Пошуковий запит: <.>II=М689368129/2018/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Попова, Татьяна
Назва : Без маркетинговых исследований бренд-менеджмент невозможен
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 44-46 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Знайти схожі
|
>2.
|
Форма документа : Шифр видання :
Назва : Интуиция - хорошо! Но без маркетинговых исследований бренд-менеджеру не обойтись! (результаты блиц-опроса экспертов)
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 18-29 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Знайти схожі
|
>3.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Соснюк, Олег
Назва : Исследования как точка опоры и источник вдохновения бренд-менеджеров
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 30-33 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--менеджер
Знайти схожі
|
>4.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Стельмахова, Александра
Назва : Маркетинговые исследования помагают в принятии решений собственниками брендов
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 47-49 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд-менеджмент
Знайти схожі
|
>5.
|
Форма документа : Шифр видання :
Назва : Международный бренд или локальный производитель:что выбирает украинский потребитель?
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 50-51 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний бренд
Знайти схожі
|
>6.
|
Форма документа : Шифр видання :
Назва : Новости маркетинговых исследований в Украине
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 8-14 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-маркетинг--медіа-обстеження
Знайти схожі
|
>7.
|
Форма документа : Шифр видання :
Назва : Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 42-43 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія--локальні виклики
Знайти схожі
|
>8.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Венгер, Елена
Назва : Хороший бренд-менеджер не станет отрицать роль исследований
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 39-41 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Знайти схожі
|
>9.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Чиглинцев, Станислав
Назва : Что еще поможет бренд-менеджеру, если не исследования?
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 15-17 (Шифр М689368129/2018/2)
Знайти схожі
|
|