистості. Серед сучасних практичних розробок висвітлено дослідження доктора Аріні Бомаріс, професора Ньюкаслського університету з Австралії. Головним результатом виховання, на її думку, має бути накопичення дитиною морального досвіду.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

14.


    Кузьменко, В.
    Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят / Віра Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Підготовка дошкільників

Кл.слова (ненормовані):
наступність -- дошкілля-початкова школа -- моніторинг навчальних досягнень -- показники навчальних досягнень -- індивідуалізація навчання
Анотація: В статті описано методику визначення навчальних досягнень дошкільників. Моніторинг індивідуальних навчальних досягнень дітей дасть педагогу можливість об'єктивно оцінити свою роботу, знайти допущені помилки та вчасно виправити їх заради поступального розвитку всіх вихованців групи.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

15.


    Мельніченко, Ю.
    Пластик-шоу-атлетико [Текст] / Ю. Мельніченко; Юлія Мельниченко // Дошкільне виховання. - Київ : Світич, 2015. - № 5. - С. 24-28


Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

16.


    Україна., М-во освіти і науки
    Щодо посади інструктора з фізкультури в дошкільних навчальних закладах : лист МОН України № 1/9-179 від 07.04.2015 р. [Текст] / М-во освіти і науки Україна. // Дошкільне виховання. - Київ : Світич, 2015. - № 5. - С. 28


Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)