Пошуковий запит: <.>II=М689368129/2018/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Шифр видання :
Назва : Новости маркетинговых исследований в Украине
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 8-13 (Шифр М689368129/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): україна--ринок--інтернет-реклама
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Соснюк, Олег
Назва : А где у нее "кнопка"? 10 тезисов о женщине-потребителе
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 24-29 (Шифр М689368129/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінка- поживач
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Дроздова, Алена
Назва : Различия в покупательском поведении женщин и мужчин существуют
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 30-31 (Шифр М689368129/2018/1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Свердлина, Светлана
Назва : Женщины лучше ориентируются в продуктах эмоционального выбора
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 32-33 (Шифр М689368129/2018/1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Шифр видання :
Назва : Google: современные женщины "старшего" поколения открыты для экспериментов
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 34-37 (Шифр М689368129/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінка старшого віку--інтернет
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Шифр видання :
Назва : За что женщины любят брендированный контент в журналах
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 40-41 (Шифр М689368129/2018/1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Шифр видання :
Назва : Место работы в жизни человека
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 42-45 (Шифр М689368129/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): робота--хобі--сім’я
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Федорошин І., Погребисько А., Пронович Н.
Назва : Споживач завжди правий?
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 46-56 (Шифр М689368129/2018/1) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживач--права споживача
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Шифр видання :
Назва : Рейтинги...Рейтинги...Рейтинги.
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 57-61 (Шифр М689368129/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): україна--рейтинг
Знайти схожі
|
|