Пошуковий запит: <.>II=М855626032/2018/5<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Лазебник М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019/М. Лазебник // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.4-10
|
>2.
| Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.11-15
|
>3.
| Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.16-26
|
>4.
| Ковальчук С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу/С. Ковальчук, М. Принько // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.27-34
|
>5.
| Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8 // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.35-36
|
>6.
| Боде Л. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи/Л. Боде, Ж. Райжите // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.37-46
|
>7.
| Бучинська О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі/О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.47-64
|
>8.
| Максименко О. Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення/О. Максименко // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.65-69
|
|