Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М855626032/2018/5<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Лазебник, Максим.
    Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019 [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 4-10 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
Всеукраїнська рекламна коаліція -- рекламні інвестиції -- цифрова реклама -- медіа ринок

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


   
    Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 11-15 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
рекламно-маркетинговий фестиваль -- рекламний ринок -- видимість бренду

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


   
    Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 16-26 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- перший контакт з клієнтом -- обслуговування клієнтів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ковальчук, Світлана.
    Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, М. Принько // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 27-34 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
побудова співпраці -- маркетингові технології -- синергійний ефект
Дод.точки доступу:
Принько, Мар’яна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


   
    Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 35-36 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
індекс поточного становища -- індекс економічних очікувань -- маркетингові дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Боде, Лукас.
    Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Л. Боде, Ж. Райжите // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 37-46 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
рекламна галузь -- кодекси саморегулювання -- рекламний ринок -- гендерно-обумовлена дискримінація
Дод.точки доступу:
Райжите, Жустіна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Бучинська, Олена.
    Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-64 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок -- реклама бренду -- рекламна індустрія -- рекламна кампанія -- рекламний креатив

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Максименко, Ольга.
    Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення [Текст] / О. Максименко // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 65-69 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
механізм управління житлом -- аудит енергетичної ефективності -- професійна атестація -- Довідник професій

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)