Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М180713/2018/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Москаленко О. Елементи диференціального числення в школі через призму тестових завдань/О. Москаленко, В. Марченко, О. Коваленко // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.2-7
2.

Барболіна Т. Різнорівневі тести як дієвий інструмент моніторингу результатів навчання математики в школі/Т. Барболіна // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.8-14
3.

Решетняк М. Дистанційний курс "елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики"/М. Решетняк // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.15-18
4.

Чусов С. Розумні бджоли урок математики, фізики та /С. Чусов // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.18-22
5.

Білоконь Л. Компетентнісний підхід до навчання математики/Л. Білоконь // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.22-29
6.

Фігурська Л. Використання парадоксів у навчанні теорії ймовірностей/Л. Фігурська // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.30-34
7.

Красуля Л. Перетворення многочленів/Л. Красуля // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.34-38
8.

Якуніна І. Від профільного до мультипрофільного навчання/І. Якуніна, Г. Єрофєєва // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.39-40
9.

Буковська О. Сучасні методи викладання:сторітеллінг як неформальний метод навчання/О. Буковська // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.43-48
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)