Пошуковий запит: <.>II=М469087930/2020/38<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Даценко В. П. Характеристика фортепіанних творів В. Косенка житомирського періоду роботи майстра/В. П. Даценко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.143-148
|
>2.
| Волкомор В. В. Художньо-естетичні концепції формування звукового образу/В. В. Волкомор // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.137-142
|
>3.
| Леонтієва С. Л. Сучасне вокальне виконавство як збереження духовних цінностей української культури/С. Л. Леонтієва // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.154-158
|
>4.
| Ларікова Л. А. Виховна роль ансамблів малих форм у становленні співіка-початківця/Л. А. Ларікова // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.149-153
|
>5.
| Мустафаєв Ф. М. Вокально-слуховий самоконтроль як засіб вдосконалення фахової підготовки майбутніх співаків/Ф. М. Мустафаєв // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.132-136
|
>6.
| Гульцова Д. П. Фортепіанний етюд та традиції російського модерну/Д. П. Гульцова // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.116-122
|
>7.
| Антошко М. О. Освіта та виховання артистів для китайського театру/М. О. Антошко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.112-115
|
>8.
| Ярошенко І. В. Формування професійної майстерності майбутнього диригента в системі мистецької освіти (на прикладі педагогічних методів професора І. Юзюка)/І. В. Ярошенко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.128-131
|
>9.
| Степурко В. І. Етнокультурологічний вимір хорової школи Павла Муравського/В. І. Степурко, Н. М. Степурко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.123-127
|
>10.
| Белименко Л. І. Художньо-творча діяльність режисера естради: основні складові професійної майстерності фахівця/Л. І. Белименко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.191-195
|
>11.
| Бучма О. Є. Мистецтво ігрової ляльки кінця XX - початку XXI століття як синтетичний вид сценічного мистецтва/О. Є. Бучма // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.186-190
|
>12.
| Чорна К. В. Специфіка документальної драми в контексті інфотейнментизації телевізійного простору/К. В. Чорна // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.201-207
|
>13.
| Ільницька О. А. Дигітальні технології сучасного сценічного мистецтва: семіотика освітлення/О. А. Ільницька, В. А. Ільницький // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.196-200
|
>14.
| Сидір М. О. Інститут церковної музики як складова структури Львівської Богословської академії та Українського католицького університету/М. О. Сидір // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.181-185
|
>15.
| Кушнір Т. І. Еволюція сприйняття інтерпретаційних версій симфонії для мішаного хору а cappella "Страна Седмиця" Святослава Луньова/Т. І. Кушнір // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.165-169
|
>16.
| Товкайло Я. М. Традиційні народні аерофони в контексті навчання у мистецьких школах/Я. М. Товкайло // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.159-164
|
>17.
| Пахомов Ю. М. Роль дитячих духовних оркестрів у розвитку молодих талантів України/Ю. М. Пахомов // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.175-180
|
>18.
| Нішіч К. Особливості взаємозв’язку сербської та української баянних шкіл/К. Нішіч // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.170-174
|
>19.
| Козлін В. Й. Створення музичних творів у GUITAR PRO 6/В. Й. Козлін, В. І. Грищенко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.102-111
|
>20.
| Кузьмінець М. П. Вплив сучасного мистецтва на архітектоніку друкованих рекламних видань/М. П. Кузьмінець, К. І. Тишкевич // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 38.-С.35-39
|
|
|