Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М772184/2018/6<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


   
    ВидеоЖара для брендов - 2018: инсайты и секреты // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 6. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
відеомаркетинг -- фестиваль відеокультури -- конкурентоспроможність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


   
    Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаемых проблем! (результаты блиц-опроса экспертов) // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 6. - С. 10-18

Кл.слова (ненормовані):
інструменти маркетинга -- неплатоспроможність населення -- неплатоспроможність ринку

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Коршевнюк, Лев.
    Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности / Л. Коршевнюк // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 6. - С. 20-21

Кл.слова (ненормовані):
неплатоспроможність населення -- неплатоспроможність ринку -- цінова конкуренція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ромат, Є. В.
    Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління / Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 6. - С. 22-30

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- фірмові ідентифікаційні маркетингові комунікації -- формування брендів
Дод.точки доступу:
Гаврилечко, Ю. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Зозульов, О. В.
    Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку / О. В. Зозульов, К. І. Менькова // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 6. - С. 32-37

Кл.слова (ненормовані):
бренд компаніїї -- стратегія ребрендингу -- причини репозиціонування
Дод.точки доступу:
Менькова, К. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Білявська, Юлія.
    Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 6. - С. 38-40

Кл.слова (ненормовані):
персональний бренд -- бренд особистості -- брендинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


   
    Современные модели поведения покупателя // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 6. - С. 42-44

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- ноомаркетинг -- організація продажу

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)