Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М689368129/2018/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Попова, Татьяна
Назва : Без маркетинговых исследований бренд-менеджмент невозможен
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 44-46 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Интуиция - хорошо! Но без маркетинговых исследований бренд-менеджеру не обойтись! (результаты блиц-опроса экспертов)
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 18-29 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Соснюк, Олег
Назва : Исследования как точка опоры и источник вдохновения бренд-менеджеров
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 30-33 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--менеджер
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Стельмахова, Александра
Назва : Маркетинговые исследования помагают в принятии решений собственниками брендов
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 47-49 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд-менеджмент
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Международный бренд или локальный производитель:что выбирает украинский потребитель?
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 50-51 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний бренд
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Новости маркетинговых исследований в Украине
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 8-14 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-маркетинг--медіа-обстеження
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 42-43 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія--локальні виклики
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Венгер, Елена
Назва : Хороший бренд-менеджер не станет отрицать роль исследований
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 39-41 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Чиглинцев, Станислав
Назва : Что еще поможет бренд-менеджеру, если не исследования?
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 15-17 (Шифр М689368129/2018/2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)