Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М689368129/2018/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


   
    Новости маркетинговых исследований в Украине [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 8-13

Кл.слова (ненормовані):
Україна -- ринок -- інтернет-реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Соснюк, Олег.
    А где у нее "кнопка"? 10 тезисов о женщине-потребителе [Текст] / О. Соснюк // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 24-29

Кл.слова (ненормовані):
жінка- поживач

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Дроздова, Алена.
    Различия в покупательском поведении женщин и мужчин существуют [Текст] / А. Дроздова // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 30-31


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Свердлина, Светлана.
    Женщины лучше ориентируются в продуктах эмоционального выбора [Текст] / С. Свердлина // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 32-33


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


   
    Google: современные женщины "старшего" поколения открыты для экспериментов [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 34-37

Кл.слова (ненормовані):
жінка старшого віку -- інтернет

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


   
    За что женщины любят брендированный контент в журналах [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 40-41


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


   
    Место работы в жизни человека [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 42-45

Кл.слова (ненормовані):
робота -- хобі -- сім’я

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Федорошин, І.
    Споживач завжди правий? [Текст] / І. Федорошин, А. Погребисько, Н. Пронович // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 46-56. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
споживач -- права споживача
Дод.точки доступу:
Погребисько, А.
Пронович, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


   
    Рейтинги...Рейтинги...Рейтинги. [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 57-61

Кл.слова (ненормовані):
Україна -- рейтинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)