Пошуковий запит: <.>II=М855626032/2018/5<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Лазебник, Максим. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019 [Текст] / М. Лазебник> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 4-10
. - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані): Всеукраїнська рекламна коаліція -- рекламні інвестиції -- цифрова реклама -- медіа ринок
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 11-15
. - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані): рекламно-маркетинговий фестиваль -- рекламний ринок -- видимість бренду
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 16-26
. - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- перший контакт з клієнтом -- обслуговування клієнтів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ковальчук, Світлана. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, М. Принько> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 27-34
. - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані): побудова співпраці -- маркетингові технології -- синергійний ефект
Дод.точки доступу: Принько, Мар’яна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8 [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 35-36
. - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані): індекс поточного становища -- індекс економічних очікувань -- маркетингові дослідження
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Боде, Лукас. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Л. Боде, Ж. Райжите> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 37-46
. - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані): рекламна галузь -- кодекси саморегулювання -- рекламний ринок -- гендерно-обумовлена дискримінація
Дод.точки доступу: Райжите, Жустіна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бучинська, Олена. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-64
. - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані): рекламний ринок -- реклама бренду -- рекламна індустрія -- рекламна кампанія -- рекламний креатив
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Максименко, Ольга. Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення [Текст] / О. Максименко> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 65-69
. - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані): механізм управління житлом -- аудит енергетичної ефективності -- професійна атестація -- Довідник професій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|