Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М772184/2021/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


   
    XV бізнес-форум "Інновації в комунікаціях. Тренди 2021" // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 6-9


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


   
    В 2021 году маркетинг существенно меняется. Во главе угла - диджитализация, поиск смысов и... упрощение // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 10-18


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Маковецький, Валерій.
    Фокстротівська лисичка - порадниця покупця та персоналізація мудрості продавця / В. Маковецький // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 20-25


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Позынич, Анастасия.
    Маркетинг меняется. Придется меняться вместе с ним! / А. Позынич // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 26-27


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Ставрати, Наталия.
    Рекордныйф рост онлайн-аудитории - самая заметная перемена в маркетинге / Н. Ставрати // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 28-29


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Кушнир, Дарья.
    Налаживание личных связей с клиентами становится важнее, чем устаревшие приемы цифрового маркетинга / Д. Кушнир // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 30-32


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Близнюк, Евгения.
    Сейчас наступило время для быстрых, дерзких и амбициозных! / Е. Близнюк // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 33-35


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Венгер, Елена.
    Итоговое качество маркетинга возрастет в разы / Е. Венгер // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 36-37


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Шадейко, Ирина.
    Прогноз на 2021-й: возврата назад не будет / И. Шадейко // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 38-39


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Коршевнюк, Лев.
    Возможности реального маркетинга в 2021 году лежат в стратегической плоскости / Л. Коршевнюк // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 40-41


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Бузов, Александр.
    Что нас ожидает, к чему надо быть готовыми и что делать маркетологам в 2021 году / А. Бузов // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 42-43


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Ущаповский, Александр.
    Новые потребности общества - главный ориентир для рекламной сферы в 2021 году / А. Ущаповский // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 44-47


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Гончарова, Елена.
    Ценности внутреннего пиара в бизнесе / Е. Гончарова // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 48-51


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


   
    Спілка рекламістів України: які перспективи? // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 52-53


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)