Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М898489384/2020/5<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Олексюк, О. М.
    Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід [Електронний ресурс] / О. М. Олексюк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 5-8, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.1 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- інноваційна модель -- орієнтири
Анотація: Міждисциплінарність мистецької освіти полягає в універсальності впливу мистецтва на всі пізнавальні процеси людини і здатності художньо- образного втілення будь-якої теми й сюжету, що хвилює людину — митця й реципієнта. Витоки міждисциплінарності як наукової парадигми полягають у теорії комунікації. В основі міждисциплінарності лежить наукова семантика: міждисциплінарність виконує синтаксичну роль, з одного боку, а з іншого — сприяє нарощуванню семантичних зв’язків у схемах та переходах між різними предметними галузями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Черкасов, В. Ф.
    Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій [Електронний ресурс] / В. Ф. Черкасов // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 9-15, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.2 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
уроки музики -- творчі здібності -- види діяльності
Анотація: У статті здійснено спробу схарактеризувати стан загальної музичної освіти в навчальних закладах Республіки Австрія. Відповідно до навчальних програм визначити зміст та організацію навчально-виховного процесу щодо уроків та позакласної роботи з художньо-естетичного виховання дітей і молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Проців, Л. Й.
    Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій [Електронний ресурс] / Л. Й. Проців // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 16-23, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.3 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецькі династії -- вокальне виконавство -- метаісторія
Анотація: У статті висвітлюється мистецький шлях представників династії Крушельницьких (Ставниковичів). Поняття «династія» розглядається як духовний зв’язок багатьох поколінь однієї родини, індивідуальне підсвідоме, яке формує родове (колективне) підсвідоме, акумулюється та утверджується у наступних поколіннях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Гринчук, І. П.
    Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект [Електронний ресурс] / І. П. Гринчук, О. Спольська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 24-31, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.4 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
фортепіанне виконавство -- фортепіанні школи -- піаністи-виконавці
Анотація: У статті представлено методологічні підходи до трактування дефініції «виконавська школа». Піднято проблему регіоналістики виконавських шкіл як динамічного історико-культурного феномену. Простежено роль львівської фортепіанної школи у розвитку виконавського мистецтва України, процеси становлення фортепіанного виконавства на Тернопіллі кінця XIX — першої половини XX ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Спольська, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Рахманова, О. К.
    Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів [Електронний ресурс] / О. К. Рахманова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 32-35, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.5 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
семіозис -- синестезійність -- семіотика мистецтв
Анотація: Стаття присвячена розкриттю поняття «семіотики мистецтва» як окремої галузі науки, що впливає на процес розвитку музичного семіозису молодших школярів. Значна увага приділяється створенню абстрактних чуттєвих образів особистості через сприйняття феномену синестезії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Федорець, М. О.
    Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї [Електронний ресурс] / М. О. Федорець, С. Сюй // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 36-42, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.6 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
інтегрований курикулум -- естетичний досвід
Анотація: Статтю присвячено проблемі формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва України і Китаю в контексті розвитку інформаційного суспільства. У роботі використані відповідні теоретичні та емпіричні методи: аналіз, узагальнення, педагогічне спостереження. Наведено зміст та структурну будову естетичного досвіду, визначення та структуру художньо-естетичного досвіду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сюй, С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Вишневецька, М. В.
    Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми [Електронний ресурс] / М. В. Вишневецька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 43-48, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.8 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
естетичні потреби -- естетична культура -- естестетична діяльність
Анотація: У статті розглядається проблема розвитку естетичних потреб майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки. Автор охарактеризовує такі поняття як культура, естетична культура, естетична діяльність, а також з’ясовує сутність поняття естетична потреба майбутнього вчителя музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Лимаренко, В. І.
    Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю [Електронний ресурс] / В. І. Лимаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 49-53, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.9 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
структурні компоненти -- майбутній керівник -- вокальний ансамбль
Анотація: статті досліджуються структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю. Проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних вчених та розроблено структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Даценко, М. С.
    Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена [Електронний ресурс] / М. С. Даценко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 54-59, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.10 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
фахова підготовка -- творча особистість -- мистецька освіта
Анотація: У статті визначено сутність та зміст феномену творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва. Домінантою в стратегії освітньої політики сьогодні стала гуманізація вітчизняної педагогічної науки й практики. Основним освітнім орієнтиром виступає повага до гідності особи, розвиток її потенціалу, спрямованого в майбутнє.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Скуратовська, М. О.
    Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв [Електронний ресурс] / М. О. Скуратовська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 60-65, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.11 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
художня творчість -- фахова підготовка -- сценічна діяльність
Анотація: Стаття присвячена проблемі концертно-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки. У ній розкриваються засади формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до концертно-виконавської діяльності, проводиться аналіз наукових досліджень з даної проблеми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Процишина, О. Ю.
    Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи [Електронний ресурс] / О. Ю. Процишина // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 66-73, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.12 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
сольний спів -- майбутній викладач -- компетентність
Анотація: У статті запропоновано структуру методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи. На основі аналізу науково-педагогічної літератури автором встановлено, що науковцями не досліджувалась раніше проблема формування методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи, не розроблялись її зміст та структура.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Davidovitch, N.
    The rule of humanities and culture in the academy [Електронний ресурс] / N. Davidovitch // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 74-88, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.13 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарні науки -- вища школа -- цінності
Анотація: У цьому дослідженні розглядається профіль студентів гуманітарних дисциплін, як старшокласників, так і випускників середніх шкіл. Загалом у цьому дослідженні взяли участь 136 суб’єктів (73 чоловіки та 60 жінок). Результати показують позитивну та значну кореляцію між ставленням до гуманітарних наук та мотивацією до вивчення цих предметів у майбутньому.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Кондрацька, Л. A.
    Дигітальне вивчення теорії мистецтва [Електронний ресурс] / Л. A. Кондрацька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 89-97, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.14 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
віртуальний артклас -- кластерний підхід -- лабораторія помилок
Анотація: У статті представлено варіант педагогічного проєктування цифрового навчання майбутніх учителів мистецтва, зокрема вивчення курсу теорії мистецтва у віртуальному арткласі. Сутність авторської концепції виявляється у метадіалозі (осциляції) двох підходів: кластерного (зосередженого на статистичній візуалізації нейронною мережею жанрово-стильових знаків поза духовним контекстом, тобто на «багатстві мистецтва») і семасіологічного (зосередженого на антропологічній інтерпретації цих жанрово-стильових знаків як ікон, індексів і символів, тобто «багатстві розуміння мистецтва»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Губ’як, Д. В.
    Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект [Електронний ресурс] / Д. В. Губ’як // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 98-105, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.15 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
бандурне виконавство -- поліфонічні твори -- переклади для бандури
Анотація: Представлено методичні підходи до проблеми перекладу поліфонічного матеріалу для бандури.Порушено проблему компаративного співставлення виконавських можливостей київської та харківської бандур, відповідних їм способів гри при виконанні поліфонічної фактури. Розглянуто перспективи ширшого залучення харківської бандури до виконавської та навчальної практики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Бондаренко, Л. А.
    Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Л. А. Бондаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 106-111, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.16 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- проєктна діяльність -- метод проєктів
Анотація: У статті охарактеризовано сутність понять «проєктна діяльність» та «метод проєктів», визначено функції використання методу проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва, висвітлено алгоритм побудови студентами групових та індивідуальних проєктів та їх реалізацію у процесі проходження виробничої педагогічної практики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Ракітянська, Л. М.
    Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Л. М. Ракітянська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 112-119, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.17 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- фахова підготовка -- навчально-методичне забезпечення
Анотація: У статті надано авторське розуміння поняття «емоційний інтелект учителя музичного мистецтва» як інтегральної, особистісно-професійної якості фахівця; визначено зміст та структуру емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва, особливості його вияву, зумовлені специфікою професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Лобода, О. Є.
    Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів [Електронний ресурс] / О. Є. Лобода // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 120-127, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.18 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- самостійна робота -- професійна підготовка
Анотація: У статті проаналізовано поняття «самостійна робота» у працях сучасних вітчизняних дослідників. Визначено роль, завдання та види самостійної роботи майбутніх музикантів-педагогів. Проаналізовано феномен самостійності, досліджено найважливіший компонент освіти — самоосвіту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Бегун-Трачук, Л. О.
    Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці [Електронний ресурс] / Л. О. Бегун-Трачук // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 128-133, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.19 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
емоційне вигорання -- професійне вигорання -- зарубіжний досвід
Анотація: У статті розкрито основні підходи щодо дослідження професійного та емоційного вигорання в зарубіжній та вітчизняній психолого-педагогічній теорії та практиці. Наголошено, що вигорання характеризується рядом функцій в процесі професійного становлення особистості, протилежних традиційним функціям будь-якого психічного явища: антимотиваційної, антикогнітивної та дерегулятивної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Сухолова, М. А.
    Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах [Електронний ресурс] / М. А. Сухолова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 134-139, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.20 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
сценічний імідж -- викладач вокалу -- поліфункціональність
Анотація: У статті здійснено аналіз наукових засад виникнення та розвитку поняття «сценічний імідж». Доведено, що сутність процесу створення сценічного образу полягає в глибокому проникненні виконавця у сутність образу та його реалізації засобами вокальної техніки, міміки, жестів тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)