Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М689368129/2018/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


   
    Новости маркетинговых исследований в Украине [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 8-14

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетинг -- медіа-обстеження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Чиглинцев, Станислав.
    Что еще поможет бренд-менеджеру, если не исследования? [Текст] / С. Чиглинцев // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 15-17


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


   
    Интуиция - хорошо! Но без маркетинговых исследований бренд-менеджеру не обойтись! (результаты блиц-опроса экспертов) [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 18-29

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Соснюк, Олег.
    Исследования как точка опоры и источник вдохновения бренд-менеджеров [Текст] / О. Соснюк // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 30-33

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- менеджер

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Венгер, Елена.
    Хороший бренд-менеджер не станет отрицать роль исследований [Текст] / Е. Венгер // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 39-41

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


   
    Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 42-43

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- локальні виклики

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Попова, Татьяна.
    Без маркетинговых исследований бренд-менеджмент невозможен [Текст] / Т. Попова // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 44-46

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Стельмахова, Александра.
    Маркетинговые исследования помагают в принятии решений собственниками брендов [Текст] / А. Стельмахова // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 47-49

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


   
    Международный бренд или локальный производитель:что выбирает украинский потребитель? [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 50-51

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний бренд

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)