Пошуковий запит: <.>II=М855626032/2018/5<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Лазебник, Максим
Назва : Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 4-10. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): всеукраїнська рекламна коаліція--рекламні інвестиції--цифрова реклама--медіа ринок
Знайти схожі
|
>2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 11-15. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламно-маркетинговий фестиваль--рекламний ринок--видимість бренду
Знайти схожі
|
>3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 16-26. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові технології--перший контакт з клієнтом--обслуговування клієнтів
Знайти схожі
|
>4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Світлана, Принько, Мар’яна
Назва : Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 27-34. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): побудова співпраці--маркетингові технології--синергійний ефект
Знайти схожі
|
>5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 35-36. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індекс поточного становища--індекс економічних очікувань--маркетингові дослідження
Знайти схожі
|
>6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Боде, Лукас, Райжите, Жустіна
Назва : Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 37-46. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна галузь--кодекси саморегулювання--рекламний ринок--гендерно-обумовлена дискримінація
Знайти схожі
|
>7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бучинська, Олена
Назва : Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 47-64. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний ринок--реклама бренду--рекламна індустрія--рекламна кампанія--рекламний креатив
Знайти схожі
|
>8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Максименко, Ольга
Назва : Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 65-69. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): механізм управління житлом--аудит енергетичної ефективності--професійна атестація--довідник професій
Знайти схожі
|
|