Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М689368129/2018/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Новости маркетинговых исследований в Украине
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 8-13 (Шифр М689368129/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): україна--ринок--інтернет-реклама
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Соснюк, Олег
Назва : А где у нее "кнопка"? 10 тезисов о женщине-потребителе
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 24-29 (Шифр М689368129/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінка- поживач
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дроздова, Алена
Назва : Различия в покупательском поведении женщин и мужчин существуют
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 30-31 (Шифр М689368129/2018/1)
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Свердлина, Светлана
Назва : Женщины лучше ориентируются в продуктах эмоционального выбора
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 32-33 (Шифр М689368129/2018/1)
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Google: современные женщины "старшего" поколения открыты для экспериментов
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 34-37 (Шифр М689368129/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінка старшого віку--інтернет
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : За что женщины любят брендированный контент в журналах
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 40-41 (Шифр М689368129/2018/1)
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Место работы в жизни человека
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 42-45 (Шифр М689368129/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): робота--хобі--сім’я
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Федорошин І., Погребисько А., Пронович Н.
Назва : Споживач завжди правий?
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 46-56 (Шифр М689368129/2018/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживач--права споживача
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Рейтинги...Рейтинги...Рейтинги.
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 57-61 (Шифр М689368129/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): україна--рейтинг
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)